2023. június 30.

Guillaume Musso - Az ​angyal hív (Madeline 1.)

📚 Könyvajánló 📚




New York. Kennedy repülőtér. A zsúfolt csarnokban egymásnak ütközik egy férfi és egy nő. Némi vita után mindketten folytatják útjukat. Madeline és Jonathan korábban soha nem találkozott, és soha nem kellett volna viszontlátniuk egymást. De a holmijukat összeszedve véletlenül elcserélik a mobiljaikat. Mire észreveszik a tévedésüket, már 10 ezer kilométer választja el őket egymástól: a nőnek virágboltja van Párizsban, a férfi egy San Franciscó-i éttermet vezet. Kíváncsiságuknak engedve mindketten átnézik a másik telefonjának tartalmát. Kettős indiszkréció és egy nagy felfedezés: életüket összeköti egy titok, amelyről azt hitték, sikerült örökre eltemetniük.


Ez volt a 3.Musso könyvem. Eddig az első, a Central park vitte abszolút a prímet. A szajnai ismeretlen nekem gyengébb volt. De örömmel jelenthetem, hogy ez a regény fellépett nálam a dobogóra a Central park mellé. 

Elképesztően imádtam! 

Az elejétől a végéig letehetetlen, izgalmas, fordulatos. Telis tele titkokkal, találgatásokkal. Musso regényeit szerintem nem lehet úgy olvasi, hogy az ember ne próbálna meg rájönni közben, hogy mi is folyik itt. Én imádom nála pont ezt, hogy hiába próbálkoztam, eddig sosem sikerült megfejtenem azt amit kiagyalt. De pont ebben van szerintem a varázsa a regényeinek. 

Bámulatos csavarokat képes beleszőni a történeteibe. 

Ugyanilyen jól megalkotott karaktereket kaptam ismét. Madeline és Jonathan mindketten nagy kedvenceim lettek. Nem annyira főszereplő, de nekem még talán Jonathan-nál is nagyobb kedvenc volt Danny. 

Én egy másik fajta végkifejletnek is örültem volna, de így is egy tökéletes Musso történetet olvastam. 

Krimis elemek, thriller, ismét sok lélekkel kapcsolatos témát boncolgatott a regény. Nem hiányozhatott a romantikus szál sem. Mindenből volt egy kicsit benne. Vicces, boldog, szerelmes pillanatok. Könnyek és fájdalom. Titkok, félelmek. Meglepetések sokasága. 

Nagyon szerettem olvasni! 

Örülök, hogy ez volt a következő és ezzel kezdtem, mert az Egy párizsi apartmant néztem először ki. Nem is tudom milyen indíttatásból nézem rá molyon, de örülök, hogy megtettem, mert ez volt a sorozat első része. Igaz, ahogy hallottam abszolút helyt áll a két regény a másik nélkül is, de időrendben így volt az igazi. 

Ezek után kíváncsian várom majd miként folytatódik tovább a másik könyvben Madeline története. 

Addig is, ha még nem olvtatok Musso könyvet akkor hajrá! Az angyal hív szintén tökéletes kezdet lehet. Fantasztikus, azonnal szerethető karakterekkel kalandozhattok ebben a történetben. Megismerhetitek az életüket, múltjukat és jelenüket. Választ kaphatunk mit tartogat számunkra a jövő. Miközben sok váratlan fordulatot tartogat számunkra a szerző. Higyjétek el, nem fogtok csalódni benne. 


Ha szeretnétek beszerezni KATT IDE

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése