2023. március 24.

Colleen Hoover : All ​Your Perfects – Minden tökéletesed


Egy rég elfelejtett ígéret képes lehet megmenteni a kapcsolatot?

Quinn és Graham tökéletes szerelmét veszélybe sodorja a tökéletlen házasságuk. Az évek során felgyülemlett emlékek, a hibák és a titkok már eltaszítják őket egymástól. Az egyetlen dolog, ami megmentheti őket, éppen az lehet, ami a szakadék szélére sodorta őket.

A Minden tökéletesed egy elgondolkodtató regény egy párkapcsolati gondokkal küzdő párról, akiknek múltbéli ígéreteken múlik a jövője. Szívszaggató, letehetetlen olvasmány.

Az év legfelkavaróbb szerelmi története – lehet-e együtt tökéletesen boldog két tökéletlen ember

Add át magad a sodrásának!


A könyv elolvasására a lehetőséget nagyon szépen köszönöm a Könyvmolyképző kiadónak! 💜


Egy elég nehéz témájú könyv ez. Erről pláne, nem olvastam véleményeket. Egyrészt semmit sem akartam lelőni, másrészt pedig én akartam eldönteni fog-e, vagy, hogy fog tetszeni. 

Nos, annyit mondhatok, hogy egy tipikus CoHo történet. Minden bámulatos, csavaros, boldog vagy akár fájdalmas elemével. Az írónő ismét elkápráztatott. 

Pedig ahogy mondtam, ez is egy olyan sztori tőle, ami nem egy leány álom. Emiatt szintén inkább a felnőtt közönségnek ajánlanám. Nem a tizen pár éves lánykáknak, akik nézegetni szokták. 

Elég nehéz, fájdalmas, megterhelő. Ugyanakkor boldog, vidám, soksor reménnyel teli is. 


A történet a meddőség témáját járja körül. Mindent, ami ezzel kapcsolatos. Bemutatja hősnőnk, Quinn miként éli meg mindezt. Miként hat ez az egész az életére, a kapcsolatára egy párnak. 

Óriási pont nálam ismét az idősíkok váltakozása. Játszódik egyfelől a sztori a jelenben, ahol már jó pár éve házasok Quinn és Graham. Valamint betekintést enged a múltjukba is. Miként találkoztak, hogyan indult a kapcsolatuk. 

Őszinte leszek én imádtam azokat a részeket! Lehet, nyilván az miatt is, mert azok még a boldog idők voltak. Ezt a pár jelenéről már közel sem lehet elmondani. 

A sztorit Quinn szemszögén keresztül ismerhetjük meg. 

Lehet megkövezni, de sosem volt kenyerem akár könyvről is olyat írni, amit nem gondolok komolyan. Szépíteni sem, ha valami nem tetszett. 

Nekem Quinn karaktere sajnos nagyon nem volt szimpatikus. Nyilván persze próbáltam őt megérteni. Nem mondom, hogy teljesen át tudtam érezni a helyzetét. Próbálja az olvasó persze, de aki nem volt még ebben a helyzetben, szerintem teljesen sosem tudja. Még akkor sem, ha az írónő ezúttal is ennyire érzékletesen és jól leírt, átadott mindent. 

Tehát próbáltam megérteni, kedvelni őt, de legtöbb esetben nem sikerült. Legalábbis ami a jelen időben játszódó énjét illeti. Pedig a múltat idéző részekben ha érték is fájdalmak, amik miatt óvatósabb lett, egy erős, okos, humoros, szimpatikus nő volt. Viszont ez, hogy a házasságuk hetedik évére sem sikerült nekik a kisbaba nagyon megváltoztatta őt. Keserű lett, állandóan szomorú. Reménykedő. Ami végül mindig könnyekben végződik és fájdalomban. Próbáltam teljesen átérezni a helyzetét, de nála már szerintem ez durván rögeszmés lett. Nem látott maga előtt semmi mást. Ha nem sikerült, akkor viszont ez teljesen maga alá temette. Elképesztően más nő lett erre az időre. 

Őszinte leszek ezt a nőt nem kedveltem. Igen, elképesztően kemény és nehéz téma ez, és persze utólag könnyű okosnak lenni, de ha kért volna segítséget? Ha nem folytana mindent magába, hogy mindez feleméssze. 

Lélekörlő volt sokszor mindezt olvasni. Tényleg sokat segített, hogy voltak a múltat idéző részek. Ami megmutatta mennyire odáig voltak egymásért. Imádtam azokat olvasni! Elvette az élét kicsit ezeknek a komoly, fájdalmas részeknek. 

Aztán itt volt Graham. Ő úgymond mindkét résznél szimpatikus volt. Persze itt van, hogy minden, a házasság, kapcsolat is két emberek múlik. Graham is elmondhatta volna előbb mit érez. De mondjuk akkor nem lenne ez a sztori..... 

Ami öszességében elképesztően sokat képes tanítani. Még nekünk, olyan olvasóknak is, akik nem, vagy  ne adj isten, még nem mentek ezen a nehézségen keresztül. 

Hihetetlen volt számomra látni, hogy ez a pár, akik ennyire szenvedélyesen imádták egymást, mivé lett ezálltal, hogy nem jön össze nekik a kisbaba. Főleg Quinn. Mintha Graham picit erősebb lenne. Nagyon szívszaggató volt olvasni. Számomra bizonyos helyzetek néhol kissé dühítőek is voltak. 

De összességében azt tudom mondani, hogy az írónő remekül elénk tárt minden helyzetet, problémát amit ez az egész okozhat egy ember és egy kapcsolat életében. Természtesen a tőle megszokott kendőzetlen őszintességgel. De ezt és így imádjuk tőle. Így képes tanító jelleggel átadni a sztorijait. 

Hogy hasson ránk, tanítson. Ennél a történetnek nem mindig, nem feltétlen tudom azt mondani, hogy szórakoztasson, mert ez nem erről szólt. De azért ahogy mondtam, volt benne sok humoros, szócsatás pillanat a párosunk között. Jó volt végigkövetni az ismerkedésüket. A történet jellegéből kifolyólag több erotikus részt tartalmaz. Ami CoHo-tól megszokottan, úgy van tálalva ahogy azt kell. 


Picit, na jó nagyon, végig hiányoltam, hogy Graham gondolataiba is beleláthassak. Annyira kellett volna. Szerettem volna tudni ő mit érez? Mit gondol? Ölni tudtam volna ezért, de annyit mondhatok nektek, hogy ezúttal sem csalódtam az írónőben! Sőt! 

Meglepetések, csavarok. Olyan történések amikre nem számítottam. Hogy jó vagy rossz? Azt derítsétek ki Ti is! :)

Az utolsó negyedén szerintem? Nagyon sokat sírtam. Annyira szomorú, nehéz, reménnyel teli volt. Ugye ez a 3. CoHo könyvem, de egyik sem volt még ennyire fájdalmas témájú. Igen, mindben akad, de valahogy ez......💔 

A végén is azt kaptam tőle amit vártam. Sőt! Felülmúlta önmagát! Nekem nagyon tetszett! Az egész regény! Még akkor is ha ennyire kemény! Vagy mondjam inkább, hogy életszerű? Hiszen sajnos annyira gyakori problémát dolgoz fel. 

Mindenkinek ajánlanám! Azoknak is akiknek nincs ilyen gondja, aki szingli, aki kapcsolatban él. Mindenkinek tud valami fontosat tanítani a történet mondanivalója! 

Rávilágít, hogy minden kapcsolat két emberen múlik. Hogy mennyire fontos a beszélgetés. Hogy ne csak a boldog időkben legyenek ott a párok egymás mellett. A nehéz időkben is lehet támaszkodni  a másikra, segítséget kérni. 

Egek, még most is megkönnyezem az egészet ha eszembe jut. 

Ha nem is minden pillanatban, de szerettem ezt a párost. Szorítottam nekik. 

Hogy végül CoHo milyen jelent és jövőt szánt Quinn és Graham párosának? Olvassátok el és megtudhatjátok! 

Egy valós, hétköznapi témát feldolgozó történet. Ami életszagúan tárja elénk ennek minden árny és fényes oldalát. Szomorúság, könnyek, fájdalom, félelem. Boldogság, szeretet, szerelem, remény. Általánosítva megmutatja milyen hibákat lehet ilyenkor elkövetni a kapcsolatunkban. Pont ezért ajánlom mindenkinek! Nagyon sokat tud tanítani. Embert próbáló történet, amit megéri végigkövetni. Millió érzelmet vonultat fel, amit Colleen Hoover ismét lehengerlően ad át nekünk olvasóknak. 

Nagyon szerettem az egészet megélni, végigkövetni. Nehéz volt, de megérte! Köszönöm ezt a sok tanítást! 💜


A végére szokott jönni az idézetek rész. Többet, sokat is tudnék, de olvassátok el és mondjátok el nektek mik voltak a kedvenceitek. Nekem egy van, ami óriási igazság és elképesztő hatással volt rám: 


" – Ha csak a hibáidra világítasz rá, akkor elhalványul minden tökéletesed.  "


Értékelés: 


Ha felkeltette az érdeklődéseteket a regény akkor szerezzétek be: 


https://konyvmolykepzo.hu/products-page/konyv/colleen-hoover-all-your-perfects-minden-tokeletesed-10871

https://konyvmolykepzo.hu/products-page/konyv/colleen-hoover-minden-ami-tokely-benned-10643

https://konyvmolykepzo.hu/cimke/colleen-hoover

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése