2023. szeptember 22.

Ludányi Bettina - Mennem ​kell

📚 Könyvajánló 📚


Van ​különbség bűn és bűn között?Isabella da Silva bűnügyi újságíróként dolgozik az Egyesült Államokban. Egy magánéleti válság és egy múltban elszenvedett tragédia miatt egyik nap arra ébred, hogy nincs maradása, ezért Barcelonába költözik. A sors úgy hozza, hogy belebotlik egy égszínkék szemű, veszélyes kinézetű idegenbe. De vajon tényleg véletlen volt ez a találkozás?

Bella azt hiszi, hogy új életet kezdhet a városban, közben pedig fogalma sincs arról, milyen szörnyek lesnek rá Barcelona sötét sikátoraiban. Minden erejével azon van, hogy megszabaduljon a veszélytől, a bűn mégsem ereszti.A Mennem kell egy lenyűgöző, érzelmes és váratlan történet egy fiatal lányról, aki választani kényszerül az eszméi és a szerelem között. Hiába menekült el otthonról, újra szembe kell néznie a gyengeségeivel, a múlttal és a gonosszal. Vajon képes lesz meglelni önmagában az erőt?

Ludányi Bettina legújabb regényében semmi sem az, aminek látszik. Nem tudhatod, ki visel álarcot, és melyik maszk mögött rejtőzik az igazi gonosz. Minden oldallal egyre többet és többet akarsz, a VÉGE főcím után pedig újra át akarod majd élni az élményt.


Az írónő ezúttal azt hihetnénk, hogy egy teljesen új utazásra visz bennünket. Hiszen a fülszöveg, borító alapján egy romantikus regényt várnánk inkább. Igen, akad egy-két árulkodó mondat is a leírásban, hogy lehet lesz itt még más is..... De pont beszéltünk Bettivel is, hogy ez most teljesen más lesz, mint amiket eddig olvastam tőle. 

Hiszen azok krimi, thriller, lélektani könyvek voltak inkább. Igencsak brutális momentumokkal fűszerezve néha. 

Na de, annyit elárulhatok, az írónő itt sem tudta teljesen elengedni ezeket a vonalakat. Igen, itt nagy hangsúly van az érzelmeken, a szenvedélyen, a szerelmen. De ezek mellett ismét megmutatkozik az izgalmas énje a szerzőnek. Hiszen van itt nyomozás, bűn, fájdalom, titkok, félelmek. Megannyi remek hozzávaló, aminek egyvelegéből ismét egy lehengerlő Ludányi Bettina regényt olvashatunk. 

Az eddigiekre is lehet mondani, de ha valóban, egy igazi érzelmi hullámvasútra szeretnétek felülni, akkor ez a Ti regényetek. 

Itt van máris a hősnőnk: Isabella. Egy erős, kemény nő. Aki igyekszik tenni azért, hogy ha csak egy ici picit is, de jobb legyen a világ. Riporterként, íróként igyekszik leleplezni a gonosz, a korrupt embereket. Ugyanakkor erről a világról amiben ő mozog, sejteni lehet, hogy közel sem veszélytelen. Sőt! Nem egyszer az életével játszott már. Legutolsó alkalommal pedig veszélyes közel került a visszafordíthatatlanhoz. Pont emiatt köt ki Barcelónában. Új élet, elengedi ezt a veszélyes pályát. Legalábbis próbálja. És a másik szenvedélyének, a regényírásnak igyekszik szentelni magát. 

Bella személyében egy olyan karakterről olvashatunk, akit azonnal megkedvelünk és megszeretünk. Még akkor is, ha néha igencsak pokróc tud lenni a modora. Nem igazán szeret közel engedni magához senkit. De ez a város, ha lehet ilyet mondani, remek hatással van rá. Új barátot szerez. Próbál a legutóbbi élményei után kikapcsolódni. Tetszett ahogy szép lassan kiismerhettem őt. Egy igazán okos, erős, bátor nő. De azért mint szinte minden embernél, nála is van egy szint, amikor le kell lassítani. 

Ez egy ideig megy is neki. De ő olyan ember, főleg ebben a munkájában, hogyha szimatot kap, akkor nincs megállás. Itt viszont sajnos igencsak kemény, brutális, már-már halálos dolgokba készül bele tenyerelni... 

És akkor itt van még, hiszen nincs Ludányi Bettina regény egy dögös, szexi férfi főhős nélkül. Eric olyan férfi, aki a jófiú és a rosszfiú között egyensúlyozik. Próbál csak a jó oldalon állni, de néha a körülmények nem mindig engedik. Bírtam benne, hogy egy erős, határozott férfi. Aki nem akar semmi ilyesmibe belekeveredni ha nem muszáj. Vagy nem ennyire. Mégis ha valaki, valakikért küzdenie kell, akkor azt mindenáron megteszi. Egy vicces, jó humorú pasi. Én is belezúgtam hamar. 

Mivel mindketten, ő és Bella is igen erős, akaros személyiségek, a végletekig makacsok, így igen érdekesen indul a kettejük már ismeretsége is. Nagyon sokszor nevettem rajtuk, velük. Bellán, ahogy próbálja lerázni Ericet, hiszen nem hiányzik neki az érzelmi bonyodalom. Ugyanez megvolt Ericnél is. Ezért egész jó kis belső monológok születtek. 

De ugye tudjuk, hogy a vonzásnak, az érzéseknek nem lehet, vagyis nem lehet  a végtelenségig ellenállni. Igazán tüzes, forró pillanatok is születtek. Mindezeket remekül, tökéletesen érzékletesen adta vissza a regény. Se nem kevés, se nem sok. Pont amennyi kell. 

Ahogy említettem volt itt bonyodalom is bőven. Miközben vitt végig a regény azon, hogy megismerjük az életüket. A múltjukat, jelenüket. Miközben én már azon törtem a fejem, hogy mit hoz majd a jövőjük? 

Sok titok, félelem, fájdalom is átjárta a történetet. A Bettire jellemző már-már krimisebb elemekkel tarkítva. Ezúttal is több témában ástunk le a lélek rejtelmeibe. Imádom a regényeinek ezeket a momentumait is. Igazán tanulságos, elgondolkodtatóak tudnak lenni. 

Emellett pedig egy végtelenül lehengerlő szerelmi történetet is kaptam. Egy regényben, ahol ezúttal sem lehettem benne sose biztos, hogy mi fog történni a következő oldalon. Imádom ezt az érzést! 

Azt pedig különösen, hogy Bettivel közben végig kidumáltuk ahogy olvastam. Elképesztően sokat adott. A regényhez, nekem. Imádom! Főleg, hogy ez már amolyan kis rutinná vált, ahogy sorban olvasom a könyveit.💛

Imádtam azt ahogy bemutatta nekem ezt a csodás várost, Barcelónát. Aminek nem csak a szép oldalát láthattam, hanem azt is mi zajlik mindez mögött. Igazán valóságos volt. Elgondolkodtató. 

Sok részében más volt, mint az eddigi regényei amiket olvastam tőle. Mégis ezúttal is megkaptam azt az igazi Ludányi Bettina könyv feelinget. 

Ha egy igazi szép sztorit szeretnétek olvasni, egy erős nő útkeresését, egy bámulatos szerelem történetét, megspékelve egy kis izgalommal, titkokkal, akkor ez könyv az amit kerestek! Ahogy az írónő eddigi regényeit, ezt is jó szívvel ajánlom Nektek! Engem ismét, egy újabb könyvvel vett meg magának. Új kedvenc szereplőket avattam! Imádom! Köszönök Mindent! 💛💙


Ha Ti is kedvet kaptatok, akkor szerezzétek be Online vagy várunk Titeket az Álomgyár könyvesboltokban.       

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése