2023. szeptember 1.

N. Simon Barbara - Az ​ördög maga

📚 Könyvajánló 📚


Cserpes ​Kamilla nem tudja kiheverni a válását. A munkába temetkezik, könyvkiadója ennek következtében egyre sikeresebb, még egy külföldi producer is felkeresi. A szakember elképesztő lehetőséget kínál fel neki, amit ő gondolkodás nélkül elfogad.
Csakhogy az ajánlat másokat is érdekel, ezért a könyvpiacon verseny alakul ki. Kamilla úgy érzi, egyedül nem fogja tudni teljesíteni a feltételeket, így volt férjéhez, Benetthez fordul segítségért. A férfi az általa ismert legjobb marketingszakembert küldi Kamilla segítségére.
Nagy Olivér nem ismeri a határokat. Sikerének titka, hogy olyan megoldásokhoz folyamodik, amelyeket mások túl kockázatosnak tartanak, és nem vállalnak be. Amikor Kamilla rájön, hogy Olivér milyen eszközökhöz nyúl a siker érdekében, meginog a belé vetett bizalma. Még akkor is, ha a legnagyobb rivális kiadó vezetője, az orosz származású Natasa egy hazug, álnok kígyó…
Olivér közben folyamatosan utalásokat tesz Kamilla múltjára és magánéletére. Márpedig ez baj. Kamilla magánélete ugyancsak titkos – vággyal és álruhás szeretőkkel fűszerezett.
A manipuláció nagymestere és az óvatos, felelősségteljes nő lassan közel kerülnek egymáshoz. Kamilla egy ideig szemmel tartja Olivér minden mozdulatát, de végül ő is elveszíti az ítélőképességét. Időközben újra felbukkan Benett, és Kamilla ráeszmél, hogy a férfi még mindig szereti.
A nő két tűz közé kerül. Mind a két férfi akarja őt, de az egyikük súg Natasának.
Vajon ki hazudik, és ki mond igazat?
Ki a legnagyobb játékos ebben a játszmában?
Amikor mindenkiről lekerül az álarc, kiderül, hogy valójában ki az ördög maga.

N. Simon Barbara nagysikerű A szerelem üzlete és A szerelem ára című regényei után ezúttal egy igazán erotikus, szenvedéllyel teli, fordulatos regénnyel lepi meg az olvasóit.


Ha olvastátok az írónő előző regényeit, remélem, hogy igen, mert egyszerűen azok is csodásak. Akkor ezúttal már az ütős külső és fülszövegből is sejteni lehet, hogy valami teljesen mást kapunk. 

Az előző regénysorozatában is voltak borúsabb momentumok, dráma. De itt? Az írónő mindezt teljesen új szintre emeli. 

Az ördög maga egy sötét, szexi, provokatív történet Meglepő cselekményszálakkal, csavaros, egy igazán zseniálisan eszes regény. Ugyanilyen fantasztikus karakterekkkel. 

A megszokottaktól eltérően ugyanis most a szerző, egy végletekig erős, okos női hősnőt hozott el nekünk. Az első pillanatoktól kedveltem Kamillát. Igaz vele kapcsolatban is kaptam nem kevés meglepetést. Elsőre voltak megdöbbentő részletek vele kapcsolatban. De ahogy elkezdtem olvasni a sztorit, jött át, hogy mindebben semmi megdöbbentő, botrányos nincs. Kinek mik a vágyai, mire vágyik. Nekem bejött ez a kettősség vele kapcsolatban. Ha lehet így mondani. De lényegében igyekezett az életében és a munkájában is egyre erősebb, álhatatosabb lenni. Egy erős, okos nő, aki eléri amit szeretne. Még akkor is ha próbálnak kifogni rajta. 

Itt van még Kamilla exférje, Bennett. Őt nem mindig tudtam hová tenni. Eleinte, sokszor szimpatikus férfi volt. Aztán jött egy-egy csavar, aminek hála kételkedtem. 

Amiben végig bizonyos voltam az, hogy Olivért imádtam. Tudom, a gyengéim ezek a totálisan sötét, dögös rosszfiúk. Akik elképesztő humorral rendelkeznek. Meggyőző és elbűvölő modorával azonnal levett a lábamról engem is. Imádtam a pasit! 

Aztán volt egy férfi, akiről nem tudtuk, hogy kicsoda. Őt is bírtam. Mindennek ellenére. Pedig az írónő úgy csavarta a szálakat, hogy akadtak igencsak meghökkentő momentumok.... Mégis ahogy az egész szépen elkezdett össze állni... az valami brutálisan ütős és zseniális volt. 

Ezzel a férfival kapcsolatban titkon volt egy sötét és mocskos tippem. Imádom, hogy bejött!😍 Na ott volt végem! Lehet, hogy velem is baj van, mint Kamillával, de akkor is oda meg vissza voltam! 

Minden szavát, minden fordulatot, titkot szerettem. Csupa érzelem. Tűz és szenvedély. Könnyek, fájdalom, árulás. Munkahelyi, baráti, szerelmi kapcsolatok. Egy igazi érzelmi kavalkád ez a regény. Sötét és megdöbbentő. Mégis abszolút valósághű.

Egy momentuma miatt sem tudtam ítélkezni. Ilyen a való világ is. Ma már semmi meglepő nincs, vagy nem kéne legyen az ilyen cselekedetekben. Nekem igenis bejött Kamilla álláspontja. Az ahogy akarta és igenis úgy élte az életét. Nem másoknak akart megfelelni, a társadalmi elvárosoknak. Csupán boldog akart lenni. 

Imádtam nyomonkövetni az útkeresését. Miközben próbáltam tippelgetni mi is folyik itt. Persze cseppet sem sok sikerrel. Barbi végig olyan szinten ejtett ámulatba, hogy csak na. 

Ha egy igazán jó, fordulatos, kemény és borongós sztorit szeretnétek olvasni, ami mégis tüzes, humoros, akkor ez a Ti regényetek. Az írónő ezúttal teljesen új vizekre evez. Én nagyon élveztem ezeken a hullámokon hajózni. A tőle megszokott csodás leírásokat kaptam. Csupa titokzatosság volt. Meglepetés meglepetés hátán. És ahogy végül minden szál összeért és minden értelmet nyert, az szédületes volt. 

Le a kalappal! Köszönöm ezt a hihetetlen élményt! 


Ha kedvet kaptatok a regénykez, akkor KATT IDE és szerezzétek be.   

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése