2024. október 19.

Lauren Blakely: Double ​Pucked – Álbarátnő akcióban (Hokis románcom 1.)

    📚 Könyvajánló 📚



Egy ​megcsalt könyvmoly, aki édes bosszút tervezget, és két hokijátékos, akik mindenben segítenek neki…

Amikor rájövök, hogy a barátom megcsalt, felkapom a kutyámat, Nachost, és azonnal a költözés mellett döntök. Mielőtt kiviharzok az ajtón, magamhoz ragadom azt is, ami az exemnek a legfontosabb: a nyeremény VIP-jegyeit egy hokimeccsre, amihez ráadásként jár egy közös esti program a város két legismertebb hokiistenével. Alig várom, hogy az exem orra alá dörgöljem az idoljaival készült szelfiket!

A srácok azonban nem csak simán kedvesek velem: igazi VIP-élményt ajánlanak estére!

Ám amint Ryker és Chase tudomást szerez arról, hogy mit tett velem az exem, megkérnek, hogy legyek a szobatársuk egy hétig, hadd dédelgessenek. Én pedig a mindig morcos Rykernek segítek majd, hogy a közvélemény megszeresse, Chase-t pedig el kell kísérnem egy esküvőre, az álbarátnőjeként.

Naná, hogy igent mondok. Nem is tehetnék mást. Ez a két srác túl tökéletes ahhoz, hogy másként döntsek. Hiába tudom, hogy ebből baj lesz…

Ennek a csodás időszaknak lejárati dátuma van. Csupán egy hét, és mindennek vége. Vajon a szívem is felfogja mindezt?

A könyv elolvasására a lehetőséget nagyon szépen köszönöm a Könyvmolyképző kiadónak! 💙



Igazi újdonság volt nekem a téma. Egy szerelmi háromszög. Ez is egy igazán érdekes, egyedi felállásban. Ugyanis nem a megszokott szerelmi háromszöget kaptuk.

Én nem sok ilyen regényt olvastam eddig. Egyet biztosan, de arról tudom, hogy akkor nem tetszett. Ezt sem mondanám akkora szerelemnek. Elolvastam, tetszett. Nekem nem fekszik az ilyen felállás. Úgy fest, regényben sem.

Ahogy a többi, bármilyen nemű LMBTQ regénynél, ezeket is elolvasom, szeretem. Semmiféle ellenérzés, ítélet nincs bennem. Szimplán nem tudom ebben a helyzetben elképzelni magam, azonosulni vele. Ettől függetlenül semmi baj azzal, ha valaki igen.

Ahogy itt a hősnőnk, Trina esetében is történt.

Elég vegyes értékeléseket olvastam a regénnyel kapcsolatban. A könyv elolvasása előtt direkt nem, mert nem akartam semmiféle spoilerbe belefutni. Én magam voltam kíváncsi, hogy már ez a sokat sejtető, érdekes szituációt ígérő fülszöveg után hová jut ki a sztori.

Kicsit nekem visszaköszönt, hogy ez tényleg egy regény. Mintha tényleg egy álom lett volna. Mert ilyen ugye nincs? Közben pedig simán ott van, hogy igenis van, csak a való életben engem nem érintett és nem is hallottam konkrét szituációról.

Mindezektől függetlenül a szerző szerintem jól írta meg a regényt. Talán pont ezért is kellett ez, hogy kicsit mindenki kilépjen a komfortzónájából és egy eddig számunkra teljesen idegen kapcsolati mintát mutasson be.

Lényegében a tőle megszokott módon hozta a karaktereit, akik abszolút szerethetők. Mindhármuknak, Trinának, a srácoknak is megvannak a maguk történetei. Szimplán annyi különbséggel, hogy itt eggyel többen voltak jelen a kapcsolatban.

Kicsit tartottam, főleg Ryker és Chase miatt, vagyis ez rossz szó. Inkább kíváncsi voltam, hogy a srácok szemszögéből miként fogják kezelni ezt a nem mindennapi szituációt. Hogy mindketten ugyanazért a lányért lesznek oda. A két barát. De a szerző remekül megoldotta ezt is.

Igen, egy képzelet szülte történetről beszélünk, ami tényleg legtöbbször álomszerű volt, de aztán ki tudja hányan tudnak azonosulni vele. Ahogy említettem érdekes megközelítése volt egy kapcsolati formának. Vicces, humoros formában. Elképesztően sokat lehetett nevetni rajta. Azért természetesen az írónő tett bele komolyabb momentumokat is. Például arra voltam kíváncsi, hogy a világ, a társadalom, de főleg a család, barátok hogy fogadják majd mindezt.

És nem utolsó sorban, hogy hová fut ki a történet. Megvolt a sejtésem, hogy ebbe az irányba, de végig vitt előre a sztori, hogy kiderítsem, hogy az írónő miként oldja ezt meg, mit tartogat a könyv vége. Voltak meglepetések.

A műfajában egy újdonság, társadalmi kérdéseket feszeget a cselekménnyel kapcsolatban. Szerintem ezért is megéri elolvasni. Megmutatja, hogy igenis nyitottnak, de főleg elfogadónak kell lennünk. Nem kell, hogy nekünk is bejöjjön, de fogadjuk el, ha más így él. Tetszett. Érdekes volt. Már ez miatt is tudom ajánlani. 



Ha kedvet kaptatok és szeretnétek beszerezni, akkor KATT IDE.       

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése