2023. augusztus 4.

Borbás Edina - Igen?

📚 Könyvajánló 📚


Egy ​visszautasíthatatlan ajánlat.

Lena mélyponton van. Péksége tönkrement, ő pedig kétségbeesetten keresi útját, hogyan és merre is tovább. A máskor oly pozitív lány most kilátástalannak látja a jövőjét. Egy titokzatos hívás azonban örökre megváltoztatja az életét…

Dante Sommers, a multimilliárdos üzletember feleséget keres magának, de nem a megszokott módon.
Jövendőbelijét csak a hangja és személyisége alapján akarja kiválasztani. A már „versenyben” lévő két nőhöz Lena csatlakozhatna harmadiknak.
Lena végül pénzügyi nehézségei miatt egyezik bele az ajánlatba, hiszen ha nemet mond a házasságra, vagy Dante nem őt választja, akkor is százezer euróval gazdagodik. Mindezek
ellenére határozottan nagy őrültségnek tartja ezt az egész helyzetet.
A lánynak nemcsak saját érzéseivel és vetélytársnőivel kell „megküzdenie”, hanem a férfi titkával is, ami talán a legnagyobb akadály mind közül. Vajon képesek lesznek együtt túllépni a múlton és megtalálni a boldogságot?

Borbás Edina stílusára jellemzően érzékenyen és magával ragadóan festi le karakterei érzelemvilágát ebben a szenvedélyes, fordulatokkal teli szerelmi történetben. Ez a regény
azoknak szól, akik hisznek a sorsban és a második esélyben, akik merik vállalni a kockázatot a boldogságért, és akik tudják, hogy az igaz szerelemre érdemes várni.


Köszönöm a lehetőséget, hogy előolvashattam a regényt! 💙


" A tökéletes napsütést csak akkor tudjuk teljes szívvel élvezni, ha átéltük előtte a vihar poklát. " 


Az eddigi regényeit is nagyon szerettem Edinának. A két történelmivel, A szerájjal és a Kék macskával kezdtem anno. Nagyon szeretem őket. Az írónő már ott megmutatta nekem és mindenkinek, hogy mire is képes. Bámulatosan adta vissza ezeket a történelmi időket. Utána jött egy számára is egészen más sztori. Amiben egy kicsit előre ugrunk az időben, ugyanis a jövőben játszódik. Elképesztően megfogott azzal a történettel is. Igaz, számomra, az olvasók számára is új volt. Ha fel is merült bennem akkor, hogy mi is fog kisülni a történetből, Edina pillanatok alatt bebizonyította, hogy tudja mit csinál. Egy igazán lehengerlő, a tőle megszokott zseniális történetet kaptam. 

Ugyanígy voltam ezzel a sztorival is. 

Maga a fülszöveg alapján következtethetünk arra, hogy esetleg lehetnek a sztoriban ismerős momentumok. Amikről már olvastunk. Igen, a fülszövegből lehet erre gondolni. Aztán ahogy elkezded olvasni a sztorit, rájössz, hogy közel sem. Az írónő ezúttal is hihetetlenül jól csempészi bele a történetbe a tőle megszokott elemket, a sok-sok csavart. Engem teljesen elvarázsolt ez a könyv. 

Azt hiszem kijelenthetem, természetesen az eddigi írásait is nagyon szeretem, de nekem ezt lett a nagy szerelem. 💙😍🏆

Magában a regényben ahogy olvastam, volt elem ami már máshol esetleg szembejött. Egy-egy momentum, mégis az írásmód, ahogy volt egy kis csavar a cselekményekben, abszolút egyedivé tette az írást. 

Csak olvastam és egyszerűen nem akartam, hogy véget érjen. Edina valami bámulatosan tud írni. Ahogy megfogalmazta az érzéseket, az egész regény történését...... Csak ámultam. Elképesztő élmény volt olvasni. 

Megismerni Lena és Dante karakterét. Külön óriási pont, hogy váltott szemszöges a regény. Imádtam így olvasni! Annyival többet adott. 

Lena egy igazán különleges női karakter lett. Ha eleinte kissé esetlennek, pechesnek tűnik is, akivel nagyon sok rossz dolog történt az utóbbi időben, ahogy kezdjük megismerni rájövünk, hogy ő közel sem ilyen. Egy igazán erős nő. Aki tudja mit akar, kiáll azért amiben hisz. Az elveiért. Nem utolsó sorban irtó jó a humora. Remek a munkájában. Vagyis a volt munkájában. Pék. Ez a szenvedélye, imádja csinálni. Jó volt olvasni ahogy erről beszél. Amilyen szenvedéllyel ezt tette. De most épp elég nehéz helyzetben van. 

Ekkor toppan be az életébe Dante. Egy igazán karakteres, erős férfi. Aki mocskosul gazdag. Ugyanilyen szexi és jóképű is természtesen. Szinte már nem is tudtam őt elképzelni annyira jóképűnek ahogy az írónő leírta. Igencsak érzékletesen sikerült. De azért próbálkoztam. 😉 😚 Egy okos férfi. Aki nem meglepő módón ilyen tulajdonságokkal mindig megkapja amit akar. Ugyanakkor elég szűkszavú tud lenni. Nem egy érzelgős típus. Szép lassan rá is jövünk, hogy miért. Ha valakinek, akkor neki aztán tényleg kijutott a rosszból. De imádtam látni, hogy próbál az érzései ellen harcolni, de mégis szép lassan felenged. Elkezd kötődni, érezni. Szomorú és boldog lenni.

Nekem nagy kedvencem lett ő is. Mindketten. Igazán erős karakterek. Jó volt végigkövetni a sorsukat. Mik történtek velük, megismerni a múltjukat, a jelenüket. És kíváncsian vártam, hogy vajon mit hoz a jövőjük?

Dante bizonyos tettei néha kissé bizarrnak tűntek, de azért végül mindennek lett értelme. Imádtam az egész történetet! 

Olivia karaktere..... Brrrrr.... Hát nem lehet mindenkit szeretni. Sebastian és Oliver viszont nagy kedvenceim lettek. Akárcsak Nene.. 🐾

Sokszor jókat mosolyogtam. Mivel Lena és Dante is igen erős, akaratos emberek, akadtak csatározásaik. De ezek többsége is már-már ilyen húzzuk egymás agyát párbeszédekként jöttek le. Nagyon jókat szórakoztam velük. Szerettem szép lassan megismerni őket. Együtt és külön. Aztán kíváncsian vártam mi sül ki, ha kisül a közös történetükből. 

Akadt nem kevés félelem, fájdalom, könnyek. Reménytelenség. Néhol én is nagyon féltem. Voltak vészjósló pillanatok. De tudtam, hogy Edinában bízhatok. 

Gyönyörű romantikus, szeretetteljes, szenvedélyes perceket éltek át hőseink. Olyan szinten gyönyörűen és élethűen voltak ezek a részek is megírva, hogy csak ültem, olvastam és teljesen át tudtam élni velük. Megszűnt a külvilág. Hihetetlen érzés volt. Így kell megírni egy könyvet. 

Nagyon köszönöm a lehetőséget! Edinának ezt a csodát! Volt sok nehéz perc, szomorú, sírós pillanat, titkok, kételyek. De a jó pillanatokkal is kellő egyensúlyban volt. 

Kíváncsi voltam milyen véget ér a sztori. Minden percét szerettem és élveztem. Egy gyönyörű írás. Ami sokszor egy igazi érzelmi cunami. De higyjétek el, megéri kivári amíg elvonul a vihar és megtudni mit hagyott maga után. 😍💙

Ez új az írónőtől, de ismét tökéletesen ugrotta meg a saját maga elé állított akadályt. Csak gratulálni tudok! 

Nektek pedig csak ajánlani! Egy szuper, káprázatos történet. Magával ragadóan elmesélve. Életszagú, tanulságos. 

Hamarosan megjelenik! Aztán irány beszerezni! Én biztos fogom még újraolvasni! 



Addig is ha kedvet kaptatok, hogy ne maradjatok le a megjelenésről KATT IDE és jegyezzétek elő! 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése