2023. augusztus 31.

Vi Keeland - Vince, ​a bajnok (Keményfiúk 2.)

📚 Könyvajánló 📚


Hét év eltelt, de bármikor megismerné.
Öntelt vigyor és megejtően kék szem.

Liv Michaelsnek szinte minden megadatott: okos, eltökélt, és néhány hét múlva megkapja az állomállást, ami után évek óta sóvárog. Az idő pedig begyógyította a régi sebeket – azt is, amit első szerelme okozott neki, mikor összetörte a szívét.

Vince „Legyőzhetetlen” Stone minden nő vágyálma: erős, szexi, magabiztos, és mindig uralja a helyzetet. Gyermekkorát a káosz jellemezte, így megtanulta, hogy sosem szabad túlságosan ragaszkodnia semmihez. Tagadhatatlan, imádja a nőket, a tenyerén hordozza őket, szükségleteiket a sajátjai elé helyezi – legalábbis a közös éjszakára. Hiszen a szerelem csak lehúzza az embert.

Amikor azonban a sors újra összehozza Vince-t és Livet, tagadhatatlan, hogy még mindig vonzódnak egymáshoz. Vajon Vince képes beforrasztani a közös múltjuk okozta sérüléseket? Vagy most Liv okoz neki fájdalmat?

A New York Times, a Wall Street Journal és a USA Today bestsellerszerző, Vi Keeland kötetei több millió példányban keltek el világszerte. A Keményfiúk-sorozat második részében egy régmúlt szerelem parazsa izzik fel újra, hogy mindkét szereplő világát örökre felperzselje.


Egy újabb Vi Keeland regény, amit nagyon szerettem! 

Vinny fiú engem is levett a lábamról. Pedig érdekesen jártam ezzel a sorozattal. Az első rész, Nico történetén csak nagyjából mentem át mikor megjelent. Eléggé tipiknek tűnt, vagy szimplán szerintem csak akkor nem kötött le. Nem jókor talált meg. 

Mert Vince története se akkora hű de nagy újdonság, mégis elképesztően élveztem. Így most újra elolvasom majd Nico és Elle sztoriját is. Haladjak akkor visszafelé. De itt is sokat szerepeltek, mint Vince barátai és nagyon szerettem őket. 

Maga a sztori ahogy említettem igen klisés. 

Itt van nekünk Liv, aki újságíró szeretne lenni. Vagyis az már és épp álmai állásáért küzd. Liv karaktere is rögtön szimpatikus lett. Egy szerethető, okos, aranyos fiatal nő. Aki régóta és sokat küzd azért, hogy ezt az álmát elérhesse. Viszont elég sok akadályt is meg kell érte ugrania. Nehéz döntéseket hoznia.

Ő és Vince már korábban, még az iskolából ismerték egymást. Már akkor ott, titkon odáig voltak egymásért. Aztán volt is küztük valami, meg nem is. Vince akkor igencsak elrontotta. Nem érezte magát jónak ehhez a lányhoz. Ez még most is megvan, de már azért némiképp erősödött az önképe. Vince, Vinny ahogy becézik, profi bokszoló. Nők milliói rajonganak érte és dobnak le magukról mindent már csak egy mosolya miatt. Ő ezt persze ki is használja. Nem az a komoly kapcsolatos típusú férfi. Inkább a kalandok híve. 

Egészen addig míg az egyik edzsőteremben tartott óráján újra, hét év után ismét találkozik Livvel. 

Kettejük között azonnal, újra fellángolnak a régi érzések. Igazán tüzes, szenvedélyes momentumokat olvashattunk velük. Az írónő még mindig remekül szemlélteti ezeket a részeket. 

Vinny ráadásul amellett, hogy a szerző egy elképesztően dögös, szexi férfinak festi le, nagyon jó humorú pasi. Szerencsére Livet sem kell félteni. Sokszor nagyon jókat mosolyogtam kettejük párbeszédein. Valamint akár ha épp valamelyikünk gondolataiba leshettünk bele, akkor a saját belső monológjaikon is. 

Jó volt végigkövetni, látni miként küzdenek az álmainkért. Miközben sok-sok akadályba ütköznek. Szakmai gondok, zűrös családi kapcsolatok. Ugyanakkor a baráti társaságukat szintén imátam. Azok kifejezetten őket támogató, remek szálak lettek. 

Volt itt minden. Titkok, nem kevés meglepetés, félreértések, fájdalom, könnyek. De sok boldog, szerelmes, szenvedélyes perc, humor. Mindenből kellő mennyiségben. Amellett pedig az írónő jól ismert stílusa tökéletesen adta mindezt vissza. Sőt, valamiért most még inkább feltűnt,, hogy mennyire szépen és jól fogalmaz. Öröm volt olvasni. Az egész történetet. 

Természetesen amellett, hogy sok szép és vidám perc jutott Liv és Vinny társaságában, voltak itt nekik próbatételek..... Sokszor még én magam is pislogtam egy-egy ilyen résznél. De mivel mindketten igen erős karaktereket lettek, remekül állt össze végül minden. 

Tetszett, hogy Jax is felbukkant. Akiről a sorozat 3.része fog szólni. Állatira bírtam azt a szálat. Amolyan kis felvezetésnek tökéletes volt. Eleve agyaltam a sztori elején, hogy ki is lesz az a Jax, akiről a harmadik rész fog szólni? Az írónő hamar válaszolt is a kérdésemre. Nem is akármilyen fordulattal.

Ezek után biztos, hogy kíváncsian és nagyon várom a következő kötetet. 

Addig is ha egy jó kis romantikus, erotikus sztorival szeretnétek kikapcsolódni, akkor Vi Keeland ezúttal sem okoz csalódást. Tanulságos, életszagú, nehéz és fájdalmas momentumokkal tarkított regénye, mindezek a hozzávalók mellett egy csodás iskolai szerelem történetét mutatja be. Megmutatja, hogy van-e esélye ennyi idő után egy ilyen szerelemnek. Valamint, hogy Vince és Liv miként változnak, miként érik el a cékjaikat, ha elérik. Én imádtam olvasni! Ha eleinte egy tucat történetnek is gondoltam, az írónő ismét megfűszerezte olyan csavarokkal, hogy ezúttal is újat kapjak tőle. 😍


Ha kedvet kaptatok és szeretnétek beszerezni, akkor várunk Titeket az Álomgyár könyvesboltokban vagy Online.   

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése