2023. augusztus 25.

Ludányi Bettina - Nyomodban (Nyomodban 1.)

📚 Könyvajánló 📚


Te megszegnéd a törvényt, ha egy élet lenne a tét?
Daisy Carvalho Serra, a rendőrség tanácsadó nyomozója mocskos ügybe keveredik. Egy olyan gyilkosságban segíti a rendőrség munkáját, amelyben az elkövetés módja nagyon emlékezteti egy korábbi ügyre. Csakhogy az akkori sorozatgyilkos már halott.
Oliver Walsh, a helyi bűnszervezet, a Fantomok egyik vezető beosztású bűnözője, vádalku fejében segíti a helyi erőket az információszerzésben.
A nyomozás nagy erőkkel zajlik, ám van a rendőrök között valaki, aki sokkal többet tud, mint amennyit megoszt a hatóságokkal. Vajon ki az, és mi a célja a hallgatással? Hogyan birkózik meg Daisy a két gyilkosság között húzódó párhuzammal, és egyáltalán mi köze van az esetekhez? Milyen messze megy el a gyilkos, ha a bosszúvágy hajtja?
Ludányi Bettina írónő regénye ezúttal egy árulással és cselszövéssel teli világot tár az olvasók elé, ahol nem tudni, ki jár előrébb egy lépéssel: a gyilkos vagy a rendőrség. Titkok, hazugságok, valamint az ész és a szív harca egyetlen történetbe csomagolva.


Ez volt a harmadik regényem az írónőtől. Minden írását nagyon szeretem, de ha választani kell, akkor nekem eddig a Festménybe zárt lelkek vitte a prímet.  

Nála is elképesztően lenyűgöz, hogy elvileg különálló regények, mégis valamilyen szinten összefűzi őket. Főként a karaktereivel. Le a kalappal! 

Eddig Daisy személye volt közös mindhárom olvasmányban. De most már szerintem kijelenthetem, hogy ez a regény a nagy szerelem számomra. Imádtam! Ez lett a 🏆. 

Lehet azért is, azért csak kijön az ember lányából a romantika. Hogy ezúttal valami váratlant, újat kapunk az írónőtől. Oda meg vissza voltam azért a szálért, amit belecsempészett ebbe a sztoriba. Abszolút nem volt klisés, tökéletes illett a történetbe. Remekül egyensúlyba hozta a komoly, nehéz részekkel. 

Amiből ugye akadt szép számmal. Hiszen csak egy krimi, thriller regényt olvasunk. 

Gyilkosságok, nyomozás, titkok. Sok-sok kérdés, amire választ keres a történet. Nem mellesleg lehengerlő szereplőkkel. Na persze közel sem lehet mindenkit kedvelni, de ez így is van rendjét. Daisy még mindig óriási kedvencem. Nagyon kedvelem. Zseniális a munkájában, egy szuper nő. Aki már borzasztó sok, főként rossz dolgon ment keresztül. Ebben a részben lehet őt igazán megismerni, megérteni. Tetszett ahogy az ő karakterét alakította a szerző. 

Róla is hasonlóan mint a cselekményről, szép folyamatosan volt csepegtetve az infó. Ezzel is elérve, hogy egy perce se tud letenni a regényt. Minden percét élveztem, izgultam. Próbáltam találgatni természetesen. Igaz, kevés sikerrel. De így is van jól. Betti mindig tud meglepetést okozni. Nem is akármekkorákat. Volt pislogás ezúttal is. Imádom ezt a feelinget! 

Aztán itt van még Oliver személye...... (sóhajtozik) Aki olvasta a regényt, annak lehet nem kell elmondanom mit gondolok. De  azért kicsit mégis. Imádom a pasit! Remek karaktert lett. Egy dögös, szexi bűnöző. Aki lehet átáll a jó oldalra? Egy sokat, ő sem feltétlen jó dolgokat megélt, megtapasztalt férfi. Akinek szintén megvannak az indítékai, hogy mit miért tesz. Nekem végig szimpatikus volt, nagy kedvencem lett. Már a Fantom című novellában. Ennél a regénynél azt olvastam előbb. Az csigázott fel totálisan. 

Nagyon tetszett a szál amit vele, Oliverrel kapcsolatban belefont az írónő a történetbe. Elképesztően feldobta. 

Végig izgultam. Hogy mi lesz a szereplőkkel, a szálakkal amiket az életükkel kapcsolatban megtudtunk. Plusz még az üggyel kapcsolatban amiben nyomoznak. Volt itt izgalom, nem kevés. A jól megszokott Ludányi Bettina elemek, újdonságokkal felturbózva, egy zseniálisan megkomponált történetben. Ami az első oldalaktól az utolsóig fogvatart. Ha elolvasod, garantálom, hogy imádni fogod! 

Nekem egy kis sírás is kijutotta a végére. Igazi érzelmi kavalkád volt sokszor. Ezúttal is, ahogy megszokthattuk az írónőtől, igencsak elkalauzolt bennünket a lélek rejtelmeibe. Egy életszagú, tanulságos történet is volt. Nagyon-nagyon szerettem! Kedvenc! Köszönöm az élményt! 

Olvassátok, szeressétek! 💖

Ha Ti is kedvet kaptatok, akkor szerezzétek be Online vagy várunk Titeket az Álomgyár könyvesboltokban.   

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése