2018. december 24.

Boldog Karácsonyt!

Nagyon Boldog Karácsonyt Kívánok Mindenkinek! 

Sok finomsággal, pihenéssel, szeretettel és a nélkülözhetetlen könyvekkel! Köszönöm szépen, hogy itt vagytok!



Nálam már megvannak az ajándékok, imádom őket! Természetesen javarészt könyvek. De én imádom a Supernatural sorozatot és a szüleimtől egy szuper telefontokot is kaptam. Szóval nagy a boldogság :) És most már jöhet a jól megérdemelt pihenés!

Köszönöm szépen a Könyvmolyképző Kiadónak a Blogturnés könyveket. Annyira örültem, hogy megérkeztek karácsonyra. Köszönöm! :)

Tomor Anita írónőnek a lehetőséget, hogy elolvashassam az új könyvét. Nagyon várom. Örülök, hogy személyesen is tudtunk találkozni. Puszillak és köszönöm szépen! <3

Jött még egy két KMK-s könyv, valamint Leventétől egy Loveclub. Őt még nem olvastam  de most minden hiányosságot pótolunk. Alig vártam, hogy nekieshessek!





Ti miket kaptatok? Ki mit olvas karácsonykor?

És ne felejtsétek a játékot, hogy már az új év is könyvvel induljon :)




Puszi Mindenkinek!

2 megjegyzés: