2018. november 21.

Ella Maise - Imádlak, Jason Thorn

„Tökéletes romantikus regény!” – BFF BOOK BLOG

Az első perctől kezdve odavagyok érte…
Jason Thorn… a bátyám legjobb gyerekkori barátja.
Ó, hogy milyen iszonyatosan szerelmes voltam ebbe a fiúba! Ugye milyen romantikus? Ahogy az ember lánya érzi az izgalmas bizsergést, amikor először átéli, amint szárnyra kapnak azok a híres pillangók – és csakis Jason miatt! Csakhogy egyszer véget ér a tündérmese, sárba tiporják az álmaidat, utána pedig biztos, ami biztos, darabokra törik a szívedet is. Ez a fiú pontosan ezt tette velem.
Miután túljutottunk az álmok sárba tiprásán, ő lett az a srác, akit messze elkerültem. Amikor egy szörnyű tragédia történt a családjában és elköltöztek, én készen álltam arra, hogy mindörökre elfelejtsem.
Mára igazi filmcsillag lett belőle. Olyan szupersztár, akiért a nők őrjöngő lelkesedéssel rajonganak. Olyan ez, mint egy valóra vált álom, ugye? Szerintem egyáltalán nem.
Hogy ki vagyok én? Olive, egy újdonsült írónő. Vagyis hát ÉN írtam azt a könyvet, amit filmre visznek, mégpedig Jason főszereplésével! Ezenkívül az internet azzal van tele, hogy én vagyok az a szerencsés lány, akit a szupersztár Jason Thorn hamarosan feleségül vesz.
Most megint azt gondolod, hogy a világ legmázlistább csaja vagyok? Hát nem. Szó sincs semmi ilyesmiről.
Ella Maise, nemzetközi bestsellerszerző első, magyar nyelven megjelenő kötetében kilép a hétköznapok szürkeségéből, és egy varázslatosan romantikus világba repít.




Egy dögös, fantasztikus borító mögé rejtett szuper romantikus történet! 

Nekem hatalmas szerelem lett ez a könyv. Már amikor először láttam a borítóját én abba beleszerettem. Gőzöm sincs ki a pasi rajta, de nagyon hasonlít egy színészre akit imádok. Eszméletlen jó lett!  Ha így nem szeret bele az ember lánya akkor sehogy :) Állati dögös, imádom!

Nem volt kérdés, hogy ez nekem kelleni fog. Az sem igazán volt kétséges, hogy imádni fogom a sztorit. Lehet nem okozok meglepetést ha elmondom ez így is lett!

Pedig maga a fülszöveg alapján a sztorit ha elolvassuk nem igazán takar semmi újat. Hiszen a főszereplő hölgy beleszeret a bátyja legjobb barátjába. Látszat házasság. Olvastunk már ilyet.

Mégis az írónő tett bele még sok minden mást így összességében tudott újat mutatni. Amitől én nagyon szerettem és nem tudtam letenni! Egy tökéletes, érzelmekkel teli, szuper, romantikus történet.

De azért ennyire még ne szaladjunk előre.

Megismerhetjük az említett főszereplő hölgyet Olive-ot. Azonnal szimpatikus lett. Bepillanthattunk a regény elején a kezdetekbe amikor mindez kezdődött. Megismerhetjük egy kislány érzéseit. Édes, aranyos volt de én inkább a későbbiekre voltam nagyon kíváncsi. Igaz ez is kell ahhoz, hogy mindent megérthessünk. Hogy miből is indult ki minden.

Ahogy említettem rögtön megkedveltem a lányt. Aki ráadásul egy író. Megírta mondhatjuk úgy a saját történetét. Egy első könyves író akit rögtön imád mindenki. Hatalmas siker a regénye. Ráadásul filmet is akarnak készíteni belőle. Hát kell ennél több? Remekül alakul az élete. Fantasztikus családja van, remek barátok. Imádja amit csinál, jó benne, mindenki más is odáig van érte.

Ez így azonban természetesen túl egyszerű lenne.

A film. Amit készítenének a regényéből. Vajon melyik híres sztárt választanák a férfi főszerepre?

Természetesen azt a férfit akit ő kislány kora óta imád. Az első szerelmét. Azt a pasit aki ugyanakkor nagy fájdalmat is okozott neki. Azt a férfit aki mindig csak a barátjának a kishúgát látta benne. De ez a lány már felnőtt.

Igaz Olive még most is néha egy hebrencs, vicces csaj. De ez mellett tud ő érett és komoly is lenni. Mindkét oldaláról megismerhetjük és ezért még jobban kedveltem. Néha rózsaszín felhőkön járt máskor pedig a kemény valóságot látja. Kedvelhető, szimpatikus lány. Aki gyűlöli ugyanakkor imádja is az immár híres Jason Thornt.


De akkor ő is jöjjön picit. Jason Thort. Na ő tipikusan az a férfi karakter akinek gondoljuk, olyan mint jó pár elődje. Elég a borítóra nézni vagy elképzelni őt a leírások alapján és rögtön tudjuk, hogy egek... egy brutál dögös, szexi pasit kapunk. Akiért minden nő bomlik. Nem véletlenül kapja is meg mindig amit akar. Minden téren. Legyen az munka vagy éppen nők. Ez utóbbiakból ahogy sejteni lehet nincs hiány. Nem mondom rá, hogy ez miatt nem volt szimpatikus tudjuk, hogy ez ezzel jár. Igaz néha mégis túllőtt a célon a srác. Sok pletyka és sok botrányba is keveredett ez miatt. Ennek ellenére jó abban amit csinál, szeretik őt. Igaz magányos. Nem igen akad barátja ebben a világban. Én mégis rögtön belezúgtam. Főleg amikor a felnőtt, felelősség teljesebb Jasont kezdtük megismerni. Nehéz volt ellenállni neki :)

Ideje, hogy a dögös rossz fiú egy picit átváltson egy romantikus hercegre fehér lovon. Ugyanis a karrierje a tét. Elég volt a botrányokból. Ehhez pedig kemény lépéseket kell tennie. Találnia kell egy feleséget aki mellett egy édes, jófiúnak tűnhet. Ez megoldaná a gondjait. Oké, belemegy. De ki lesz ez a nő?

Ahogy sejthető nem csak a legjobb barát húgába való beleszeretés lesz a téma. A látszat házasság is. Egy újabb momentum ami ismerős lehet, mégis ahogy meg van írva lehetetlen nem szeretni és imádni. Nem számít, hogy ilyet is olvastunk már. Ahogy átadja összességében az egészet az írónő képes meglepni, újat adni amitől remek lesz a regény.

A pár tehát ismét találkozik. Annyi idő után. A lány érzelmei mit sem változtak, sőt. Mégis ez mellett ott van a fájdalom is amit a srác okozott neki. Ennek ellenére egész jól kijönnek, hiszen mondhatni együtt fognak dolgozni.

És mivel így felnőttként az első újra találkozás pillanatában már ott vannak azok a bizonyos szikrák így további bonyodalmakba keverednek. Hiszen ki lehetne tökéletesebb feleség a férfi számára?  Így, hogy immár felnőttek, férfiként és nőként tekintenek a másikra. Kezdjük megismerni Jason érzéseit is. Láthatjuk a szerető, törődő oldalát. És mindenki más is látja.

Így hát jöhet ez a látszat házasság. Ami lehet nem is csak színjátszás?  Nem kicsit segít nekik ez a folyamat, hogy tisztázzák mit is éreztek eddig egymás iránt vagy mit kezdtek el ezúttal érezni.

Egy édes, aranyos, szenvedélyes, romantikus kapcsolatba pillanthatunk bele. Némi humorral is fűszerezve. Imádtam a kettejük jeleneteit. Az írónőnek sikerült két remek karaktert megalkotnia. De együtt főleg bámulatosak. Remek hatással vannak egymásra. Ennek hála néha egy teljesen új oldaláról is megismerhetjük őket.

Remek volt ahogy ezen végigvezetett bennünket az írónő. Látni hogyan is fejlődik a kapcsolatuk. Miként veszik az akadályokat. Amiket a barátok, család, a közös munka és persze a külvilág állít közéjük. Hiszen Jason egy imádott sztár.


Nemcsak a saját kusza érzéseikkel kell megküzdeniük hanem még számos más akadállyal is. Igaz lehet néha elhasalnak de remekül ki lett találva és a helyére is került minden.

Segítségükre vannak kollégák, remek jelenetek születnek ezekből. Akadnak jó kis beszólásos párbeszédek. Jó barátnők. És kevésbé szimpatikus karakterek is. Ilyen téren is tudott nem kevés meglepetést okozni Ella Maise. Ilyenkor pislog az ember, hogy nem csak egy egy kitalált történet erejéig de, hogy tényleg milyen szemét, gonosz, intrikus emberek vannak. Bár mint tudjuk ezek nélkül unalmas is lenne egy egy sztori vagy az élet. Na itt ebben nem volt hiba. Minden téren remekelt az Ella Maise.

Kijutott nekik még nagyon sok minden. Titkok, félelem, fájdalom, intrikák. Megküzdeni ezzel a világgal amivel a hírességek élete jár. Azzal amit egymás iránt éreznek. Amitől félnek is. De vajon menni fog ez nekik? Jók lesznek ők együtt? Tényleg csak látszat ez a házasság? Mi történt igazából amikor gyerekek voltak? A regény mindenre válaszol. Miközben egy csodás filmként pereg le előtted ez a szuper sztori. Én imádtam amit láttam!

Sok kérdésre keresi a választ a történet. De mindenre remekül választ is kapunk. Miközben azonnal megszerethető szuper karaktereket kapunk. Egy kedves főszereplő csajt, a legszexibb pasit, aki egy rossz fiú és ugyanakkor egy irtó édes pasi is tud lenni. Imádlak, Jason Thorn! Tökéletes a cím választás :) Én imádom!

Erotika, szenvedély, szerelem, romantika. Ezekből is tökéletes mennyiség és ami a lényeg, hogy remekül lett tálalva. Mindenből amennyi kell. Aztán ha elolvassátok a regényt kiderül mi is lesz a vége kettejük sztorijának!

Én nem csalódtam! Sőt! Nekem nagyon bejött a történet! Egy új kedvenc romantikus regény. Mert ezekből sosem elég! És hiába van tucat számra ezekből ez ismét azok közé sorolható amiben volt meglepetés, új. Nagyon szerettem! Remek időtöltés bárhol, bármikor. És nem utolsó sorban új kedvenc íróként is felkerült a listámra Ella Maise neve.

Remélem a következő rész sem várat magára sokat. Ha elolvassátok a regényt már sejteni lehet kinek a sztoriját kapjuk meg. Igaz ezen a téren is akad meglepetés! Szóval hajrá mindenkinek!


Köszönöm szépen a lehetőséget a kiadónak az olvasásra! 


Értékelés:





És mire elkészült a poszt egy felmerülő kérdésre gyorsan választ is kapunk :) Ha netán valaki még nem olvasta a könyvet az is láthatja akár már, hogy mire is számíthatunk legközelebb az írónőtől! A borítóképre kattintva pedig még többet megtudhattok róla! Azt hiszem ezt is nagyon fogjuk várni és szeretni! 




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése