2015. december 17.

Bevásárlótúra

Sziasztok!
Nem is egy bevásárlótúra inkább jöttek hozzám mint az idei év utolsó csomagja. Vagyis hazudok mert jön még nekem anyuéktól Daemon és Leo :)

Maya Bank könyve egy sorozatának a befejező harmadik kötele jelent meg Lángolás címmel. Amiben a történet elejéről megismert három férfiból immár a harmadik történetét is olvashatjuk. Az első kettőt nagyon szerettem szóval erre is nagyon kíváncsi vagyok.
Mivel a héten kényszer pihin itthon így sajnos nem sok esély, hogy ezek tényleg meg is várják, hogy karácsony legyen. Sajna sose bírom ki :)

A másik könyv pedig egy szintén sorozat második része. A Szerelem színei sorozat második kötete. Hát mit ne mondjak erre piszok sokat kellett várni. Az első részre a lila színű borítója miatt bukkantam csak rá és keltette fel az érdeklődésem nem akármikor hanem még a tavalyi Könyvfesztiválon. És nekem speciel nagyon tetszett a történet aminek persze a legjobbkor lett vége és igen sokat kellett várni a folytatásra de végre itt van :) szóval ennek is örömmel esek majd neki :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése