2018. december 21.

Nyereményjáték: Nyerd meg Lakatos Levente könyveinek egyikét!

Jöjjön akkor ahogy a cím is mutatja egy újabb játék! Ezúttal is Ti döntötek el mit szeretnétek nyerni! Mivel karácsonyra gondolom kerülnek könyvek a fal alá így akkor már az újévet is kezdjük jobbnál jobb könyvekkel.

A játék pedig: Nyerd meg Lakatos Levente könyveinek egyikét! 

JÁTÉK LEZÁRVA!!!!!
KÖSZÖNÖM A RÉSZVÉTELT MINDENKINEK!




A kedves író akinek a könyveiért játszhattok tudja hogy imádom az írásait és őt is! :) Puszi Levente! Fantasztikusak a könyvei! Nem kifejezetten egy kategóriába lehet sorolni a könyveit pedig sokan lehet ez miatt esnek abba hibába, hogy nem olvassák el őket. Minden van a történeteiben. Szerelem, szenvedély, erotika, bűnözés, politika. Valós problémákra keresi a választ a regényeiben. Mindezt fantasztikus karakterekkel. 

Én jelenthetem imádok tőle mindent amit eddig olvastam! Igaz hihetetlen de van egy két könyv amit még pótolnom kell de rajta vagyok az ügyön :) 

Aki esetleg követi a blogot az tudja, hogy most különösképpen nagy szerelem lett nálam a Simlis című regénye! Mindig képes újat, még csodásabb regényeket alkotni. Rengetegen szeretjük az írásait de mivel az ő könyveit olvasni kell így itt a lehetőség esetleg azoknak is akik még nem olvastak Leventétől. 

Hogy megnyerjétek az általatok választott Lakatos Levente könyvet! Hogy olvassatok egy fantasztikus írótól! Természetesen akik már olvasói azoknak is itt a helye! Hátha hiányzik még valami a gyűjteményetetekből :) 

Az alábbi könyveiből lehet nyerni! Egy nyertes lesz aki az általa választott könyvet viheti :) 

Loveclub
Bomlás
Aktus
Barbibébi
Szeress jobban!
Szigor A tiltás gyönyöre
Szigor A pillangók ébredése
Szigor A hatalom szabályai 
Simlis



Ezért pedig nem kell " olyan sok" mindent tenni :) 

- Íratkozz fel a blogra 

- Kedveld a Lizzyke írásai FB oldalt

- Oszd meg a FB bejegyzést

- És a lényeg: Melyik könyvet szeretnéd megnyerni. Esetleg, hogy miért pont azt? :) 
 Ide kérem a blogra a válaszokat kommentben. Névvel és e-mail címmel együtt. 


A játék vége: 2019. január 10.


Sok sikert mindenkinek! :) 


És ha egy kicsit kíváncsiskodni akartok akkor néhány értékelésem Levente könyveiről: 



68 megjegyzés:

  1. A Simlist szeretném ☺️😍🍀❤️ minden könyvét imádtam és ez még nincs meg! 🙂

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Remek döntés :)
      Neked is email és név légyszi!
      Sok sikert!

      Törlés
    2. Bebesi Alexandra
      Email cím: b.szanndra@gmail.com
      ❤️ ❤️ ❤️

      Törlés
  2. NÉV ÉS EMAIL MINDENKIHEZ! :)
    KÖSZI!

    VálaszTörlés
  3. Szia Köszönöm a lehetőséget!
    Én a Szigor 3.részét szeretném hogy teljes legyen a trilógia.
    Név: Kovács Emese
    E-mail cím: kovacsmesi92@gmail.com

    Üdv: Mesi

    VálaszTörlés
  4. Név:Sipos Alexandra
    E-mail:ferrari19930324@gmail.com
    Szigor A tiltás gyönyöre könyvét szeretném.

    VálaszTörlés
  5. Simlist szeretném. Barátnőmet meglepem vele.
    Filepnikoletta@gmail.com

    VálaszTörlés
  6. Simlis
    Orbán Lászlóné
    naomi.snake1@gmail.com

    VálaszTörlés
  7. Szia! Én a Simlist című könyvet szeretném megnyerni. :)
    A nevem Sztojka Henrietta Dalma
    Email címem: henriettadalma1995@gmail.com

    Köszönöm a lehetőséget! :)
    Heni

    VálaszTörlés
  8. A Simlis c. könyvet szeretném, mert a többit már mind olvastam :D
    Név: Kalocsai Annamária, email: kalocsai.annamaria14@gmail.com
    Köszönöm a lehetőséget és kellemes ünnepeket!:)

    VálaszTörlés
  9. Szia! Köszönöm a lehetőséget :)
    A Loveclub c. könyvet szeretném megnyerni, mert még nem volt lehetőségem elolvasni de sok pozitív véleményt hallottam már róla. És biztos csak jó lehet, hisz a Szigor sorozat is nagyon tetszett:)
    A nevem Őze Renáta.
    E-mail címem: renataoze1998@gmail.com

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is így vagyok a ezzel a könyvvel. Most kapom karira :)
      Köszi a részvételt! :)
      Sok sikert!

      Törlés
  10. Szia:) Én a Bomlást szeretném megnyerni!
    E-mail:bab9514@gmail.com
    Név:Szlezák Andrea

    VálaszTörlés
  11. Szia! Sajnos egyik könyvét sem olvastam még de benne van a legközelebbi beszerző listámon.
    Én is a Simlist szeretném :)
    Vincze Zsuzsanna
    vincze.zsuzsanna@gmail.hu

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Akkor itt az ideje és remek kezdet :)
      Köszi a részvételt! :)
      Sok sikert!

      Törlés
  12. Szia, még nem olvastam Leventétől, de a Szigor kötetek eléggé felkeltették az érdeklődésem, így amit szeretnék megnyerni az a: Szigor A tiltás gyönyöre.
    Patik Lilla
    patiklilla95@gmail.com
    Köszönöm a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
  13. Simlist szeretném
    Orbán Erzsébet
    elhaym.silverberg@gmail.com

    VálaszTörlés
  14. Szia A simlist szeretném kérni 🍀🍀🍀😉😃

    VálaszTörlés
  15. Kristóf Enikő és a Simlist szeretném! :)
    (Nem vagyok LL fan, de egy próbát megér az új könyve.)
    E-mail: kriistofex3@gmail.com

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi a részvételt! :)
      Sok sikert!
      Remek kezdet, ezután tuti az leszel :)

      Törlés
  16. Zielinszky Zoé
    kazyvn92@gmail.com
    Simlis :)

    VálaszTörlés
  17. Szia! Köszi a lehetőséget! :)
    Szigor - A hatalom szabályai-t szeretném megnyerni. Már csak ez hiányzik a trilógiából!😇😇🥰❤️🍀
    Károly Alexandra
    karolyalexandra01@gmail.com
    Kellemes Ünnepeket! :)

    VálaszTörlés
  18. Szia!
    Jó kis új év kezdő játékot hoztál,köszi.
    Facebookon megosztottam a játék posztját https://www.facebook.com/katalin.szell.37/posts/1986761548078027?__xts__[0]=68.ARCy2Oj4oNMiBPO50BLl4EVv-RpUbq_JLdOTIRkaJzvMlHphdlwBwCP3sLqL8NVKeiBoDyAeUUqEFNJy8xH8KZ7upFOMQPGuvPSeM37ZZNSEFJQol6sUYAz5LDaSN9Sxe6m_Z-SCo1Ieaz-YIuydkzE7oJ2exazK7BTQOw6W6guuZ8LFV6tbMiG9EMyQabT9jw6tZQ6PhSoiZSUQhWa9R0ZVRxNs0zgvD4UV1GS4WPA4JQIFsTaQ9ke43jFFInTd7OqEb2_fTz47CAhvtUuoe6uIFMNZLV3x1WtObJFLTHX48wApAFCTVZ8cB7OgEBbxP6lDSFXJRplgntqbi3uH2IbKag&__tn__=-R
    A Szeress jobbant szeretném.
    Email címem:katalin.szell@freemail.hu

    Kellemes Karácsonyi ünnepeket és Boldog új évet kívánok!
    Köszi a játékot.

    Kati

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Köszi a részvételt. Sok sikert :)
      Köszönöm, neked is!

      Törlés
  19. A simlist szeretném.
    slezakedi96@gmail.com
    Slezák Edit

    VálaszTörlés
  20. Kedves ötlet ez a nyeremény játék, köszönjük neked. Én a Szigor A tiltás gyönyöre című könyvet szeretném ha már lehet választani. Sajnos még nem olvastam a szerzőtől és a fülszöveget végig futva ezt sürgősen pótolni kell. Adatok: kisscsillag.sz@gmail.com Kis Csillag

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :) Örülök, hogy itt vagy. És bizony ezt pótolnod kell :)
      Köszi a részvételt! :)
      Sok sikert!

      Törlés
  21. Szia. Köszönöm a lehetőséget. A Simlis című könyvet szeretném megnyerni. Név: Váradi Gabriella
    Email: vgabika98@gmail.com

    VálaszTörlés
  22. Szia!
    A blogra már egy ideje fel voltam iratkozva. FB-on Ács Milán néven lájkoltam és osztottam meg.
    A Simlis c. könyvet szeretném, mert még ez hiányzik a Lakatos Levente gyűjteményemből. :-)
    E-mail címem: sukalac@gmail.com
    Köszönöm a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  23. Szia! Én a Simlis c. könyvet szeretném.:)
    Név: Kovács Kinga
    email: kovikinga99@gmail.com
    Köszönöm a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  24. Szia. Én a Loveclub-ot szeretném.
    Név: Hangyási Andrea
    e-mail: andrea.miya01@gmail.com
    Köszönöm a lehetőséget, tökéletes ajándék lenne, mert pont a sorsolás napján van szülinapom.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi a részvételt! :)
      Sok sikert!
      Jó választás és akkor alkalom is lenne :)

      Törlés
  25. Szia!
    Az aktus című könyvnek örülnénk nagyon.
    Név: Elmájerné Sárosi Nikolett
    E-mail:dalmika03@gmail.com

    VálaszTörlés
  26. Szia! A Simlist szeretném,mert nagyon felkeltette az érdeklődésem :DD
    Munkácsi Martina
    martinamunkacsi97@gmail.com

    VálaszTörlés
  27. Simlis, mert még nem olvastam
    gyuris.monika.agnes@gmail.com

    VálaszTörlés
  28. Szia! A Simlist szeretném, ha Forutna is úgy akarja. :)
    Alexandra Cobbler néven iratkoztam fel (Varga Szandi néven kedvelem a Facebook oldalad) és lytnhiss@gmail.com az email címem. :)
    Köszi a játékot! :)

    VálaszTörlés
  29. Kész :)
    Simlist szeretném. Mert meg van Szigor sorozat illetve ajándékba kaptam Aktus c.könyvet is. Simlissel régóta szemezek és kíváncsi vagyok a történetre. :)

    VálaszTörlés
  30. Kovács Ágnes
    abonyblog@gmail.com

    VálaszTörlés
  31. A Simlis című könyvét szeretném. 😊
    havadikinga@gmail.com

    VálaszTörlés
  32. A Szigor – A tiltás gyönyöre c. regényt szeretném. Még sosem olvastam Leventétől, pedig már réges-régen tervezem.

    VálaszTörlés
  33. Szia:) A Loveclubot szeretném, köszi a lehetőséget :) noncsie@gmail.com

    VálaszTörlés
  34. Hegyiné Kiss Zsuzsa2019. január 10. 15:58

    Szia! :)
    Nem is kérdés. Simlist szeretném! :)
    hegyki@gmail.com

    VálaszTörlés