2023. március 20.

Vi Keeland - A kemény főnök

 


Egy állás, ami örökre megváltoztatta az életem.

Merrick Crawfordot az állásinterjúmon ismertem meg. Pontosabban húsz perccel korábban, amikor berontott a próbafülkémbe, pár háztömbnyire az interjú helyszínétől. Egy szál melltartóban veszekedtem a jóképű szemétládával, ezért amikor rájöttem, hogy ő lehet a jövendőbeli főnököm, nagyon megrémültem.

Ő azonban láthatóan nem ismert meg. Vagyis csak azt hittem…

Fel sem merült bennem, hogy megkapom az állást, mégis kaptam egy e-mailt, melyben behívtak egy második fordulóra. Elmentem, mert tudnom kellett, hogy a katasztrofális kezdés után miért tekintenek még potenciális jelöltnek. Kiderült, hogy Merrick csak azért akart alkalmazni, hogy lássa, ahogy kudarcot vallok. Csakhogy én nem adom meg neki ezt az örömet.

Arra azonban nem gondoltam, hogy lesz olyan, amit majd élvezetesnek találok Crawforddal való kapcsolatomban…

Vi Keeland, a New York Times, a Wall Street Journal és a USA Today bestsellerszerző könyvei több millió példányban keltek el világszerte. Az írónő most egy olyan munkahelyet mutat be nekünk, ahol izzik a levegő, és vágytól elfúló sóhajok szűrődnek ki az irodákból.


Először is óriási köszönet az Álomgyár kiadónak, hogy elhozta nekünk ezt a regényt! Azt is, hogy elolvashattam! 💛

Az utóbbi szerintem öt,vagy hat Vi könyv annyira nem fogott meg. Nem mondom, hogy nem tetszettek, mert nagyon szeretem az írásait, de volt az a nagy HŰHA. Utoljára A nagy játékos című regénye volt az amiért odáig meg vissza voltam. 

Eddig a regényig! Ugyanis újabb óriási kedvencet avattam! 

Nagyon kellett nekem ez a regény. A két brutális Chris Carter krimi után, elolvastam két könyvet Marilyn Monroe-ról, és CoHo: All your perfects című regényét. Másként, de egyik se egy rózsaszín, könnyű téma volt. 

Ezért is kellett már ez a jó kis kikapcsolódás. Romantika, szenvedély és sok-sok humor. 

Nem véletlenül olvastam ki egy ültő helyben. Este 9 körül elkezdtem, és hajnali háromnegyed kettőre ki is végeztem. Először egy órakor eszméletem fel, hogy egek mennyi is az idő. De ott már csak egy kevés volt és nem is tudtam, nem is akartam volna letenni. 

Igaz azt is sajnáltam, hogy vége lett. Annyira szerettem! 

Tehát a sok brutális, nehéz téma után a tökéletes kikapcsolódás volt A kemény főnök. Csakis Vi Keeland módra! 

Pedig maga a sztori nem ígérkezett annak az eget rendegető újdonságnak, mégis ő tudja ezeket a sztorikat is bizonyos elemekkel úgy feldobni, hogy elképesztően élvezhető legyen. 

Az elsőtől az utolsó mondatig odáig voltam érte! 

Külön jó pont, hogy mindkét fel szemszögéből olvashattam. Így volt az igazi. 

Ráadásul Merrick és Evie hihetetlen karakterek lettek. Rögtön meg lehet kedvelni őket. 

Itt van nekünk Evie. Aki épp egy számára remek lehetőségű állásinterjúra igyekszik. Igaz kissé kautikus körülmények között. Nagy rajongója a cseresznyének. 🍒 Így egy jó nagy mennyiséggel fogyaszt el amíg New Yorki közlekedéssel eljut a céljáig. Pechjére ezt a kis gasztro kalandot nem ússza meg simán. Keresnie kell egy helyet, ahol új felsőt vehet a csupa cseresznyefoltos blúza helyett. 

És még meleg is van a városban. Újabb pech következik. A próbafülkében elég érdekes, már-már kellemetlen helyzetben nyit rá a város, nem túlzok, legdögösebb férfipéldánya. Legalábbis nagyon könnyű a leírások után egy ilyen férfinak elképzelni Merrick-et. 


A "szerencsétlen" sorozata folytatódik Evie-nek Az leendő munkahelyén pont ez a férfi lenne a főnöke. 

A többnyire összeszedett Evie újra találkozik a próbafülkés férfival. Aki nem emlékszik rá. Elvileg.

Igencsak viccesen, kalandosan indul a sztori. De pont ezt imádtam benne!

Evie fantasztikus csaj. Ahogy írtam általában összeszedett, okos nő. Remek a munkájában. Pszichológus vonalon dolgozik. Igazán hozzáértő szakember. Vicces, humoros. Erős. Megszerzi amit akar. Nem fél visszavágni ennek a férfinak, akitől a mindenki más tart. 

Persze a visszavágást nem annyira komolyan értem. Inkább vicces szócsatákra gondolok. Maradjunk annyiban, hogy mindkettőjük személyiségéből kifolyólag remek kis pillanatok születtek. 

Merrick ahogy említettem egy dögös, szexi, jómódú New york-i férfi. Akárcsak Evie, neki is remek a humora. Ugyanakkor egy tekintélyes, erős férfi. Akivel nem sokan mernek ujjat húzni. Egy roppant szimpatikus férfi karakter lett. És ezt nem csak a dögös külső jegyeinek köszönheti. 

Remek unoka. A nagymamáját imádja. Aki egy igazi egyéniség. Esküszöm majdnem lekörözte nálam Evie és Merrick párosát. Kitty. Egy idős hölgy, aki hát nem olyan amilyennek várnánk Hihetetlen hölgy! Ahogy ennyi idősen felfogja az életet. Ahogy szereti az unokáját és mivel Evei néhai nagymamája jó barátnője volt, így a lányt is. Egy igazi kerítő a kedves mama. Miközben olyan dumákkal rendelkezik, hogy a mai fiatalságot simán lenyomja. Állati jól szórakoztam a részein. Ahogy beszélt Merrick-kel..... Fantasztikusakat nevettem neki. Imádtam!

Szimpatikus volt Merrick barátja és kollégája, Will is. Valamint Evie nővére, Greer is. 

Szuper jól megalkotott, szerethető karakterek. 

Természetesen a sztori nem csak a szép és jó, humoros pillanatokat vonultatta fel. Megismerhettük Evie és Merrick múltját. Hogy milyen a jelenjük. Mit gondolnak arról milyen lesz a jövőjük. A családi hátterüket, a munkájukat, a kapcsolataikba láthatunk bele. 


Miként gondolkoznak, miként élik meg a bizonyos helyzeteket. Remekül ábrázolt mindent a szerző. 

Egy csodás, vidám utazás vol,t amin végigkövethettük Merrick és Evie megismerkedését, kapcsolatának alakulását. 

Külön jó pont a romantikus, vagyis inkább az erotikus részekre. Ugyanis itt, nagyon sokára történt ilyen. Szerintem simán volt a könyvnek a háromnegyede is. Igazán üdítő volt, hogy nem csak erről szólt. Vagy miután megtörtént, utána sem folyamat ez jött velem szembe. 

Természetesen nem hiányzott, de pont a sztorihoz illő mennyiségben volt jelen. De mégha konkrétan egész későn is, azért azok a bizonyos szikrák szinte rögtön ott vibráltak kettejük között. Szuper jól tálalta az írónő a kettejük között alakuló románcot. 

Közben pedig vicces volt. Komolyabb témákkal, amiknek hála akár új oldalaikról is megismerhettük kedvenceinket. A "bonyodalom" némiképp várható volt, mégis ahogy minden cselekményt összefűzött Vi, az nagyon tetszett. 

Némi meglepetéssel is a végén. Nagyon tetszett! Itt is bebizonyosodott, hogy azok a nagymamák mindig mindent tudnak... 💗

Majd sajnos vége is lett. Rendesen rosszul voltam utána. Annyira szerettem volna olvasni még, közben pedig kíváncsi is voltam, hogy milyen véget szán Vi az új kedvenc párosomnak. Ráadásul utána annyira olvastam volna még ilyesmit, de már semmi ilyen témájú könyv nem volt a polcomon. Ami olvasásra várna.

Nagyon beszippantott ez a regény. 


Ha egy igazán jó kis, vagy inkább nagy, kikapcsolódásra vágytok, akkor bátran vegyétek a kezetekbe. Vi Keeland rajongóknak természetesen kötelező! De aki valami újdonságot szeretne, annak is bátran ajánlom! 

Szerethető karakterek, remek sztori, szenvedélyes pillanatok, komoly témákkal fűszerezve, rengeteg nevetéssel. Minden elem megvan benne, amitől egy igazán imádnivaló sztorit kapunk! 

Vi ismét fantasztikusat alkotott! 💛


Idézetek: 

" - Az élet citromot adott neked, ne kóstolgasd tovább, hanem készíts belőle limonádét! "


" Fogadd el azt, amit a ma hoz! Ne azon merengj, amit a tegnap elvett. "


" Aki szeret, a szívedet a hegekkel együtt szereti."



Értékelés: 



Ha kedvet kaptatok és beszereznétek a regényt, akkor várunk Titeket az Álomgyár könyvesboltokban, vagy Online

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése