2023. október 13.

Claire Contreras - Szív ​és tánc (Tiltott vágyak 1.)

📚 Könyvajánló 📚


Eddig a balett volt az egyetlen szerelmem.
Most minden megváltozott.

Ha az ember a legrettegettebb maffiacsaládban nő fel, könnyen felismeri a veszélyes embereket. Lorenzo viszont ennél sokkal több. Ezt már az első pillanatban láttam.

Titokzatos, izgató, vad. És engem akar. El kellene menekülnöm, messzire, de mégis inkább felé rohanok.

A tűzzel játszom. Tisztában vagyok vele. Egy olyan férfi, mint Lorenzo, nem hagyna sértetlenül. Hamuvá perzselne…

A józan eszem és a szívem háborúzik egymással.

Claire Contreras New York Times bestsellerszerző egy olyan világba csábít, ahol izzik a levegő a szenvedélytől, a fordulatok pedig magával sodornak. Egy felejthetetlen románc egy táncosnő és a maffia ügyvédje között.


Imádtam az írónő nálunk kiadott előző sorozatát is. Eltelt azóta egy kis idő, örülök, hogy ismét olvashatunk tőle. Nem is egy akármilyen könyvsorozattal rukkolt elő a kiadó. 

Épp egy kis csalódás ért egy könyvvel kapcsolatban és utána akadt ez a kezembe. Na azt már nem bírtam volna ha ez sem lesz jó. De az írónőben ezúttal sem kellett csalódnom! Sőt! Szerintem pár óra alatt, egy ültő helyben kiolvastam. 

Maga a történet a maffia világában játszódik, tiltott szerelem szál, ez alapján igencsak sokszor lerágott csontnak is gondolhatnánk a sztorit. 

Mégis Claire Contreras mindig képes úgy megalkotni ezeket a tucat sztorijú regényeket is, hogy újdonságként hasson. Hogy végig fogva tartsa olvasót és szeressük ezt a történetet. Én pont így jártam. Hatalmas kedvenc lett. 

Egy gyorsan, könnyen olvasható kis történet. 

Mint említettem egy kis maffia szál, utálkozó családok és ebből adódó szintén ilyen kapcsolatok. Egy rossz szemmel nézett szerelem. Érzelmek, titkok, meglepetések. 

Itt van nekünk a hősnőnk: Cat. Aki balett táncos, ez a mindene. Egy rögtön szimpatikus női karakter lett. Erős, okos, sok nehézségen átment fiatal nő. Aki kiáll magáért, azokért akiket szeret. Sokat csalódott már életében, érte veszteség. Emiatt eléggé begubózott. 

Mégis egy csavaros találkozásnak és egy váratlan vonzalomak hála, ismét elkezdi érezni a vonzódást, a szenvedélyt, a szerelmet. 

Ennek az oka pedig, egy néha titokzatos, mégis ördögien jóképű, majdnem ugyanilyen nagyképű férfi: Lorenzo. 

Nekem is szerelem lett első látásra a pasas. Tudjátok az a pokolian szexi férfi, aki tud vicces és szexi lenni, ugyanakkor kemény, erős, határozott. Egy férfi, aki szintén sok mindenen ment már át. Nem épp kellemes dolgokon. Neki is az utolsó dolog ami hiányzik az életéből az a szerelem. 

Mégis elképesztően tetszett ahogy az írónő egymás útjába sodorta ezt a két sebzett lelkű fiatalt. Az pedig főleg, hogy hiába érte őket sok rossz dolog, mégsem egy depis, vágjuk eret történetnek jött le. Sőt! Tanulságos volt, életszagú. Sok mosolyogtató, nevetésre késztető pillanattal. Pláne mivel mindketten erős, akaratos személyiségek. Ebből adódóan sikerültek jó kis szócsatás momentumok. Nagyon szerettem ezt a párost. 

A szerző pedig ha lehet, akkor még annál is fantasztikusabb ezeknek a részeknek a leírásában. Sőt! Úgy teljesen egészében az írásban. Olyan hihetetlenül lehengerlően tud írni az érzelmekről, hogy az bámulatos. Ahogy mesél a karaktereiről, ahogy megalkotta az egész történetet az lehengerlő. Gyönyörű az írásmódja, csodásan fogalmazta meg ezt a " mesét". Öröm volt olvasni. 

Azt sajnálom csak, hogy pillanatok alatt kivégeztem, de egyszerűen nem tudtam letenni. 

Elkezdtem és csak sodródtam az árral. Egy gyönyörű történet. Csupa csodásan átadott érzelem. Tűz, szenvedély, tökéletesen megírt erotikus és romantikus részek. Claire Contreras még mindig mestere ezeknek. 

Mondjuk az előző könyvei okán számthattam volna rá, de az előtte lévő rossz élmény miatt kicsit féltem. Kár volt. Teljesen megvett magának a sztori. Imádtam nyomon követni Cat és Lorenzo nem mindennapi, mesésen megírt szerelmének és megpróbáltatásainak történetét. Egy igazi érzelmi hullámvasút. Sok-sok meglepetéssel. További remek szereplőkkel. Akiket hol kedvelünk, hol nem. 

Ha egy csodás kis kikapcsolódásra vágysz, akkor a szerző ezen regénye hidd el, nem fog csalódást okozni. Hol nevetsz, hol szomorkodsz, egyszer fent, egyszer lent. Mint a való életben. A tökéletes olvasásélmény Claire Contreras módra. 

Remélem mielőbb érkezik a sorozat többi kötete. A második részben az itt is megismert férfinak, Cat bátyjának, Gio-nak a történetet ismerhetjük majd meg. Én már alig várom! 💜



Ha kedvet kaptatok és szeretnétek beszerezni, akkor várunk Titeket az Álomgyár könyvesboltokban vagy Online.    

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése