2018. november 1.

Rachel Van Dyken - A csábítás szabályai


Minden ​szabályt megszeg, hogy övé legyen a lány.

Miután egy baleset véget vet profi sportolói karrierjének, Ian Hunter visszatér az egyetemre – és készen áll arra, hogy egy újfajta játékban vegyen részt. Az ő agyából pattan ki a Szárnysegéd Bt. gondolata, ami, szájról szájra terjedő sikeres és titokzatos szerelmi tanácsadó szolgáltatást nyújt a szerelemre éhes lányoknak. Amikor Blake Olson jelentkezik, hogy igénybe vegye a Szárnysegéd Bt. szolgáltatásait, Ian megismeri minden idők legreménytelenebb ügyfelét.

A slampos sportruhákban és tangapapucsban pompázó Blake-nek csodára van szüksége ahhoz, hogy megszerezze a kiszemeltjét. Csak egy profi randiguruval van rá esélye. Ian tudja, hogy a tanácsai és az átváltoztató munkája nyomán Blake is sikerrel járhat. Ám ahogy a lány lassan átváltozik, Ian rájön, hogy komoly veszély fenyegeti az első számú alapszabályát… Ne ess bele az ügyfélbe!

Frappáns és szenvedélyes szerelmi történet, amiből az olvasó a fejét fogva döbbenhet rá a férfi és a női gondolkodás különbségeire.
Bájos, pajkos, humoros.




Na ennél a könyvnél elkövettem azt a hibát, hogy olvasás előtt nézegettem a véleményeket molyon. Többet ilyen nem lesz. Ugyanis ezt a könyvet még azt hiszem a Könyvhéten szereztem be ami júniusban volt. Hát nem tegnap.

Olvastam hideget és meleget róla és egészen eddig nem akartam nekiállni. Sőt! Ez miatt majdnem le is selejteztem. Hát annyit mondhatok, hogy öreg hiba lett volna. Ugyanis most két másik könyv közé beiktattam. És meg kell mondjam remekül szórakoztam ezzel a történettel.

" (…) egy lánynak sohasem szabad megváltoznia egy pasi kedvéért. Soha. "


A sztoriban nincs olyan hű de nagy dolog mégis remekül meg van írva, tökéletesen kikapcsol. Vicces, remek tanácsokkal, szuper karakterekkel. Egy aranyos, humorral teli, szenvedélyes és romantikus történet.

Imádtam Iant. Vele, az ő szemén keresztül látni a sztorit. Mi tagadás nem semmi egy pasi. Természetesen ahogy várható egy irtó dögös, szexi pasit kapunk a személyében. Sikeres, pénzes. Minden nő álma. Az biztos, hogy neki nincs szüksége azokra a tanácsokra és tanításokra amikkel ő segít másoknak. Minden ujjára akad egy nő. Ebből kifolyólag természetesen egy olyan férfi is akinek esze ágában sincs érzelmekre pazarolni az idejét. Szerelem? Még belegondolni sem! Tipikus olyan karakter amilyenekkel találkoztunk már. Ettől függetlenül nagyon bírtam őt.

" Nemcsak a féltékenység indít be egy srácot, hanem az egyszerű tény, hogy egy másik fickó felfedezett egy olyan kincset, ami mellett ő évekig elment, és rá sem nézett. 

Minden pasi első akar lenni. 

Mindannyian Kolumbusz Kristófok, Lewis és Clarkok akarunk lenni… érted? "


Mert mi tagadás jó abban amit csinál. Jók a tippjei, a tanácsai. És tényleg működnek. Ez mellé pedig egy okos pasi aki szeret tanulni, pénzre nem panaszkodhat mégsem a lábát lógatja. Persze élvezi az életet de magához képest módjával. Ezek mellé pluszban nagyon  jó fej, vicces, vannak néha olyan dumái, hogy csak na.  Imádtam. Egy tipikus pasi. És ahogy tudjuk egy nem mindennapi melója van. Lex barátjával egy olyan "céget" visznek ami segít párt szerezni, tanácsokat ad pasiknak és csajoknak ilyen téren, hogy megtudják szerezni a kiszemeltjüket. Nem semmi meló de ezek a srácok tényleg jók ebben.

Társául pedig a cseppet sem túl lányos csajt kap. Ő Blake. Aki szeret bő ruhákban, szabadidőben járni. Kevés önbizalom, pont ezért minél nagyobb ruhák mögé rejti magát. Ráadásul egyáltalán nincs tapasztalata pasi téren. Na ebből is fakadtak jó kis párbeszédek. De a lényeg, hogy tetszik neki egy srác akit a Szárnysegéd Bt. és Ian segítségével akar megszerezni.

Ehhez viszont Blake-nek ideje változni kicsit. Főként külsőre. Hiszen már alapból egy kedves, helyes csaj. Igaz a megfelelő társsal maga mellett egy merészebb, vadabb, szenvedélyesebb oldalát is megismerhetjük. Bírtam ezt a csajt. Mi tagadás Ian remek tanár.

" – Totál kivoltál, amikor ideértem. Lex azt mondta, hogy a vérfarkassá változás utolsó fázisánál tartasz, és ne akadjak ki, ha megharapsz. Remélem, csak viccelt, de tényleg durván néztél ki. "

Nemcsak Ian hanem Blake is azonnal szimpatikus lett. Külön is, de együtt pláne nagyon szerettem őket. Remek páros. Sok újat is tanulnak egymástól, tetszett akik lettek a másik hatására. Főleg Ian változása.

Blake úgymond szürke kisegérből egy szexi nő lesz. Aminek hála Ian is képes megszegni a legfontosabb szabályukat. Ügyfélbe nem esünk bele! Vagy mégis? :)

Mert ugye ez a bonyodalom nélkül túl egyszerű lenne a történet. Természetesen ilyet is olvashattunk már, de mégis nagyon tetszett az írónő írás módja, stílusa. Tetszett ahogy kitalálta és megírta a sztorit. Tudott újat mutatni.

Pláne, hogy kettejük mellé úgymond kaptunk még egy remek kis baráti párost. Blake és Ian jó kis páros ha összekerülnek. De ha még itt bejön a képbe Ian két barátja Lex és Gaby? Na ott kő kövön nem marad! Brutális szócsatákat, beszólásokat olvashatunk. Én néha csak úgy dőltem a röhögéstől. Ezzel a szállal még inkább feldobta a sztorit az írónő.

" – Minden rendben odabent? – kopogott be az eladó. 
– Aha – válaszoltam Blake helyett. 
– Uram, el kell hagynia a próbafülkét. Nálunk tilos vásárlás előtt ööö… játszani a termékeinkben. 

– Játszani? – kérdeztem bambán. 

– Papás-mamást. 

– Ja! – kacsintottam rá Blake-re a tükörben. – Szexre gondolsz? 
– Uram! – kopogott még hangosabban. – Azonnal jöjjön ki! "



Természetesen a vággyal, tűzzel és szenvedéllyel teli pillanatok sem hiányozhattak. Remekül átadta ezeket is Rachel. Kémiai fronton nincs probléma a párossal. És a szerelem, a gyengédebb érzések is kaptak nem kevés szerepet. Igaz ezzel akadt csak igazán gondjuk :)

Egy idő után mindkettőjüknek dönteniük kellett. Blake-nek, hogy vajon tényleg azt akarja e amit eddig? És Ian fiúnak, hogy vállalja e a továbbiakat ha egyszer megszegte a szabályokat?

Két teljesen különböző ember. Mégis az útjaik összefonódtak. De vajon merik vállalni a kockázatot és megpróbálni? Menne nekik? Jó páros lennének együtt?

Sok kérdésre keresi a választ a történet. Az írónő remekül válaszolt nekünk mindre. Egy szerethető történetet kaptunk ami remek kikapcsolódás.

" – Lefeküdtél vele? 

– Bárcsak… – mormogtam. 

– Várj, mi van? – Összevonta a szemöldökét. 

– Semmi. Hú, Lex késik. Fel is hívom. – Sarkon fordultam, de Gaby visszarántott a farmerem övbujtatójánál fogva. 

– Beszélj! 
– Lehet hogy Lex meghalt. 
– Nem érdekel. 
– Nagyon súlyos balesetet szenvedett, és kifutunk az időből! 
– Ki vele! 
– Öt másodpercnyire van az utolsó lélegzetétől., te meg azt akarod, hogy az érzéseimről dumáljak veled? 
– Ian… 
– Lex meghalt. Remélem, örülsz. "



Eszméletlen jó karakterekkel, a hátterükkel. Vicces és szomorúbb pillanatokkal is tarkítva. Remek barátokkal akik csak emelték a hangulatát a regénynek. Persze itt is akadt egy két szereplő aki nem lett a szívem csücske de olyan hol nincs?

Remek kikapcsolódás bármikor. Én örülök, hogy végül adtam egy esélyt a történetnek mert nagyon szerettem.


Ezek után már csak a következő részt szeretném aminek ezután sejthető, hogy kik lesznek a főszereplői. Ha lehet arra még inkább kíváncsi lennék.


Szóval hajrá annak aki még esetleg nem olvasta :) Sőt! Ahogy picit utána lestem már film is készült belőle. Nem tűnik rossznak :) Lessétek meg, hátha a könyvhöz is kedvet csinál, mert az tuti, hogy jó!  :)






Értékelés:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése