2023. június 21.

Nyúl ​Péter világa – Mesék minden évszakra

📚 Könyvajánló 📚

Nyúl Péter ámuló örömmel figyeli az évszakokat: a tavaszi esőt, a nyári verőfényt, az őszi szelet és a téli havazást. Annyi érdekes dolog történik erdőn-mezőn: kisbárányok születnek, beérik a szeder, és korcsolyázni is csoda jó mulatság! Ez a szívmelengető könyv tele van nyulas kalandokkal, és minden mesét játékos feladatok kísérnek.


Annyit már írtam nektek hétvégén is erről a mesekönyvről és bocsánat, hogy ismét áradozok róla. De nálam ez az év legszebb mesekönyve lett, amit olvastam. Igaz már jó ideje várta szegény a sorát a polcon, de jobb későn, mint soha. 

Emlékszem már anno külsőre totál megvett. Ráadásul nekem jöhet minden ami Nyúl Péter. Imádom ezeket a kis rosszcsont nyulakat és a történeteiket. Van már néhány róluk szóló mesekönyvem, de valahogy ha lehetséges ez még mesésebb lett. Még sokkal de sokkal gyönyörűbben az illusztrációk benne. Sokszor ahogy olvastam lehet több időt töltöttem el az oldalakon a rajzok nézegetésével mint amennyi az olvasásra elment. Nemtudtam betelni vele. 4 évszak, azon belül pedig cuki, aranyos mesék. 

Nyúl Peti a húgocskáival és az unokafivérével és a barátaival, újakkal és régikkel keveredik sok-sok kalandba. Vagy inkább kalamajkába?😀🐇🐰

Minden mesét imádtam benne, de annyit megsúgok mivel nekem az Ősz és a Tél a kedvenc évszakaim, ha lehet akkor ezeket még jobban imádtam. Ezekből is ha választani kell akkor az Őszi mesékből az Almaszüret lett nagy szerelem. A Téliek közül pedig a Hó, hó, hó. 

Plusz még ha valóban rendeltetés szerűen van használva a könyv és gyerkőcök olvassák, vagy gyerekeknek olvassák fel és nem egy több mint 30 éves felnőtt rajong érte, akkor minden mese után van még egy kis plusz. Játékok kicsiknek. Nyáron akár egy hűsítő limonádé recept. Minden meséhez tartozik valami kis feladat, játék vagy recept. Írtó jó ötlet volt ezeket pluszként belecsempészni. 

Egy igazán csodálatos mese gyűjtemény. Bámulatos rajzokkal, csodás, vidám mesékkel. Amik sokszor akár tanító jellegűek is lehetnek. Kicsiknek és felnőtteknek. A mese az örök. Én imádtam! 💚


Ha szeretnétek beszerezni KATT IDE

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése