2017. november 29.

Érkezik a Szükség trilógia folytatása

Sziasztok!
Ismét egy csodás hírrel érkezem.
Anno szintén az Ulpiusnál megjelent a Szükség trilógia első része. Ami ugye nem is folytatódott sajnos. És azzal a kegyetlen véggel eszméletlen hosszú ideje várjuk a folytatást.

Azt tudtam, hogy ezt a sorozatot is a KMK vette át de azt sajnos nem, hogy mikor érkezik végre.
Nos most kiderült egy kis infó szóval nagyon happy van. Imádtam az első részét :)

És érkezik a folytatás! Ki várja még nagyon? Addig is itt a vadiúj borító és fülszöveg:


Mi történik, ha foggal-körömmel kell harcolnod azért, hogy megtartsd az életedbe váratlanul berobbant igazit? 
Colton elrabolta a szívemet. Nem akarta, és bizton állíthatom, hogy én sem, de így alakult. Betoppant az életembe, és rég halottnak hitt érzéseket gyújtott bennem lángra. Olyan vágyat ébresztett bennem, amelynek a létezéséről eddig fogalmam sem volt. 
Rylee egyenesen a tárolóból toppant be az életembe. Úgy érzem, hogy sose leszek már ugyanaz, aki voltam. Rylee szemtanúja volt annak, ahogy a bennem élő sötétség időnként a felszínre tör, mégsem tágít mellőlem. Harcol értem. Kétség sem fér hozzá, hogy ő egy szent, én pedig a bűnös. 
HOGY LEHET, HOGY PONT AZ A SORSFORDÍTÓ ÉJSZAKA – AMIT EGYIKÜNK SEM AKART – AD ERŐT AHHOZ, HOGY MINDENÁRON KÜZDJÜNK A MÁSIKÉRT? 
HAJT MINKET A SZÜKSÉG, A TESTÜNK IZZIK A VÁGYTÓL, DE ELÉG EZ AHHOZ, AMIT ÚGY HÍVNAK: SZERELEM?

Várható megjelenés: 2017.12.15.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése