2024. március 19.

Guillaume Musso - A ​brooklyni lány

  📚 Könyvajánló 📚


Mindenki titkol valamit.
A titkaink is hozzánk tartoznak.
Meghatározzák, hogy kik vagyunk, honnan jövünk, és mit hozunk magunkkal.

Sosem felejtem el azt a pillanatot. Előttünk a tenger. A fény megcsillant a végtelen horizonton. És akkor Anna azt kérdezte tőlem:
– Ha valami szörnyűséget követtem volna el, akkor is szeretnél?
Mit válaszoltam volna?
Anna volt életem szerelme. Három hét volt hátra az esküvőnkig. Persze hogy szeretném, bármit tett is. Abban a pillanatban legalábbis így gondoltam. Ő azonban remegő kézzel kotorászott a tabletjén­­, és egy fényképet mutatott:
– Én tettem ezt.
Hogy mondhatjuk, hogy szeretünk valakit, ha képtelenek vagyunk megvédeni?


Nem sok, ez volt a negyedik könyvem a szerzőtől. Egyenlőre. Eddig egyértelműen a Central park viszi nálam a prímet. Vagy vitte? Úgy fest most fellépett mellé a dobogóra A ​brooklyni lány. 

Volt még Az angyal hív és A szajnai ismeretlen. Ezek sem voltak rosszak, de nem volt az a hűha, mint az imént említett két kötet. 

Talán ezek azért tetszettek még jobban, mert kifejezetten krimis, thrilleres sztorik voltak. 

Nagy kedvencem lett ez is. 

Még egyszer nagyon köszönöm Anikó barátnőmnek, akitől a könyvet kaptam! Ő már tudta, hogy ez be fog jönni nekem! 💛

Már a fülszöveg igencsak kíváncsivá tett. 

Aztán elkezdtem olvasni nem volt megállás. Azért is szeretem a szerző könyveit, talán maga a könyvek tördelése is hozzátesz, hogy annyira jól és gyorsan olvashatok. Pikk-pakk, akár egy ültő helyben is ki lehet olvasni őket. Itt néha volt egy-egy kis idő, amikor le kellett tennem, de az igen kínkeserves volt. 

Azonnal beszippantott. 

Tetszett, hogy több szereplő szemén keresztül is "láthattam" a történetet. Néha kicsit visszakalandoztunk a múltba. Miközben izgatottan vártam, hogy vajon majd mit tartogat a jövő? 

A férfi főhős, Raphaël azonnal szimpatikus lett. Egy sokat megélt férfi, akit az előző párja a faképnél hagyott. Ráadásul a kisfiát is el és otthagyta a férfira. Ami lehet nem baj, az ilyen nem való anyának. Raphaël pedig iszonyatosan jó apuka. Egy nagyon szimpatikus férfit ismerhettem meg a személyében. Aki nem mellesleg híres író. Ebből kifolyólag is a vérében van a nyomozás, agyalás, a kutatás. 

Akkor pedig pláne rákényszerül, mikor a menyasszonya, Anna egy szörnyű képet mutat neki a múltjából, majd nem sokkal utána a nőnek nyoma vész.

Hová tűnt a lány? Mi volt az a fénykép? Mi köze hozzá Annának? Ki is ő valójában? Kismillió kérdés merül fel. Persze azért akaratlanul ott van az, hogy elkezd az olvasó is töprengeni, de én ha Musso kötetről van szó, akkor inkább hagyom magam sodródni az árral és élvezem a sztorit. Úgyse jövök rá soha arra, hogy mit agyal ki. Olyan szinten tud meglepni mindig, hogy az elképesztő. Ezt pedig imádom benne. 

Ezúttal pedig egy különösen eszes, csavaros, töprengős, titkokkal és meglepetésekkel teli sztorit kaptam. Ami viszonylag sok szereplőt rejt, mégis remekül lehet követni. Imádtam ahogy végül minden összefüggött mindennel. És mire kiraktuk azt a bizonyos nagyobb képet? Wow! 

Egy igazán zseniális krimi, thriller regény. Imádtam! Raphaël-t nagyon megszerettem. Akárcsak a kisfiát. Igazán édes kis krapek. Nagyon szerettem a közös jeleneteiket. Jó volt azért, hogy ezeknek hála  akadnak megmosolyogtató, vidám pillanatok. Mert maga a sztori sokszor nehéz, fájdalmas. Gyilkosságok, gyilkosok, emberrablás, titok hegyek, van itt minden. 

Engem azonnal megvett. Újabb kedvenc. 

Ha egy igazán szuper kikapcsolódásra vágytok, akkor vegyétek kézbe. Irány egy nem mindennapi, néhol félelmetes, fájdalmas és titokzatos kaland, ami hol Franciaországba, hol pedig New Yorkba kalauzolja el az olvasókat. Többek között. Ismét egy igazán sokrétű történet. 

Kalandos, fordulatos, egy percre sem hagy unatkozni. A műfaj kedvelőinek kötelező. Ha pedig még ismerkedtek a krimis és thrilleres regényekkel, akkor is remek kezdet lehet. Sőt! A legjobb! 💛



Ha kedvet kaptatok akkor KATT IDE a beszerzéshez.      

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése