2023. március 1.

Ava Harrison - A ​megtört ( Alvilági játszmák 5.)


Rejtélyes. Veszélyes. Szívdöglesztő.

Tobias Kosta. Hírhedt milliárdos. A pletykák szerint bűnöző.

Engem csupán egyetlen cél vezérel: elkapni azt az embert, aki a szüleim haláláért felelős. Amíg fel nem figyelek Tobiasra a tárgyalóterem túloldalán. Remélem, amint kiteszem a lábam a bíróságról, soha többé nem találkozunk. Ám ekkor felbérel, hogy legyek az ügyvédje. És egyre mélyebbre süllyedek az alvilágba.

Olyan szenvedélyt ébreszt bennem, amit nem tudok figyelmen kívül hagyni. És minél közelebb sodródom hozzá, annál több titokra derül fény.

Vajon ő lenne a múltam? A jövőm? Vagy a bukásom?

A USA Today és az Amazon bestsellerszerző, Ava Harrison ismét a maffia világába csábít minket. A sorozat ötödik kötete egy olyan érzéki románcról mesél, ahol több rejtőzik a felszín alatt, mint az elsőre látszik.


Az utóbbi időben nagyon kevés ilyen romantikus, erotikus jellegű igazán jó könyvet találok. Viszont az Álomgyárnál most lett két ilyen szép hosszú sorozat is aminek totál a rabja lettem. L.J.Shen - Bostoni bikák sorozata. Valamint ez, Ava Harrison - Alvilági játszmák regényei. 

Ennél a sorozatnál nekem  az első, Cyrus sztorija volt az ami eddig vitte a prímet. De most bizony, sajnos 😂Tobias letaszította őt a trónról. A többi férfi sztoriját is szerettem, de eddig nekem a legnagyobb szerelem az első rész volt. Egészen tegnap estig. Szerintem az első oldalak után tudtam, hogy itt bizony trónfosztás lesz. Teljesen szerelem! 💖

Már az első résznél nagyon bejött az írónő stílusa. Ahogy megalkotja a karaktereit. Magukat a történeteket. Hogyha mégis azt gondolnánk a fülszövegek alapján, hogy olvastunkmmár ilyet, mégis szinte azonnal eléri nálunk, hogy rájöjjünk, hogy egy igazán egyedi és különleges történettel kápráztat el bennünket. Sőt! 


A könyveit, ezt a részt pláne, nem is sorolnám kizárólag erotikus kategóriába. Természetesen akad benne, de végre nem az a túlzó mennyiség, mint a legtöbb ilyen sztoriban. Kevesebb, de mégis pont annyi amennyi kell. Később szövi bele a történetekbe, nem már a második oldalon ezzel nyitunk. 

Ez az egész benne igazán üdítő volt. Mivel én nagy krimi fan is vagyok, nagyon örültem, hogy ilyen szál is került bele. Itt mondhatom el, hogy előbb sorolnám  a regényt egy krimi kategóriába, mint erotikusba. Imádtam ezt! Már az előző részeknél is. 

Ezekhez pedig jönnek még a nagyszerűen kidolgozott, végig feljődést mutató karakterek. Az érzelmi részek. Amik rengeteg pluszt adnak a sztoriknak. Engem teljesen levett a lábamról! A már említett első résszel is, de ezzel teljesen elrabolta a szívem! Teljes mértékben Tobias és Skye fan lettem!

Ezúttal is mindkettőjük szemszögéből olvashatjuk a könyvet. Ez nálam mindig óriási pont. Nagyon sok pluszt tud adni, jobban át lehet látni a történéseket. Imádtam! 

Itt van nekünk ugye a történet címadója: Tobias Kosta. 

Az ördögien jóképűnek megteremtett férfi. Aki ugyanilyen halálos is. Senki sem mer packázni vele. Legalábbis, aki jót akar magának. Egy erős, határozott, mindig komoly, kemény férfi. Aki gyermek korában elveszítette a szüleit. Azóta pedig egy dolog hajtja. Megtalálni a gyilkosukat, bosszút állni. Legalábbis ez a kép jön le róla először. 

A külső jegyein, ahogy lefesti nekünk az írónő természetesen nem lepődtem meg. Milyen másmilyen is lehetne ugye? A leírások alapján én magam egy irtó dögös, szexi férfiként láttam magam előtt. Aki, ha kell kíméletlen, mindig eléri amit akar. A munkájából kifolyólag gazdag, befolyásos barátokkal bír. Mégis egy férfi, aki ha keménynek is mutatja magát, a lelke mélyén képes szeretni, érezni. Van, aki iránt képes erre. Jó humorral rendelkezik. Ritkán, de lesz, aki képes elérni ennél a férfinál, hogy mosolyogjon, nevessen. Ha lehet ilyenkor még jobban odáig voltam érte. 

Természetesen nem az a megszokott lelketlen, már-már szörnyeteg, mindenkin átgázoló típus. Ha kell és valaki rászorul akkor segít. Csak azokkal viselkedik így akik megérdemlik. Szerencsére nem sok ilyen ember van. Csak azt, azokat keresi, akik a szülei haláláért felelősek. Ahogy ezt az egészet történetet, szálat elmeséli a sztori minden teljesne világos, érthető.

Így van ezzel hősnőnk is: Skye. Elkézestően tetszett ahogy az írónő megalkotta a karakerét. Lényegében Tobias női megfelelője. Hihetetlen erővel rendelkezik, annak ellenére amin ő is átment kislányként. Az ő szülei is meghaltak. Nem is akárhogy. Nagyon jól gondolta ki a szerző ezt a szálat. 

Amihez tehát hozzájön egy bámulatos erős női karakter Skye személyében. Ő is mindig eléri amit akar. Kiváló ügyvéd. Ugyanakkor ő is arra használja a munkáját, a kapcsolatait, hogy igazságot szolgáltasson a szüleinek.


Nagyon szerettem a karakterét. Erős, okos, független nő. Vicces ha kell. Tökéletes ellenfele volt olykor Tobiasnak. Majd ennél is remekebb párja. 

Egyszerűen imádtam kettejüket! Ezt a két sérült lelket. Nagyon sok fájdalmat hordoznak magukban. Amiről hol előbb, hol pedig folyamatosan csepetgeti az infókat a történet. Közben azért némi agyalásra is van idő. Mikor próbálod össze rakni te is olvasás közben a teljes, nagyobb képet. 

Na persze sosem sikerült. Az írónő mindig meglepett. 

Egy igazán ütős, fájdalmas, néhol boldog és vidám, titkokkal, félelmekkel, bosszúval, megbocsájtással teli történet ez. Két hihetetlenül jól megalkotott karakterrel. 

Tobias ügyvédjeként veszi maga mellé a lányt. Természetesen a személyiségéből adodóan Skye ennek nem igazán örül. Sőt! Némi kis harc, szócsaták is kialakulnak köztük. Ami persze nagyon is élvezhető. Ugyanis ehhez jön az első pillantástól köztük jelen lévő szikra. Egy különleges érzés. Hogy ők már ismerik egymást, közük van egymáshoz. 

De vajon mi is ez a szál? Hamar elkezdtem sejteni, de azért sok volt még itt a kérdés a részemről. Amire végig, folyamatosan, tökéletesen választ kaptam mindenre. 

Miközben velük együtt pislogtam, mikor jöttek a meglepetések. Velük együtt nevettem, szórakoztam. Mert ha ez egy erősebb, krimisebb regény, néhol nehezebb, érzelmileg megterhelőbb részekkel, azért az írónő gondoskodott róla, hogy ez megfelelően legyen ellensúlyozva. Remek pillanatok születtek amikor ők ketten együtt voltak. Nem kellett félteni kettejüket. Imádtam őket! 

Vicc, nevetés. A hiányozhatatlan szikrák. Szenvedély és vágy. Aminek nem akarták megadni magukat. Mégis ahogy várható képtelenek sokáig ellenállni annak az erőnek, ami egymás karjaiba húzza őket. Annyira csodásan írta meg az írónő ezeket a részeket is. Érzelmesen, szenvedélyesen. Hogy mi, az olvasók is érezzük ezt a tüzet. Majd azt ahogy ez szeretetté, szerelemmé alakul. Csodás pillanataik voltak. 


Én minden percet imádtam amit velük tölthettem! Csak azt sajnálom, hogy kevés volt. Pillanatok alatt kiolvastam. De igaz ami igaz, amíg tartott az Wow!!

Ami nekem még feldobta, hogy itt volt a többi srác is: Cyrus, Alaric, Matteo és Trent. Valamint Lorenzo, vagy akár Gideon. Ugye tudjuk, hogy egyikőjük se egy törvénytisztelő, minta polgár. Mégis amennyire lehet igyekeznek a jó oldalon állni. Még ebben a közegben is tisztességesek lenni, hűségesek. Egymás felé. Ezt a korábbi részekben is nagyon szerettem. Ahogy a köztük lévő nem is annyira barátságot, inkább mint hűséget, ahogy lefestette a szerző. 

Ami plusz még, hogy óriási formák a srácok. Állati jól mulattam velük. Pláne ha mind összekeveredtek. Ahogy szívták egymás vérét. Kész voltam! 😀 Hiszen ők mégha tényleg nem is olyanok, akik mondjuk kölyök koruk óta ismerik egymást, vagy akik olyan nagy cimborák. Mégis valami ilyesmik. A végletekig hűségesek egymás iránt. Kiállnak egymás mellett, segítik azt akit kell, háborúba indulnak egymásért. Nagyon tetszett ismét ahogy erről olvashattam. 

Imádom ezeket a srácokat na! 💖

Azért itt is volt rájuk szükség. Ha a gyermekkoruk sem indult fájdalom és könnyek nélkül a párosunknak, akkor sajnos ilyesmi felnőtlét is vár rájuk. De harcoltak az igazságért. Az életükért, a megbocsájtásért. Féltek, szerettek, gyűlöltek, szenvedtek és reménykedtek. Sok-sok nehézségen mentek át, de a szerzőt ismerve, ahogy vártam is,  mindent úgy tett a helyére ahogy kellett. 

Engem teljesen levett a lábamról a sorozattal. De főként ezzel a résszel. Tobias és Skye belopták magukat a szívembe. Minden pillanat olyan tökéletesen van megírva, hogy végig, mindent együtt lehet átélni, érezni velük. 

Nevetni, boldognak lenni, félni, megdöbbenni, sírni. Mindent. Egy igazi, óriási érzelmi hullámvasút. Mégis én szerintem még fogok is, és bármikor újra végigmennék velük ezen az úton. 

Ha ti is kíváncsiak vagytok milyen sorsot szánt Ava Harrison ennek a nagyszerű, szerethető párosnak, akkor irány és szerezzétek be a könyvet! Higyjétek el, nem bánjátok meg! 

Ha egy igazán tartalmas, érzelmes, bűnözéssel, krimisebb elemekkel tarkított, az igazágot kereső főhősökkel megírt bámulatos történetet akartok olvasni, akkor ez a ti regényétek! Mint mondtam krimi, érzelmek,meglepetések, szerelem, szenvedély. Van itt minden. Mindennek lehengerlő egyvelege ez a  regény. Igazi, fantasztikus kikapcsolódás! 

Csak ajánlani tudom nektek! Szerezzétek be, olvassátok el, aztán meséljetek Nektek, hogy tetszett! 


Idézetek: 

" Úgy tűnik, csak egyetlen ember képes arra, hogy remegő kocsonyává változtasson, és az nem ő. Nem, ez az érdem egy drogdíleré, aki túlságosan jóképű, ami bajt jelent rám nézve, mert neki kell dolgoznom. "


"A fotóját bámulom, azt a kék szempárt, amitől eláll a nők lélegzete. A fenébe is, bárkinek felpörgetnék a ketyegőjét.  Túl mély, túl átható. Az érzelmek egész világa néz vissza rám. " 


" Skye Matthews a rögeszmém. Ő a múltam. A jövőm. És a vesztem.  "


" Semmi kétség afelől, hogy egy ilyesztő rohadék, és nincsnek illúzióim arró, hogy mi mindent  tehetett azért a zsák pénzért, mégis önkéntelenül diadalként élem meg, hogy sikerült mosolyra fakasztanom. "


" - Minden oké?

 - Az nem kifezetés. - Az ablak felé fordulok, hogy ne kelljen a szemébe néznem. 

 Igazán nem kell tudnia, hogy milyen hatással van rám. " 


Értékelés: 




Ha kedvet kaptatok ehhez, vagy akár a sorozathoz, akkor gyertek el hozzánk az Álomgyár könyvesboltokba vagy szerezzétek be Online


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése