2023. október 3.

Anthony Summers - Istennő Marilyn Monroe titkos életei

📚 Könyvajánló 📚


A kötet elolvasására nagyon köszönöm a lehetőséget a Corvina kiadónak!  


Azt hiszem ennél találóbb címet már nem is kaphatott volna a regény. 

Mint tudjátok, nem ez az első könyvem a díváról. Az első anno annyira berántott, annyira megkedveltem ezt a nőt, hogy mindenre kíváncsi voltam kapcsolatban.Már amennyit tudni lehet róla. 

Azt hiszem ő mindig is egy olyan személyiség lesz, akit szeretni fognak, akiről beszélni fognak és akire mindig emlékeznek majd az emberek. 

Ugyanakkor egy olyan nőről beszélünk, aki igen megosztó személyiség is volt. Pláne ennek a könyvnek az elolvasása után jön le az embernek. Némiképp szárazabb olvasmány, mint nekem például az első könyv, amit róla olvastam. Az amolyan önéletrajz volt, egy rendes történetbe foglalva. Azt egyesen imádtam. Igen, ott is volt szó, hiszen az életéhez tartozott, hogy milyen ember volt ő valójában. Hiszen nem minden a pénz, a csillogás. Igen, egy igazi stílus és szex ikon volt ő. De ha van könyv, ami igazán betekintést enged abba, hogy ki és milyen is volt az igazi Monroe, akkor ez a kötet az. 

Ezzel egyeltalán nem azt mondom, hogy nem tetszett volna, vagy már nem vonz az, hogy többet tudjak meg róla. Csak amíg az eddig róla olvasottak inkább a világos oldalt festették le, addig itt olvashatunk arról is miként élt, hogy viselkedett az igazi Marilyn Monroe. 

Ugyanúgy egy kivételes nőként tekintek rá, aki borzasztó és elképesztően sok mindenen ment keresztül. Több rossz, mint jó dolog történt az életében szerintem. Pénz, hatalom, csillogás, ármány, szenvedés, szerelem. Milliónyi dolog és érzelem. Ez a könyv pedig bemutatja az olvasónak, hogy ha tovább tekintünk a csillogáson, akkor megláthatjuk, hogy Marilyn is csak ember volt. Voltak tévedései, hibái, problémái. Lehet nem mindig szimpatikus húzásai és tettei. 

Mikor már sokadik könyvet olvassa róla valaki, például én is, szép lassan elkezd egy kép összeállni az emberben erről a híres nőről. Jó és rossz tulajdonságai egyaránt. Én mégis azt mondom, hogy ért el hihetetlen dolgokat. Hiába övezték körbe sokszor a botrányok, kétségek, titkok. Mégis egy olyan szintű ikon lett a világ szemében, akire mindig emlékezni fogunk. Akiről mindig beszélni fognak. 

Pláne ennyi róla szóló film, vagy akár könyv után. Mégis úgy érzem, hogy szerintem soha nem fogjuk teljesen megismerni az igazi Marilyn-t. Sem az életét, sem a halálát. Az egyetlen, aki tudhatná és elmondhatná róla a teljes igazságot, az ő maga lenne. 👄

Mégis arra egy újabb remek olvasmány ez a kötet, hogy megpróbáljunk még többet megtudni róla. Megszeretni őt vagy sem. Mindenki döntse el maga. Én továbbra is tartom, hogy ezeknek az olvasmányoknak hála nekem kedvencem lett. Persze voltak hibái, de elképesztő dolgokat is átélt és véghezvitt. Nem az első, de nem is az utolsó könyvem volt róla. 

Ha Ti is szeretitek, érdekel benneteket ennek a nem mindennapi nőnek az élete, a sorsra, a karrierje és a végzete, akkor ennek a kötetetnek hála még tisztább képet kaphattok. Én azt mondom érdemes elolvasni. Hiszen már-már mondhatjuk, hogy ő egy legendás alak. Egy olyan személy, akiről mindenkinek illik tudnia legalább egy kicsit. Ezért bátran ajánlom mindenkinek ezt a könyvet. :) 


Ha Ti is kedvet kaptatok és elovasnátok akkor KATT IDE

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése