2023. szeptember 27.

Monica Murphy: Million Kisses In Your Lifetime – Egymillió csók egy életen át

📚 Könyvajánló 📚



Wren Beaumont-ról sok mindent elmondható.
Gyönyörű.
Okos.
Édes.
Ártatlan.
Az elit Lancaster középiskolában imádják a lányok. Mindenki a barátnője akar lenni. Csak én látok át rajta.
Egy elnyomott kis szüzecske, aki olyan erősen fojtja el az érzéseit, hogy majd' szétrobban. Azt képzeli, valamennyiünk felett áll.
Még felettem is.
Nem kellene vonzódnom hozzá. Nem a zsánerem.
Amíg aztán egyszer az órákon közös munkára nem kényszerülünk, és rá nem jövünk, hogy több bennünk a közös, mint eredetileg gondoltuk. És nem telik el sok idő, hogy a megszállottja legyek. Bármit megtennék ezért a lányért, hogy belém szeressen.
Bármit.


Megmondom őszintén, kicsit félve kezdtem neki. Egy újabb olyan könyvnek gondoltam ami túl gyönyörű külsőre, hogy még maga a sztori is jó legyen. Pedig a fülszöveg szintén jónak tűnt. De az is igaz, hogy kissé félve állok neki a kiadó könyveinek. Volt már nem épp jó tapasztalatom. Főleg a minőséggel. De ez most meglepően jó volt.  

Nem is húzom tovább senki agyát, imádtam a könyvet! Pedig ááá mondom én ebbe csak bele lesek. És annyira bele lestem, hogy le sem tudtam tenni. 😅

Pedig még magára a történetre sem lehet azt mondani, hogy egek ilyet még sosem olvastunk. Maguk a cselekményszálak többsége is fordult már elő máshol, mégis az írónő tudta úgy alakítani, olyan pluszokat hozzá tenni, ami nekem azonnal szerelemmé varázsolta a regényt. 

Igaz gondolhattam volna, mert anno az Ulpiusnál jelent meg pár könyve és én azokat is nagyon szerettem. Ezek után pedig azt hiszem ez a sorozat lesz a kedvencem tőle. 

Igaz nem annyira értem miért nem sorba jönnek ki a részek, hanem ennyire össze vissza, de legalább jönnek sorban a többi részről is a megjelenési infók. Alig várom őket! Gyönyörűen fog mutatni együtt a sorozat.

Meseszép külső, egyszerű, mégis olyan, hogy azonnal megfog. Már a borítóba beletud szeretni az ember. A cím pedig? Egymillió csók egy életen át. Szerelem! Imádom! 

Azt pedig főleg, ami ehhez kapcsolódik. Hiszen a végére értelmet nyer a cím, a csókok a borítón. Valóság alapja is van, ami szuper és fantázia is. Brutál jól ki lett ez találva. Csókok, rúzs... 💖💄👄

Úgy fest újra divatba jönnek az ilyen jellegű történetek, a gimis románcos sztorik. Vagy nálam. Nem is gondoltam volna. De ahhoz képest tetszett, hogy Wren és Crew gondolkodásban sokkal felnőttebbnek tűntek sokszor. Miközben mégis jelen voltak a szokásis sulis, gimis, fiatalos elemek is. 

Wren a tökéletes jó kislány. Szófogadó, jó tanuló, a suliban mindenki rá akar hasonlítani, az ő barátja akar lenni. Igencsak akaratos lány ha arról van szó. Aki kiáll a véleménye és eszméi mellett. Vagy eddig így volt? Tetszett ahogy kereste az útját. Ahogy szépen lassan jött rá, hogy mi is az amit ő igazából akar. Ahogy elkezdhettük látni az igazi Wrent. Összességében nagyon szerettem őt és rögtön szimpatikus lett. 

Egy erős, okos, akaratos fiatal lány. Remek lánya a szüleinek.

Hasonló srác karakter Crew is. Az egyik leggazdagabb család sarja. A név kötelezi. Tipikus rosszfiú. Csajozik. Mégis azért jó is. Vicces, eszes. 

És valamiért ők ketten utálják egymást? Nem tudom, hogy ez-e a jó szó rá. Inkább tartanak egymástól. Hiszen azért lássuk be az elejétől titkon, még ha maguknak sem vallanák be, vonzónak találják a másikat. Aztán hála vagy sem, egy iskola feladatban együtt kell dolgozniuk. Na itt indul minden. 

Hogy szépen megismerhejük őket ezálltal. Többet megtudhatunk az életükről, az érzéseikről, a gondolkodásukról. Imádtam! Miközben csatároznak, próbálnak ellenállni ennek. A kettejük közt már az elején ezer fokos lánggal égő vonzalomnak. 

Ahhoz képest, hogy egy gimis románcról szóló történet, az írónő remekül szőtt bele szenvedélyt, izzást, szerelmet. Furcsa is volt egy ilyen jellegű regényt olvasni tőle a felnőtt történetei után. De meg kell mondjam, örülök a váltásnak. Ebben is megmutatta mit tud. 

Nagy kedvencem lett ez a páros. Ahogy utálták egymást eleinte, próbálták elkerülni a közös munkát. Miközben azért ott pattogtak a szikrák. Sok-sok beszólogatós, vicces momentum is született annak hála, hogy mindketten pokolian erős, akaratos, makacs személyiségek. 

Jókat mulattam velük miközben haladt a történet. 

Családi problémák és titkok, baráti, iskolás kapcsolatok. Egy igaz szerelem története. Szerintem ahhoz képest hány ilyen történetet olvastunk, az írónő abszolút úgy rakta össze ezt a regényt, hogy az első oldalaktól lekösse és szeresse az olvasó. 

Csodás Wren és Crew pillanatok születtek. Annyira olvastam volna még róluk. Remek cselekmények kerültek a regénybe. Ahogy mondtam, ha nem is mind akkora újdonság, csavarta a szálakat úgy a szerző, hogy az egyáltalán ne legyen klisés.

Ahogy értelmet nyert minden.... Miközben ez a két fiatal kereste a saját útját. Hogy végre ne mások elvárásainak akarjanak megfelelni. Elkezdték alakítani a jövőjüket. Miközben egy gyönyörő és szenvedélyes szerelem szövődött közben. 

Óriási szerelem lett nekem ez a könyv. 

Bátran ajánlom mindenkinek. A gimis korosztálynak, felnőtteknek. Nekünk is jó egy kicsit felülni a nosztalgia vonatra. Amiről aztán lehet át szállni az érzelmi hullámvasútra. Hiszen azokból is akad bőven. 

Ellenségeskedés, gyűlölet, családi gondok, iskolai harcok, pénz, titkok, ármány, tűz, szerelem, szeretet, félelem. Megannyi érzés és probléma. A regény pedig mindenre tökéletesen válaszol, miközben remek szórakozást nyújt. 👄💄


Ha kedvet kaptatok a regénykez, akkor KATT IDE és szerezzétek be.   

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése