2017. március 18.

Helyzetjelentés

Szép estét nektek!

Picit hamarabb jövök pedig még nagyon is van hátra a könyvből. Ahogy írtam végre megvan az új Laurelin Paige és most éppen azt olvasom. És egyszerűen már most muszáj írnom róla picit.

Ahogy mondtam az előző posztban a könyvről szinte biztos voltam benne, hogy nem fog csalódást okozni. Hát egyenlőre úgy néz ki, hogy tényleg nem. Sőt.

Most tudtam csak nemrég elkezdeni, szerintem a negyedénél ha tartok a könyvnek de már most elmondhatom, hogy imádom. Sőt azt is, hogy nálam már most leszorította a Fixed sorozatot az első helyről ami nagy dolog mert azt imádom.

Szóval hatalmas köszönet a Librinek, hogy elhozta nekünk :)

Az írónő tud valamit mert ez eszméletlen jó. Szexi, rejtélyes, veszélyes, forró. Új kedvencet avattam pedig még jócskán van belőle. Közel sem egy Fixed, teljesen más. Izgalmas, és imádom. Nem tudom mi fog kisülni belőle, pont ezért letehetetlen.

Na jó én egy pár pillanatra csak leraktam, hogy ezt leírjam mert muszáj :D szóval ezt olvasni kell. Hajrá mindenkinek! Megyek is vissza. Vár Emily és Reeve izgalmas és szenvedélyes története :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése