2016. július 27.

A legszuperebb új szerzemény

Sziasztok! Kicsit gatyául alakultam a dolgok mostanság nálam de úgy tűnik minden rendeződni látszik ennyi vacakság után éppen ideje valami jónak. És ennek a mai megkoronázása ez a bejegyzés.

Tegnap megrendeltem ezt a bizonyos könyvet és ma mire végeztem mehettem érte. Szóval ez volt a hab a tortán. Annyira örültem neki. A napokban említett új Borsa Brown könyvről van szó. Mégpedig az általam imádott újra kiadott Maffia sorozat első része.

Kész voltam amikor átvettem, annyira gyönyörű. Ha lehet ilyet még jobban imádom mint az elsőt és még el sem kezdtem olvasni. Szóval úgy néz ki, hosszú estének, éjszakának nézünk elébe. Mivel a jó ég tudja mikor leszek pihenős és nem is tudok várni szépen esek neki.

Borsa ismét elkalauzol bennünket először Londonba majd Szicilíába ahol ismét egy bővített változatban találkozhatunk ismét és ismerhetjük meg még jobban Suzanne és Massimo történetét. Szóval kell ennél szebb nap? (neeeem)



 

csak mert egy kép nem elég, imádom <3 Köszönjük a kiadónak és főleg az írónőnek! 


A végére pedig: a régi és az új :)


6 megjegyzés:

  1. Ma èn is megrendeltem mar alig várom hogy olvassam :)

    VálaszTörlés
  2. Ma èn is megrendeltem mar alig várom hogy olvassam :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Elhiszem. Pikk pakk kivégeztem én is. Két hét du utàn jövôhéten végre reggeles leszek akkor jön errôl is az elmaradt poszt. Addig is jó olvasàst majd 😊

      Törlés
  3. Köszi az olvasas meglessz :) Ma megerkezett az enyem is csodaszep a boritoja a kepen de a kezemben meg jobb :D

    VálaszTörlés
  4. Köszi az olvasas meglessz :) Ma megerkezett az enyem is csodaszep a boritoja a kepen de a kezemben meg jobb :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugye? Akkor hajrá neked :) mióta olvastam ha lehet akkor nálam még nagyobb a szerelem a sorozat iránt :)

      Törlés