2016. december 8.

Lauren Blakely - Kőkemény

Nem ​​elég csak a jó szél, hölgyeim. Az árbóc mérete is számít. 
Én pedig mindent beleadok. Nekem tényleg megvan MINDEN szükséges felszerelésem: jó külső, agy, komoly vagyon és egy jó nagy f@sz. 
Alighanem seggfejnek gondolnak. Annak tűnök, nem igaz? Rohadt szexi vagyok, eszement gazdag, pokolian okos, és akkorával vagyok megáldva, mint egy ló. 
De tudják mit? Még nem hallották a történetemet. Talán playboy vagyok, a New York-i pletykalapok annak neveznek. Csakhogy olyan playboy, aki valójában remek fickó. Ezért lettem különleges. 
Az egyetlen gond, hogy apám miatt vissza kell vennem egy kicsit. Konzervatív befektetők akarják megvenni a zászlóshajóját – a Fifth Avenue-n lévő ékszerboltot –, ezért nem csupán kordában kell tartanom a kígyót, hanem elkötelezettnek kell látszanom. Rendben. Ennyit megtehetek apáért. Elvégre neki köszönhetem a családi ékszereket. Szóval megkérem a legjobb barátomat és üzlettársamat, hogy a következő hétre legyen a menyasszonyom. Charlotte benne van a dologban – azért mond igent, hogy viselhesse ezt a jókora követ. 
Ám hamarosan a nyilvánosság előtti színlelés a hálószobában egyáltalán nem lesz megjátszás, hiszen Charlotte képtelen lesz majd tettetni a lábujjgörbítő, ablak rezegtető orgazmus-sikolyait, miközben új magaslatokba röpítem majd a lepedők között. 
De azt hiszem, én azt nem tudom majd színlelni, hogy érzek iránta valamit… 
Mi a csudába sodortam magam ezzel a… kőkemény dologgal itt?


Érkezzen akkor egy újabb könyv a Művelt Nép Kiadó repertoárjából.

Vártam ezt a könyvet, de amíg el nem kezdtem olvasni egészen addig is kételkedtem benne. Maga a borítója miatt is, mert az annyira nem tetszett nekem ezzel a pasival legalábbis eleinte. De végül egész megbékéltem vele.  A szöveg ahogy így került rá a cím azzal a gyűrűvel viszont nagyon találó lett. Elég sokat elmond a történetről.

A másik ami miatt bennem volt a kétely, hogy miféle könyvet is kapunk az a fülszöveg. Egy újabb erotikus történetet kapunk amiben előbb utóbb persze a romantika is helyet kap. Ezért sem kellett volna annyira meglepjen, de nekem ez a fülszöveg egy kicsit sokkkkk lett. Kis millió ilyen történetet olvastam már de szerintem ilyen fülszöveget még nem. Igencsak szókimondóra sikerült. Ezért is tartottam magától a történettől.

Ebből a rövidke de ugyanakkor annál lényegre törőbb sorokból az is kiderült számunkra, hogy ismét egy pasi gondolatain át olvashatjuk a történetet.

Egy ilyen bevezető után mégis a kíváncsiságom győzött.

És amit ne mondjak örülök, hogy belefogtam mert összességében nagyon tetszett a történet. Sejthető volt ez a pár sor után, hogy a főszereplő pasi Spencer milyen egy fickó is. Tipikusan egy olyan pasi akiért minden nő odavan. Nem szenved hiányt semmiben: jóképű, szexi pasi aki nagyon is tisztában van az erényeivel. Ez ugye rögtön lejön nekünk olvasóknak is.

Egy bárt vezet a legjobb barátjával. Aki egy nő. Bizony és csak barátok. Legalábbis addig amíg Spencer kénytelen megkérni Charlotte-ot, hogy az apja vevői és mindenki előtt játssza el a menyasszonyát.

Hallottunk persze már ilyen sztorit és nem is lepődünk meg, hogy mi történik mindig ilyenkor a párokkal. Nos itt sem volt másképp. Hiszen ők is eleinte tényleg csak barátok de ahogy el kell kezdeni színlelni mindig kezdik meglátni a másikban a nőt, a férfit.

Visszatérve a pasira egy kicsit, nekem nagyon szimpatikus lett a karaktere. Annak ellenére, hogy a fülszövegből az jött le, hogy egek mekkora egy p....cs pasival van dolgunk. Nagyon tetszett a karaktere ahogy elkezdtük őt megismerni. Egy tipikus szoknya pecér aki kezd megváltozni és tetszett ahogy ez végbement a sztoriban.



Charlotte karaktere is nagyon tetszett. Vele kapcsolatban azonban ugye nem lepődünk meg, hogy ő sem tud sokáig ellenállni a barátjának. A lánynak is jutottak ki dolgok mindez előtt és sajnos nem olyan jók mint Spencernek már ami a kapcsolatokat illeti. Szóval kijárt neki az izgalom és minden más ami ezzel az áll kapcsolattal indult.

Volt bőven humor, szenvedély kettejük között. Erotika is pont olyan mennyiségben amennyi kellett ide. Romantika, remek karakterek akiket rögtön megszerettem. Azok után is, hogy a fülszöveg és borító után mit gondoltam erről az egészről. Teljesen rendben volt a történet.

Kaptak persze némi bonyodalmat is a szereplők ami természetesen várható volt. Noha ezen a téren én kicsit többet vártam volna de így is nagyon tetszett a történet. Nem kell sok idő hozzá az ember kiolvassa és még jól is szórakozik közben. Szóval hajrá :)

Miután végeztem kicsit utána néztem a sorozatnak. És igencsak jó híreket láttam. Tudjuk ezek után, hogy a páros csak ezt a könyvet kapta. Szóval ha tudjuk, hogy lesz folytatás akkor mindenképpen egy másik párost kell kapjunk.

Aki elolvassa ezt a részt én legalábbis sejtettem vagyis jobban mondva reméltem, hogy az a páros lesz a következőben akik nekem ebben a részben szemet szúrtak. És úgy lesz.

 A külföldön megjelent részek


A következő részben ugyanis Spencer húga kerül sorra. Nem akárkit kap párjául hanem Spencer legjobb barátját. A húgica és a testvér legjobb barátja :) mindig is imádtam az ilyen sztorikat szóval biztos várós lesz ez a rész is.

Addig is tessék ezt elolvasni :)

Értékelés:



A könyvet nagyon köszönöm a Művelt Nép Kiadónak!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése