2016. július 9.

Claire Contreras - Üvegszív

Még hányszor fogja összetörni a szívem? Még hányszor kell újra megragasztanom?
A bátyám legjobb barátja. Együtt nőttünk fel.
Fiatal lányként ő tanította meg, milyen, ha megérintenek és úgy istenigazából megcsókolnak. Később azt is ő mutatta meg, mennyire fáj, ha elveszítünk valakit, aki közel áll hozzánk. Csak arra nem készített fel, hogyan birkózzak meg a kínnal, miután összetörte a szívem.
És most újra eljött értem, úgy néz rám, mintha fel akarna falni. Szinte minden ellenünk szól, és csak egy dolog mellettünk. A szerelem.
Felkavar. Elringat. Megtanít harcolni az érzésért, amiért érdemes.

És igen már sajnos ki is végezve a könyv. Még csak elhúzni sem tudtam, hogy egy kicsit tovább tartson mert lehetetlenség volt letenni. Így hát kivégezve és jöjjön néhány sor erről a remek történetről.

Amiről annyit már írtam tegnap, hogy egy picit tartottam tőle amiatt, hogy már rögtön úgy indult mint a kiadó egy másik könyve. Kim Karr Kötödés történetére gondolok. Tévedés ne essék azt is olvastam és jó volt, de a végétől csöppet padlót fogtam. Az nem tetszett igazán. Amit kitalált benne az író nő, amitől megkérdőjelezi az olvasó, hogy akkor mi lesz azzal amit eddig olvasott ha most ez így...  Na most mivel ez is így indult féltem, hogy nem valami ilyesmi lesz ebből is de kár volt félnem.

Na de kezdjük inkább az elején.

Megismerhetjük Elle-t aki egy nagy veszteségen próbálja túltenni magát. Na ez a része aggasztott a dolognak, de szerencsére közel sem hasonlít a két történet. Itt van nekünk Elle aki próbálja ismét helyrerakni a dolgait amikor Oliver ismét felbukkan az életében.

Eleinte annyit tudunk kettejükről, hogy a múltban történt köztünk valami. Oliver közben az a srác is aki Elle bátyjának a legjobb barátja. Victor kishúga tehát mindig is tiltott volt számára. Ugye ebből következtetni lehet, hogy mi is a helyzet. Tudjuk hisz a fülszöveg is elárulja, hogy valami régen történet köztük de, hogy mi az csak szép lassan derül ki. Előtte megismerhetjük őket, a mostani évekkel későbbi életüket. Elle megpróbálja a túltenni magát Wyatt elvesztésén mikor Oliver visszacsöppen az életébe.

Azok a szikrák amik úgy tűnik nem új keletűek köztük ismét lángra kapnak. Már az újratalálkozás első pillanatában. És ugye ez a dolog köztük még mindig tiltott.

Ráadásul Oliver még mindig az a dögös, szexi pasi aki régen volt ugyanazzal a bibivel, hogy nem éppen a kapcsolatok híve. Na de melyik dögös pasi az? Ez a másik problémája a párosnak.

Előtte azonban jobban megismerhetjük őket. Mindkettőjük karaktere nagyon szimpatikus. Elle-é is akit ugye nem hibáztathatunk, hogy nem tud a pasinak ellenállni. Ki tudna? Szimpatikusra sikerült a karaktere, hogy ennyi minden után próbál visszatérni a régi életébe amiről kiderül hogy Wyatt miatt jó ideje nem olyan volt amilyennek lennie kellett volna. Mert ezt ő is elmondja, hogy persze szerette őt, boldogok voltak de sok mindent elhanyagolt miatta. De ismét önmagára talál mind a családja mind a barátai terén. Visszaköltözik a testvéréhez és ezzel be is indulnak a dolgok. Még többet találkozik a bátyja barátaival, akik persze az ő barátai is de persze főleg Oliverrel.

Aki orvos lett, nem akármilyen gyerek orvos hát így aztán végképp leveszi a nőket a lábáról. Ezzel kapcsolatban is kerülnek közelebb egymáshoz. Elle pedig művész akinek egy galériája is van ahol többek között azokat a bizonyos különleges üvegszíveket készíti. És igen a kettejük foglalkozása is közelebb hozza őket egymáshoz.

Ismét fellobban köztük a láng ami ha lehetséges még nagyobb tűzzel ég mint régen. Noha Elle nem igazán tudja hányadán állnak. A pillanatnak igyekszik élni noha tudja, hogy Oliver valószínű ismét fájdalmat okoz neki.

De ha már ennyit volt szó róla jöjjön egy kis Oliver Hart. Ugye mint írtam, dögös, szexi srác akit mindig is imádtak a csajok. És persze ez kölcsönös volt. Ráadásul egy doki is. Remek párosítás, hogy a nők ne tudjanak ellenállni. Már az elejétől imádtam én is. És ahogy olvastam a fülszöveget kíváncsi voltam mi is történet régen velük.

Ezekből a régi történetekből derült fény még inkább Oliver karakterére. Na persze a jelenben is amellett, hogy egy szuper pasi megtudhattuk, hogy remek egy fantasztikus szakmában mert gyereket gyógyít, remek testvér, barát. Összességében már ezek a tulajdonságok miatt is szimpatikus volt, a dögösség csak hab a tortán.

Ketten együtt pedig még jobbak volt. A közös pillanataik szinte felperzselték az oldalakat. Az eltelt idő és a köztük történtek után jó volt ismét látni, hogy alakul ezúttal a kapcsolatuk. A bátyus legjobb barátjának a kapcsolata a kishúggal. Hogyan is változtatja meg ismét egy különleges lány ezt újabb nőcsábász pasit. Aki ismer tudja, hogy az ilyen tiltott kapcsolatos sztorik a gyengéim. :)

A kapcsolatukra visszatérve az tetszett még jobban a könyvben, hogy Elle szemszögéből olvashattuk a jelen történéseit, a kapcsolatukat az újratalálkozás után ennyi idővel és, hogy a rég történteket pedig Oliver mesélte el nekünk. Imádtam, hogy az ő fejébe is beleláttunk és mindent megtudhattunk róluk. Oliver szemével azt ahogy kezdődött a történetük és Elleével ahogy folytatódott és véget ért. Vagyis a végét inkább mindkettőjükkel.

Imádtam a történetet. A bujkálásokat, hogy ne bukjanak le, a pillanatok amikor a barátok együtt voltak. Victort a nagy tesót. A másik havert Jenset :) na Oliver mellett ő is nagy kedvenc lett már csak a neve miatt is :D Végig izgultam a történet mert ugye a lebukás várható volt egy bonyodalomnak. Hogy miként is jön rendbe ez a része ha rendbe jön és mi párosul még ehhez.

És még egy dolog miatt is izgultam és kicsit vártam is a végét. Mielőtt elkezdtem a történetet nem néztem annyira utána csak annyit tudtam,hogy sorozat. Na és amiért izgultam: hogy ezzel a kötettel legyen vége a történetnek. Ne értsétek félre imádtam, de reméltem, hogy megkapjuk Elle és Oliver történetének a végét. Hogy mit szán nekik az író nő. Persze olvastam volna még róluk szó se róla de ha a többi részben is ők lettek volna és kapunk egy függő véget abba tuti belehalok :D a másik ok, ugyanis, hogy az ő történetükben megismert fiúk karaktere Victoré és Jensené nagyon szimpatikus volt és reméltem, hogy ők is kapnak egy egy történetet.

És hurrááááá mert kapnak :) ahogy kivégeztem a könyvet utána néztem. Igaz én más sorrendre gondoltam. Azt hittem Elle nagy tesója Vic kerül következőnek terítékre de nem. A következő rész Jensené lesz. Szerintem a női partnere is sejthető aki olvasta ezt a részt. És mint írtam imádtam a srácokat is. Szóval nagyon várom a következő részeket is.

 a teljes sorozat


De erre visszatérve soha jobban, hogy a Könyvhétről hazahoztam magammal. Remek történet volt, igaz tele szomorúsággal, fájdalommal, emlékekkel ugyanakkor szerelmes és forró pillanatokkal, humorral, barátsággal mindennel ami egy remek történethez kell. És az üvegszívre is választ kaphattunk. Minden tökéletes lett. Imádtam a történetet és köszönjük a kiadónak, hogy olvashattuk. Az író nő amilyen sejtelmesen kezdte, hogy töprengjünk csak rajta mi is történt régen annyira jól rakott mindent a helyére. Imádtam és bátran ajánlom mindenkinek aki egy jót akar olvasni és szereti az ilyen történeteket. :)

A következő tehát Jensen történetének a Papírszívnek még nincs megjelenési dátuma de remélem hamarosan lesz és azt is olvashatjuk :)

Értékelés:  
         



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése