2023. március 7.

Lynn Painter - Véletlenül ​Amy


MINDEN ​EGY KÁVÉVAL KEZDŐDÖTT…

Isabella Shay alapvetően egy őszinte ember. Ám amikor késésben van az első napján álmai munkahelyéről, és a barista már háromszor elkiáltotta, hogy „Amy”, mindhiába, Izzy olyat tesz, ami különben sosem jutna eszébe. Izzy elveszi azt a Pumpkin Spice Lattét…

Pontosan ilyet rendelt, ki is fizette, csakhogy jóval később kerülne sorra, ezért azt motyogja, „én vagyok Amy”, és felkapja a poharat. Amikor azonban megfordul, egyenesen belerohan a legvonzóbb pasasba, akit valaha látott, italát a férfi divatmagazinba illő ingére és nyakkendőjére loccsantva, ami egy igazi véletlen találkozáshoz vezet. Szikrázik a levegő, és minden nagyon ígéretesnek tűnik, mígnem a pasi ezzel búcsúzik: „Holnap találkozunk, Amy.”

Atyaég! Másnap feltétlenül ki kell majd igazítania a férfit.

Csakhogy amikor az új munkahelyén bemutatják neki a részlege alelnökét, az nem más, mint Blake Phillips – a dögös pasi a Starbucksból. És lehet, hogy a férfi elbűvölő volt „Amy”-vel, de Izzyvel arrogánsan és mogorván viselkedik, a magyarázatát pedig egy cseppet sem találja viccesnek.

VÉLETLEN TALÁLKOZÁS + MOGORVA/ÉDES + BARÁTOKBÓL SZERELMESEK = MIÉRT PONT AMY?

Lynn Painter, a fergeteges Mr. Téves Szám szerzője ismét mesterművet alkotott.


A könyvet nagyon szépen köszönöm a Kossuth Kiadónak! 💜


Először is leszögezném, hogy ezt a történetet is nagyon szerettem! Viszont mégsem ugrotta meg azt a lécet, amit az írónő az első, a Mr.Téves Szám című könyvvével állított fel. 

Annál már, nem túlzok, szerintem az első sorok után tudtam, hogy egy Wow regény lesz! És ez az érzés végig meg is volt. Akinek csak lehetett ajánlottam itt a boltban is mert fantasztikusan jó volt. Humoros, romantikus. A tökéletes kikapcsolódás. Amy, aki Izzy és Blake történetét is nagyon szerettem. Annak ellenére, hogy nem lett az hűha, de nagyon szerethető sztori volt.

Nem is annyira tudnám megmondani miért. Ez csak egy érzés. Amit a Téves számnál éreztem, hogy  bármikor, bármennyiszer újraolvasnám. Ez egy nagyon jó, de számomra egyszer olvasós, remek kikapcsolódás volt. 


Mindennek ellenére az írónő ezúttal is hozta a tőle megszokott formát. Sok-sok humor, szenvedély, szerelem. Macskák. Hát mi kell még? 

Semmi. Azon kívül, hogy egy ilyen férfi, mint Blake. Dögös, szexi, jó humorú és imádja a macskákat. Hát kérem szépen kell ennél több? A tökéletes férfi. 

Aki mellé itt van még nekünk Izzy. Aki az első napját kezdené az új munkahelyén. De persze a kávéja miatt még el is késik. A kávézóban a pultos többször szólítja Amy-t. Aki, szintén sütőtökös lattét rendelt, mint Izzy. Mivel Amy nem jelentkezik, Izzy pedig késésben van, elveszi Amy kávéjét. 

Pechjére ki is borítja, rá egy idegenre. Akit ő csak Mr. Mellkasnak becéz. Szerintem a becenév mindent elmond. Mr.Mellkas nem más mint Blake. A szexi kávés idegen, pedig mint kiderül a főnök is Izzy új munkahelyén. 

A szexi, flörtölős kávéházi románc elég hamar visszájára fordul. Blake ugyanis utálja a hazugságokat. És eléggé kimért lesz Izzyvel mikor kiderül, hogy ő nem is egy Amy. Ráadásul a főnöke is. Ami nem segít a helyzetükön. A vonzalmon, amit az első pillanatoktól éreznek egymás iránt. 

Blake ugyanis szigorúan tartja magát a szabályaihoz. Például ahhoz, miszerint nem keveri a munkát a magánélettel. 

De végül, mivel nem is tudnak ellenállni egymásnak, megtalálják az arany középutat. Sms-ek, találkák ő és Amy között. A munkahelyükön Izzy pedig szigorúan az alkalmazottja. 

Mi tagadás ez igazán jól bevált náluk. Nagyon szerettem olvasni róluk. A már említett szikrákról, amik az első kávés találkozás óta ott pattognak közöttük. Azt a sok vicces üzenetváltást. A találkozásokat. Hogy mégis, ha nem is kellett volna, de minden pillanatot, alkalmat megragadtak, hogy beszélhessenek, találkozzanak egymással.

Egy igazán vidám kapcsolatként indult. Teli szenvedéllyel. Aztán a kérdéssel meddig tudnak annak a bizonyos vonzásnak ellenállni? Annyivala szerintem nem árulok el nagy titkot, hogy nem sokáig. :) 

Közben pedig megismerhettük a cuki cicáikat. Na jó, Blake-et pasi létére pláne imádtam ez miatt! Ahogy ezeket a sérült, különleges bánásmódot igénylő cicákat magához vette. Ahogy gondoskodott róluk és szerette őket. Teljesen elolvadtam. Az pedig szuper, hogy ugyanilyen jellem volt Izzy is. Nem véletlenül lettek ők a tökéletes páros. 


Nagyon szerettem velük tölteni az időt. Régen nem mosolyogtam ennyit egy történeten. Elképesztő páros ők ketten. A humoruk, a szócsatáik. 

Miközben persze nyomonkövethettük a már említett alakuló románcukat is. Az írónő ezúttal is remekül szőtte bele a sztoriba a vágyat, a forróságot. Ami szépen szeretetté, szerelemmé alakult. Imádtam erről olvasni! Eleve, az első regénye óta imádom a szerző stílusát. 

Közben pedig volt némi titokzatosság is. Erre nem igazán tudtam időben rájönni. Hogy mi is lesz a bonyodalom a sztoriban. Bár végül nem volt annyira meglepő és lehetett volna kicsit eredetibb is, de végül is illett a sztorihoz. 

Ha Ti is egy igazán különleges, szórakozatató, romantikus regényre vágytok, akkor ez a Ti könyvetek! Mint mondtam, nekem az a bizonyos kis plusz hiányzott, amitől a szerző első regénye az Imádom, Wow kategória lett, de ettől függetlenül nagyon szerettem olvasni. Amy(Izzy) és Blake remek páros. A cicáikkal együtt. 💜


Idézetek: 

" – Hiszel a sorsban Mr. Mellkas?

– Nem hittem, amíg nem találkoztam veled, Starbucksos Amy.  "


" – Vonszold be a segged a kocsiba – mondta a férfi, ajkával olyan közel, hogy a lány még mindig érezte a lenyomatát –, mielőtt letartóztatnak minket.

– A csókolózás nem illegális – suttogta a lány, miközben ajkát Blake ajkához dörgölte.

– De az, amit a csókjaidtól a kocsim oldalának dőlve akarok csinálni, az igen. " 


"Tiéd a szívem, vedd el te gyönyörű lúzer! "


" – Azt mondod, hogy a csókomtól függővé váltál?

– Szivi, abban a pillanatban függő lettem, amikor a Starbucksban letapiztál, harmadik mellbimbó után kutatva, abban a maszatos szemüvegben. "


"Ne félj, Iz! Csak vegyél egy mély lélegzetet, és hagyd magad! "


" -… Nem gyakran fordul elő, hogy egy vicces, bájos, gyönyörű lány felbukkan a semmiből, és elkezdi dörgölni a mellkasodat egy kávézóban. " 


Értékelés: 




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése