2016. december 20.

Itt az új Fifty könyv

Ahogy nem olyan régen az új előzetesnél szó volt róla külföldön érkezik a második rész mellé is a film borítós könyv. Akkor ki is raktam, hogy fog kinézni ez a borító. Ami nekem nagyon be is jött és akkor még csak reméltem, hogy itthon is megkapjuk.

Nos íme a hírek immár itthonról:

A film bemutatásával egy időben, 2017 február 14-én, Valentin napon jelenik meg E.L. James A sötét ötven árnyalata című könyv új kiadása, az azonos címmel mozikba kerülő film forgatásán készült fotókkal, és az azokhoz tartozó kommentárokkal kiegészítve. Sőt! A könyvben részletet is közlünk A sötét ötven árnyalata Christian Grey szavaival című új E.L. James regényből!

Egyszóval imádjuk a Librit :) mert hozzánk is érkezik a könyv. Egy szerintem szuper borítóval és hozzá nem semmi extrákkal. Szóval mindenképpen remek kiegészítő lesz februárban a film mellé. 





Megjelenés: 2017. február 14.
Fordította: Simik Bálint  



Előrendelni pedig ITT lehet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése