2017. június 14.

Új szerzemények

Sziasztok!

Mivel múlthét végén már nem dolgoztam így ma kaptam meg ezt a meglepit. Átvették nekem a cégnél és ma végre megleshettem mi van a csomagban. Hát mit ne mondjak nagyon feldobta a napom. Rögtön három ilyen szépség. Megvolt a hétvégén a könyvhét, utána sajnos mivel közben nem kímél az élet egy hosszú és nehéz hét elején voltam túl. Így kikapcsolódásnak mindenképpen tökéletesek lesznek. Ahogy írtam soha jobbkor nem jöhettek volna nagyon örültem nekik.

Még egyszer köszönöm szépen az Álomgyár kiadónak! 

Számomra mind a három könyv új. A szerzők közül ketten újabbak a kiadónál. Angelika ugyanis már ha mondhatom így régi motorosnak számít de nálam ő is új. Egyik írónőtől sem olvastam még de ahogy látjátok ti is most pótolom. Nagyon szépek a könyvek és biztos, hogy a tartalmuk is tetszeni fog. Ami pedig még jobb, hogy hétvégén dedikáltatni is lehet őket :)



Szóval a mai boldogság adag megvan :) 

És ha már említettem a dedikálást akkor ide is kiteszem még a linket ahol az eseményt találjátok. Az Álomgyáros turné utolsó helyszínéhez ami Budapesten lesz vasárnap :) Gyertek Ti is!
KATT A KÉPRE!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése