2023. szeptember 8.

Mercedes Ron - Az ​én hibám (Bűnösök 1.)

📚 Könyvajánló 📚



Nicholas Leisternek lehetetlen ellenállni. Kék szem, éjfekete haj, magas termet… minden stimmel, kivéve, hogy ő Noah új mostohatestvére, és megtestesíti mindazt, amitől a lány egész életében menekült. És lassanként az is kiderül, hogy kettős életet él, és súlyos titkot rejteget milliomos apja elől…


Azt hiszem, ami magát a történetet illeti, ennél nagyobb klisé már nem is lehetne. Szülők összejönnek, majd az immár mostohatesók egymásba szeretnek. Szerintem ilyet is olvastunk már. 

Mégis számomra volt valami különleges ebben a regényben. 

Ami miatt az elsőtől az utolsó oldalakig imádtam! Engem teljesen megvett magának! 

Talán a szerző írásmódja? Valami lehengerlően meséli ez a sztorit. Gördülékeny az írásmódja, szépen fogalmaz. Remekül adja vissza a leírásokat. Legyen az cselekmény, táj, vagy akár az érzelmek leírásai. A megalkotott karaktereiről már nem is beszélve. 

Természetesen Nick és Noah, minketten olyan főhősök lettek, már ami a tulajdonságaikat illeti, amilyenekről már szintén kismilliószor olvastunk. Mégis ahogy megalkotta őket a szerző, tudta őket érdekessé, egyedivé, azonnal megszerethetővé tenni. 

Vegyük például Noah-t. 

Előtte elmondanám, hogy mint nálam mindig, ezúttal is plusz extra pont a váltott szemszög. 

Szóval Noah. Egy 17 éves lány. Akit az édesanyja egyedül nevel. És aki már ennyi idős korára nagyon sok mindenen ment keresztül. Igaz erre csak sokára, szép fokozatosan enged rálátást a történet. Mégis egy erős, okos, gyönyörű fiatal lány. Legalábbis én ilyennek láttam a leírások alapján. Vicces. Ha magában érez is félelmet, nem szereti kimutatni. Legtöbbször tényleg elképesztően erős tud lenni. Makacs és akaratos. 

Pechjére, vagy nem.... 😂 Nick is szintén ilyen srác. Ő pár évvel idősebb a lánynál. Látszatra igazi jófiú. Legalábbis otthon, az édesapja előtt. Kicsi volt még, amikor őt az édesanyja elhagyta. Neki sem volt könnyű élete. Mégis egy én azt kell mondjam, remek srác lett belőle. Ügyvédnek tanul, igaz nem épp saját magától, de nagyon is jó a motivációja erre. Titkon pedig mégis egy igazi rosszfiú is. Illegális autóversenyek, folytonos csajozás és hasonlók. Mégis mintha egyszerre lenne a jó és a rosszfiú. Zűr, problémák is akadnak körülötte, de ha van olyan személy, akit szeret, akkor azért a végletekig hajlandó elmenni. Ez volt az amit igazán imádtam benne. Főleg ahogy Maddie-vel bánt. 💜

Nem utolsó sorban pedig egy észvesztően, már-már éterien szexi srácnak festi le a szerző a leírásaival. 

Itt jön be nekem picit a film. Nem láttam még. Csak bele tekertem kíváncsiságból. Furi mert a könyves jellemzések alapján, nem ilyennek képzeltem a szereplőket. A filmben olyan átlagosak, számomra legalábbis. Míg a regényben, ahogy írtam, tényleg valami brutál dögös a srác és gyönyörű a lány is. Nekem a filmből ez nem jött át. De ha el tudtok, nekem hol sikerül, hol nem, vonatkoztatni a könyvtől, akkor éppen a helyén vannak a filmben is. Természetesen végig fogom nézni, de most is először a könyv vitt magával egy remek utazásra. 

Szóval adott nekünk Nick és Noah. Két rendkívül sokat megélt és ugyanilyen erős személyiség. Természetesen ahogy várható, eleinte már-már ellenségként tekintenek egymásra. Miközben azért ott van a háttérben, a belső kis monolódjaikban elkezdték, ott elég hamar legalább maguknak bevallani, hogy mennyire bejön nekik a másik. 

A szerző elképesztően érzékletesen festette le, hogy miként is indult és alakult a kapcsolatuk. Gyönyörűen. Csupa tűz és szenvedély. Mégsem azon a nagyon korhatáros, felnőttes módón. Abszolút tökéletesen illett minden ilyen momentum a szereplőkhöz, a kapcsolatukhoz, az egész történethez. 

Imádtam őket! 

Pedig mondom totális klisé, de mégis ahogy a szerző megírta, az lehengerlő lett. Elkezdtem és nem engedett el. 

Bemutatja két immár igencsak csonka család életét. Szép lassan felszínre kerülnek a problémák, titkok sokasága. Miközben bámulatosan ismeri meg az olvasó a szereplőket. Szereti meg őket. 

Remek barátokat ismerhetünk meg. Na persze olyan karaktereket is, akiket egyáltalán nem kedvelünk. Nélkülük unalmas is lenne. 

Családi, baráti, szerelmi kapcsolatok. Egy igazi érzelmi cunami ez a regény. Hol velük nevettem, remek humoros párbeszédek születtek Noah és Nick között. Hol velük aggódtam, féltem. Próbáltam töprengeni mi folyik itt. Kevés sikerrel. Végig tudott meglepetéseket okozni az írónő. 

Ahogy mindent kigondolt, megírt és átadott, az igazán fordulatos, forró, titokzatos és nem utolsó sorban életszagú. Kíváncsian vártam hova fut ki a történet. Én teljesen beleszerettem. Ahhoz képest, hogy egy három részes sorozatról beszélünk, nem is annyira másztam a falra a végén. Igaz a 2.-rész már megjelent. De mivel a harmadik majd csak év elején fog, lehet azzal várok még kicsit. 

Fiatalokról szóló történet, de nem csak fiataloknak. Bármilyen korosztálynak jó kikapcsolódás lehet. Egy történet ami csupa tűz, titkok, nehéz, traumatikus élmények. Humoros, boldog pillanatokkal tarkítva, hogy meglegyen a tökéletes egyensúly. Tanulságos a mondanivalója. Bátran ajánlom Nektek! Nekem totálisan kellemes meglepetés volt. Óriási kedvencem lett! 💜💙



Ha kedvet kaptatok a regénykez, akkor KATT IDE és szerezzétek be.   

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése