2024. január 4.

Rácz-Stefán Tibor - Kamupasi ​karácsonyra

 📚 Könyvajánló 📚


A ​színjáték valósággá válhat?

Dani imádja a karácsonyt, ez a kedvenc időszaka az évben, de az idei ünnep nem ígérkezik valami fényesnek. Nem elég, hogy dobta a pasija, de a családjának sem meri bevallani, hogy nem tud kivel menni a karácsonyi vacsorára.

Eközben a munkahelyén, a könyvesboltban is gyűlnek a gondok. Az új munkatársa nem más, mint a helyes és magabiztos Zénó, a régi osztálytársa, az első srác, akibe valaha szerelmes volt, és az első, aki összetörte a szívét.

Zénó tele van lelkifurdalással a múlt miatt, és bármit megtenne, hogy kiengesztelje Danit. Amikor kihallgat egy beszélgetést, már tudja, mit kell tennie: ő lesz Dani kamupasija karácsonykor…

Ahogy a két fiatal egyre több időt tölt együtt, Dani újra beleszeret Zénóba, de fogalma sincs arról, mi a valóság, és mi a színjáték. Amikor Zénó hozzáér, amikor megöleli, azért teszi vajon, mert tényleg akarja őt, vagy csak a lehető legjobb alakítást igyekszik nyújtani a családja előtt? Rejlik valami igazi a bizalmas érintések és a gyengéd pillantások mögött?

Az év legszebb másodikesély-története.

Tudd meg a legapróbb titkokat is!


Nagyon-nagyon szerettem ezt a regényt! Azt hiszem ahogy szép sorban olvasom Tibi könyveit, mindet egymás mellé fogom állítani a képzeletbeli dobogómra. Nem tudnám egyiket a másiktól megkülöndöztetve, nagyobb kedvencnek kikiáltani. Imádom mind! 

Karácsonyi történet, fantasztikus, azonnal megszerethető karakterek, sok humor, szenvedély, szeretet. Természetesen ismét helyet kaptak a komolyabb témák is, de talán ezúttal nem annyira ezeken volt a hangsúly. Egy végtelenül szerethető téli, karácsonyi, romantikus sztori. 

Már az miatt is imádtam, hogy ismét az egyik fő helyszínünk az Éld át a pillanatot című kötetből megismert Ambrózia könyvesbolt volt. Ha pedig Ambrózia könyvesbolt, akkor nem is kérdés, hogy ismét találkozhatunk kedvenc szereplőinkkel. Hanna, Máté, Bastien és Panka. Eszméletlenül, még jobban feldobta nekem a sztorit ez a szál. Az előző kötetben a szívembe zártam őket, nagyon szerettem ismét olvasni róluk. Kinek hogy alakul, merre tart az élete. Akadt meglepetés ilyen téren is, annyira szerettem! 

Ugyanakkor ezúttal egy teljesen másik páros kerül a középpontba. Dani és Zénó. Az első pillanatoktól kedvenceim lettek a fiúk.

Dani, aki egy végletekig csupa szív srác. Érzékeny, jó lelkű, imádja a könyveket és a munkáját. A családját, a barátait. Tud komoly lenni ha kell, ugyanakkor vicces is. Neki is megvan a maga története, problémái amikkel meg kell küzdenie. Szerettem nyomonkövetni miként is sikerül mindez neki. 

Zénó. Elsőre azt gondolja róla az olvasó, hogy teljes ellentéte Daninak. Dani ráadásul nem éppen pozitívan festi le őt. Nekik ugyanis van múltjuk. Nem is akármilyen. Jó barátok voltak, Dani már akkor többet érzett a fiú iránt. Aki pedig eldobta őt magától, eltávolodtak. Ez pedig Daniban azóta is igazi tüskeként van jelen. Nem véletlenül viselkedik ellenségesen, kimérten mikor Zénó felbukkan újra az életében. Sőt! Ő is a könyvesboltban fog dolgozni. 

Mindezek ellenére természetesen Zénó is azonnal a kedvencem lett. Neki is rengeteg a jó tulajdonsága, azonnal meg lehet szeretni a srácot.

Ha valami össze tudja hozni őket akkor a könyvesbolt lesz. A közös munka, ami döcögősen is indul igaz, de szép lassan újra beszélni kezdenek. Megismerni egymást, hiszen mindketten sokat változtak az idő alatt amíg nem találkoztak. Kezdenek felnőni, komolyabbak lettek. Nagyon szerettem mindezt nyomonkövetni. 

Egyrészt megismerni a srácokat. Külön-külön. A múltjukat, a jelenüket, mit várnak a jövőtől. Ki milyen nehézségekkel küzd, látni mik a terveik. Azonnal a szívembe zártam őket. Szerintem ha kellene, nem is tudnék választani, hogy Dani vagy Zénó volt a nagyobb kedvenc. Mindkettő másért, de egyformán a szívem csücskei lettek. 

Imádtam a könyvesbolti szálat, velük nevetni a humoros pillanatokon, néha aggódni ha komoly téma került elő a sztoriban. Megismerni a családjukat, a családi életüket. Mindkettőjüknek megvannak a maguk harcai. Szerettem ezt nyomon követni, elképesztően életszagú és tanulságos volt ezúttal is. 

Sok romantika, szenvedély járja át a történetet. Tökéletesen visszaadva nekünk olvasóknak. Nem volt se tulzó, se kevés. Imádtam! 

Ugyanakkor van valaki, akit külön ki kell emeljek. Lehet, hogyha mégis választani kell kedvencet a történetből, akkor a fiúkat lenyomva őrá esik a választásom. Micike. Azta leborult szivar végit 😂😂 Oda meg vissza vagyok ezért a kis tüneményért. Esküszöm a vele kapcsolatos részek voltak a szívem csücskei. Be kell halni neki. Imádom Tibit is amiért így és ilyennek alkotta meg ezt a lányt! Még most is elkap a nevetés ha eszembe jutnak Micike szövegei. Legnagyobb! Imádom! 

Találkozhattam korábbi kedvencekkel, megismerhettem újakat. Egy csodás téli Budapesten. Egy igazán hangulatos regény. Tökéletes pláne ebben az időszakban. Két fiatal felnőtt srác története. Akiknek megvannak a problémáik, amik megoldára várnak. A gondjaik egymással, ami idővel egy szép kapcsolattá, szerelemmé alakul. Csodás volt ezt magam előtt látni olvasás közben. Szeretet, barátság, szenvedély, sok-sok humor. Minden megvan a regényben a tökéletes olvasásélményhez. Én ezúttal is nagyon köszönöm az élményt, amit nyújtott a regény! 

Nyissatok Ti is, ki ezt a könyvet, a szíveteket, az elméteket és ismerjétek meg ennek a két rendkívüli fiatalnak a kalandos és lehengerlő történetét! 💕



Ha kedvet kaptatok és szeretnétek beszerezni, akkor KATT IDE.       
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése