2017. március 15.

Érkezik a Szükség folytatása

A minap kaptam egy kérdést egy igen régi értékelésemhez. Mégpedig az anno Ulpius kiadónál megjelent K.Bromberg - Szükség című könyvével kapcsolatban. Hogy mit tudok a folytatásról. Nos így, hogy felmerült a kérdés engem is érdekelt erre a válasz. :)


Valami rémlett nekem anno, hogy felmerült, hogy a KMK adja ki majd a további részeket de hol van már az? Így utána kérdeztem a kiadónál:

"Kedves Timi,
Igen, nálunk jelenik majd a sorozat második kötete, a Fueled.
Megpróbáljuk kiadni a Könyvhétre, de sok vele még a munkánk, bízunk benne, hogy elkészülhetünk addigra.

Üdvözlettel,
a Könyvmolyképző csapata

Szóval ez már egész jó hír. Remélem sikerül nekik és megkaphatjuk a Könyvhétre. Ezer éve már, hogy olvastam a sorozat első részét amit én imádtam. Ráadásul amilyen vége lett pláne kell az a folytatás :)

Addig is aki netán nem olvasta még vagy szeretné feleleveníteni miről is van szó íme egy kis emlékeztető:

Rylee ​Thomas hozzászokott ahhoz, hogy ura minden helyzetnek. De hamarosan találkozik egy férfival, akivel élvezet elveszíteni az irányítást…

A pajkos mosolyú és fájdalmasan jóképű Colton Donavan számára kihívást jelentek, mert olyan világban él, ahol minden nő őt akarja. Én vagyok a szabályt erősítő kivétel. Megszokta már, hogy az élet minden területén pontosan azt kapja, amit akar. Ő a vakmerő férfi, aki mindig az irányíthatóság és irányíthatatlanság közötti szűk mezsgyén jár, akár a pályán dönget, akár azon kívül.

Colton úgy robban be az életembe, mint egy tornádó: felemészt minden kontrollt, feszegeti a sebezhetőségem korlátait, és kérlelhetetlenül behatol a sebzett szívem köré font védőháló mögé. Széthasítja azt a világot, amit olyan óvatosan, rendezetten, kiszámíthatóan, fegyelemmel építettem fel.

Amit ő akar, azt nem tudom neki megadni, amire nekem van szükségem, azt ő nem adhatja meg. De ha már egyszer a finom külső mögött megpillantottam lerombolt lelkének rejtett sötét titkait, vajon el tudok sétálni tőle?

A szexuális vonzalom tagadhatatlan. Mind a ketten kétségbevonhatatlanul vágyunk az irányításra. De ha e két világ összecsap, elég lesz-e a vonzalom arra, hogy összekössön minket, vagy a ki nem mondott titkok és a konok csaták végül arra késztetnek, hogy elváljanak útjaink?



1 megjegyzés:

  1. Szia,

    Van valami hír a folytatásról?

    Előre is köszönöm a válaszod
    Szentpéteri Ildikó

    VálaszTörlés