2017. december 9.

Új szerzemények

Sziasztok!

Ez a szép kis csomag érkezett hozzám nemrég. Vagyis pontosabban én mentem érte amit ismét köszönök a Könyvmolyképző Kiadónak!

A Dublin Street 3.része nem véletlenül van duplán :D A barátosnémé az egyik :)  És ott van mellette a csodaszép, új Frost regény. Gyönyörű ez a borító, én imádom.

Ajándék könyvként pedig egy kemény borítós Újholdat kaptam <3

Ja és ezzel az új könyves posztoknak egyenlőre annyi :D Ugyanis hátha kibírom (eddig egyik évben sem sikerült :D ), hogy amiket már ezután gyűjtök be azok már karira lesznek! De annyit elárulok az egyik egy szintén szuper könyv már meg is van erre a célra. Valamint KMK-tól is lesz még tuti egy csomagom.

Ráadásul holnap Álomgyáros turné Szegeden ezért a barátnőm jön hozzám. És kapásból hoz nekem egy könyvecskét :D Na jó a turné után már megmutathatom a legújabb szép Álomgyáros könyvem. Hogy melyik írónőtől az majd kiderül :) Azt még megmutatom utána már csak karácsonykor! Az biztos, hogy addig is van még mit olvasni bőven.

Értékelésekkel is igyekszek összekapni magam, de meló miatt hulla voltam mostanság. De rajta vagyok az ügyön :)

Na de most már nem lököm a rizsát tovább:




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése