2023. július 27.

Ana Huang - Twisted ​Love (Twisted 1.)

 📚 Könyvajánló 📚


Egy ​repedés. Egy olvadás. És a szívében izzó tűz az egész világát felperzseli.

Alex Volkov igazi angyalarcú ördög, aki nem szabadulhat borzalmas múltjától. Egész életében egy rettenetes gyermekkori tragédia emléke kínozta, és miközben az üzleti életben elképesztő sikereket ért el, folyamatosan csak a bosszú járt a fejében. Nem sok ideje maradt a szív dolgaira. Amikor az élet úgy hozza, hogy neki kell vigyáznia a legjobb barátjának húgára, valami megmozdul a lelkében:

Ava Chen szabadlelkű fiatal lány, akit rémálmok gyötörnek, és akit egy olyan gyermekkor kísért, amelyre még csak emlékezni sem tud. De a fájdalmas múlt sem tudta megtörni: még mindig látja a szépséget a világban… és annak a férfinak a jeges külseje alatt is észreveszi az érző szívet, akit nem lenne szabad kívánnia.
A bátyja legjobb barátját.
A szomszédját.
Aki számára megváltás és végzet is egy személyben.

Az ő szerelmüknek nem lett volna szabad megtörténnie, mégis megtörtént. De olyan titkokat is a felszínre hozott, amelyek mindkettőjüket tönkretehetik, és persze mindent, ami fontos a számukra.


Igazi meglepetés volt számomra ez a regény. Pont a Könyvhét előtti este találtam rá Tik-Tok-on. Azóta meg persze mindenhol bele lehet futni. 

A fülszöveg maga nem árul el olyan sokat szerintem magáról a sztoriról. Egy kissé tipik, hogyan szeressünk bele a legjobb barátunk húgába sztorit olvashatunk. Kismillió ilyet olvastunk már ugye? 

Mégis a szerző előtt le a kalappal. Ha olyan óriási újdonságokat már nem is tudott mutatni, azért akadt itt meglepetés. De főként ahogy a szereplőit megalkotta, ahogy megírta a történetet, az igazán egyedi lett. Elképesztően imádtam! Nem gondoltam volna. 

Persze a fülszöveg is megnyerő. Egy minimalista, de lehet pont ezzel figyelemfelkeltő borító társul mellé. Rögtön tudtam, hogy ezt akarom. Általában viszont pont ezekkel szoktam befürödni, hogy nem tetszenek. Na ez, nem az a regény volt. 

Óriási kedvemcem lett. 

Okos, vicces, szenvedélyes és szerelmes. Ugyanakkor természetesen nem hiányozhatnak a lélek mélyére ásó gondolatok sem. Miközben a szerző remekül elképzelt karaktereit ismerteti meg az olvasóval szép lassan. 

Ava és Alex, mindkettőjük karakterét rögtön és végig nagyon szerettem. Mindketten igen erős, akaratos személyiségek. Már csak azért is típusok. És ha két ilyen embert össze engednek... 😅 De jó volt olvasni, hogy miként is birkóznak meg egymással. Születtek igencsak jó kis pillanatok.  

Nyomon követhetjük miként birkóznak meg a saját életükkel és problémáikkal. Miként kezdődött, alakult és fejlődött a kapcsolatuk. Ami csupa tűz és szenvedély. Az írónő remekül szemléltette. Se nem volt sok, se nem kevés, pont jó mennyiségben volt romantikus és erotikus. 

Ava testvérét is kedveltem. 

Az egész sztori remek volt. Tudott újat mutatni. Voltak olyan fordulatok, titkok amikre mikor fény derült csak pislogtam. De folyamatosan azért szépen állt össze az a bizonyos nagyobb kép. 

Imádtam a regényt! 

Abszolút kellemesen csalódtam. Remek karakterek, ismerős cselekmény, de mégis tartalmazott új momentumokat. Az írásmód abszolút kárpótolt az ilyen ismerős részek miatt. Engem teljesen megvett az írónő. Az biztos, hogy az idei évem egyik kedvence lett. Ami lássuk be, ennyi elolvasott romantikus, erotikus történet után nagy szó. Ha egy szerző tud olyat mutatni, ami ennyire megfog. Gratulálok és köszönöm az élményt! 

Ha egy igazán forró, szenvedélyes történetre vágytok, akkor tartsatok Ava és Alex párosával. Szerelem, vágy, szeretet, barátság. Félelmek, titkok, bonyodalmak sokasága, míg végül kiderül, hogy a szerző milyen sorsot szánt a párosunknak. Higyjétek el, megéri kideríteni. 💙



Ha kedvet kaptatok a regénykez, akkor KATT IDE és szerezzétek be.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése