2019. június 6.

Várható megjelenések: Álomgyár kiadó

Újabb fantasztikus megjelenésekről szólnak a hírek :) Pontosabban 3 remek könyvről, amiket én nagyon várok!



Amennyire nem akartam belekezdeni akkora szerelmek lettek nálam Kendall Ryan könyvei. Már 3 megjelent amiket imádok. (A Szerelem első érintése című részről ahogy megkapom most valamikor az új gépem érkezik az értékelés :) Jön majd még ehhez a Szeress éa hazudj sorozathoz egy 4.rész. De ezután sem maradunk az írónő könyvei közül.

Eszméletlenül megörültem ennek a megjelenésnek. Itt van ugyanis a hír egy újabb könyvről. Nekem minden szempontból nagyon tetszik és nagyon fogom várni. Remek borítóval és fülszöveggel, szóval ide vele :)

Az éjszaka ura



Ez volt életem legkínosabb éjszakája. Pedig én nem "olyan" lány vagyok. Mondom, hogy nem. Talán egy kicsit.

Tudod, amikor az alaposan becsípett csaj a harmincadik születésnapját ünnepli a két legjobb barátnőjével, akik persze boldog házasok. Minél többet ittam, annál jobban vágytam rá, hogy valami vakmerő dologgal ünnepeljek. 

És vakmerő alatt azt a szexi és vonzó fickót értem, aki öltönyben álldogált a bárpult mellett. Ismered ezt a fajtát: magas, sötét, jóképű és úgy tud nézni. Biztosra vettem, hogy nem egy kasztba tartoztunk, de eleget ittam ahhoz, hogy az ilyesmi már ne érdekeljen. Nem vagyok kövér, azt hiszem, de azért könnyen meg lehet állapítani, hogy szeretem a sült krumplit.

Végül is elvitt magával, és életem legforróbb szülinapi légyottjában volt részem. Vagyis, addig, amíg hirtelen és váratlanul meg nem álltunk.

Semmihez sem fogható, amikor a legnagyobb vágtádat félbeszakítja egy vékony kis hang: "Mit csinálsz az apukámmal?"

Ó, öljetek meg! Legalábbis akkor így gondoltam.

Aztán kiderült, hogy a fickó, akivel életem legszenvedélyesebb éjszakáját töltöttem, nem más, mint az újdonsült főbérlőm.

Kendall Ryan, az itthon is hatalmas sikert aratott Szeress és hazudj szerzője egy újabb, édes és romantikus New York Times bestsellerrel kápráztatja el az olvasókat egy ámulatba ejtő, egyedülálló apukáról és az új szomszéd lányról, akibe belezúg.


Várható megjelenés: 2019.november 15.



A következő két könyv is a szívem csücske lett. Nekem ha Borsa Brown akkor a legnagyobb szerelem a Maffia sorozat. Ezen belül pedig szintén nagy szerelem lett Massimo Borelli mellett Umberto Sapho. Eszméletlenül szerettünk volna saját sztorit neki. És íme. Így teljesüljenek a kívánságaink. Ráadásul két könyvön keresztül is olvashatunk róla.  Hihetetlen jó lesz ebbe a világba visszatérni. Umberto történetét is megismerni. Igaz még várni kell rá, de már jön és itt a lényeg. Imádom! Köszönjük!

Vágy és bosszú a bűn kapujában.

Umberto Sapho a szicíliai Cosa Nostra egyik családjának oszlopos tagja. Apja halálával megörökli a bűntől csöpögő birodalmat. Próbál hű maradni a régi Don értékeihez, de olyan kalamajkába keveredik, amiből talán sosem tud majd kimászni. 

Lia Dortella a taorminai kapitányság csinos, ám felettébb kusza magánélettel megáldott nyomozónője. A szicíliai maffia tönkretette az egész életét, egy cél vezérli: bosszút állni mindenért. 

Ám a céljai egyszer csak bilinccsé válnak... 

Találkozik jó és rossz, kegyes és kegyetlen, szív és ököl, vágy és gyűlölet. 

Borsa Brown különleges, szókimondó, ugyanakkor érzelmes és szenvedélyes, erotikus írásai hamar az olvasók kedvenceivé váltak. Nagy sikerű maffiakötetei folytatódnak, ezúttal egy másik család történetét ismerhetjük meg, de a szabályok ugyanazok: hibázni nem szabad, érezni tilos!


Várható megjelenés: 2020.január 20.

És a második rész :)

Szerelem és megtorlás a bűn kapujában.

Umberto Sapho, a szicíliai Cosa Nostra egyik családjának vezére, alapos leckét kap. Nemcsak arra jön rá, hogy a hatalom ingatag, mindennap meg kell érte harcolni, hanem arra is, hogy a szíve az egyik legnagyobb ellenségéhez húzza. 

Lia Dortella, a nyomozónő, elérheti azt, amit már gyerekkorában kitűzött célként. Apró lépések választják el a lelki békéjétől, de az érzéseivel nem tud harcba szállni.

Mindenkinek megvan a maga fegyvere, és nem fél használni a másik ellen... De megtanulják, hogy "Aki háborúba kezd, annak két sírt kell ásnia!"

Találkozik jó és rossz, kegyes és kegyetlen, szív és ököl, vágy és gyűlölet.

Borsa Brown különleges, szókimondó, ugyanakkor érzelmes és szenvedélyes, erotikus írásai hamar az olvasók kedvenceivé váltak. Nagy sikerű maffiakötetei folytatódnak, ezúttal egy másik család történetét ismerhetjük meg, de a szabályok ugyanazok: hibázni nem szabad, érezni tilos!

Várható megjelenés: 2020.június 22.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése