2016. december 7.

Új szerzemények

Igen mint mutatja a cím néhány új darab a polcomra:D ezzel mindössze annyi a baj már csak, hogy most már annyi könyv vár olvasásra, hogyha már holnap szabit vennék ki az év hátralévő részére az is kevés volna. És mind annyira jók, hogy legszívesebben mindnek nekiesnék :D na de az kizárt szóval kénytelen leszek valami sorrendet felállítani :)

Itt van elsőnek az új és nagyon várt Szigor folytatása Lakatos Leventétől. 




Gyönyörű lett a könyv és biztos nem fogok csalódni a tartalmában sem. Az első rész vége után meg különösen vártam szóval nagyon remélem hamar tudok rá is időt szakítani. 



















A következő még egy black friday akciós darab csak a héten tudtam érte menni a kiadóhoz. Került már fel ajánlóba itt nálam. Tetszett nagyon a fülszövege szóval kíváncsian várom majd, hogy milyen lesz. 














Valamint egy másik idei nagy várós könyvre bukkantam ma mielőtt jöttem el a turnéról. Lehet másnak nem lenne egy nagy valami ez a könyv, de ennyi szünet után ami eltelt az utoljára kiadott második rész óta eszméletlenül örültem neki. 

Ő pedig a nagyon várt Gyönyörű rohadék sorozat harmadik része. Imádom :) 











Az Álomgyáros lányok szerzeményeiről és beszámolóval holnap érkezem :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése