2024. február 26.

Anne L. Green - Az ​ír farkas (Smaragd-sziget 1.)

 📚 Könyvajánló 📚


Erik ​McGregornak a cellájában ülve már egy csepp hite sem maradt. A maffia fenekestől felforgatta nyugodtnak hitt életét. Csapdába csalták. Egy olyan gyógyszert kellett engedélyeznie, amely veszélyes emberek kezébe kerülve gyilkos fegyverré válhat. Erik utolsó leheletéig ellenállt a nyomásnak, ám a sötétség végül lépésről lépésre beszivárgott a lelkébe, áttörve a biztonságot nyújtó falakat, mígnem végleg elnyelte őt.

A remény váratlan vendégként érkezik a börtönbe, elszánt tekintettel, divatos tűsarkúban. Nicole-nak hívják, és ügyvéd. Látszólag önzetlen segítséget kínál, de a férfi kételyeit nem képes eloszlatni. Vajon a nőt valóban tiszta szándék vezérli, vagy ő is csak egy újabb árny, aki még lejjebb taszítja majd a mélybe? Bármi is legyen az igazság, McGregornak nem maradt más választása, mint elfogadni az ajánlatot, amely a szabadságot jelentheti számára.

A Smaragd-sziget-sorozat Írország festői tájaira kalauzol, és Anne L. Green ezúttal nemcsak a szereplői, de az olvasói világát is kiforgatja a négy sarkából. Titkok, izgalmak és feszültség rejtőzik minden oldalon.


Nagyon-nagyon imádtam ezt a történetet! 💚

Anne L.Green ezen története a lélegzetelállító Írország tájaira kalauzol el bennünket. Ezúttal ismét egy teljesen másik oldalát ismerhetjük meg a szerzőnek. Csak pislogtam. Krimis, lélektani vonal, természetesen ezúttal is megspékelve egy nem mindennapi szerelmi szállal, fantasztikus karakterekkel. Gyönyörű írásmódja az írónőnek ezúttal is teljesen levett a lábamról. Annyi újdonságot kaptam itt, hogy az bámulatos. Nekiültem és teljesen beszippantott a történet. 

A történet, ami Az ír farkas címet viseli. Ti mire gondoltok mikor elolvassátok ezt a címet? És ha még a borítóra is ránéztek? Én meg nem mondtam volna, hogy ez a jelző és név nem a férfi főhőst illeti. Annyira zseniális volt ez. Nagyon sok erős női karaktert kaptunk már az írónőtől, de azt kell mondjam Nicole viszi a prímet. 

Egy azonnal megkedvelhetői női szereplő lett. Egy fiatal nő, aki brutál jó abban, amit csinál. Ügyvédkedik, remekül bánik a fegyverekkel, jó a betörésekben, szuperül főz. És ez még nem minden. Egy igazán sokoldalú nő. Ugyanakkor egy olyan lány is, aki elvesztette a testvérét, az édesanyját, és aki szó szerint háborúban áll az apjával. Legtöbbször nehéz a története. Nem sok jó jutott ki neki eddigi életében. Nagyon durva dolgokon ment keresztül. Pont ez miatt lett egy végtelenül erős nő. Aki nem igazán bízik senkinek, szigorú szabályok szerint él, csak semmi érzelem. Pláne nem romantikus értelemben. Sokat szenvedett és nem hiszem, hogy olvastam volna már egy ilyen női szereplőről, aki ennyire erős, kitartó és fegyelmezett lenne, ami az érzelmeit is illeti. Amiről azt kell mondjam, hogy a vele történtek fényében teljesen érthető is. Brutálisan dühítő is volt ilyen téren a sztori. 

De végig képes az olvasó vele érzeni. Félni, kitartani, bátornak lenni. Elkezdni érezni  a szenvedélyt, a szeretetet és a szerelmet. Az alap történet ellenére ami nehéz, félelmetes, fájdalmas, ezek mellé nagyon szerettem látni és megismerni ezt a nőt. Megismerni a múltját, a jelenét. De leginkább azt imádtam, ahogy végigkövethettem a gondolatait bizonyos helyzetekben. Például hogy miként reagált Eric felbukkanására az életében. 

Ericére, aki hát lássuk be ő is durva dolgokon ment keresztül. Hosszú időre elítélték, besározták a nevét, mindenki elfordult mellőle, tényleg mindent elveszített. 

Míg nem jött az életébe ez a gyönyörű, de annál határozottabb és keményebb nő. 

Igen kalandosan és nehezen indul a kettejük sztorija. Mégis annyira szerettem. Elkezdtem és nem volt megállás. Pár óra alatt végetért. 

Nicole hiába egy olyan nő, aki erős, okos, félelmetes és elszánt, már-már férfiakat megszégyenítően az. Mindenben amit csinál. Mégis mellé Eric karaktere, mindezek ellenére csepett sem lesz kevésbé férfias. Hisz még őt is elbűlöli ez a nő. Eric, ahogy sejteni lehet egy elképesztően helyes, szexi férfi. Aki komoly, okos és erős. Noha ő maga nem mindig érzi ilyennek magát. Hiszen mindent elvettek tőle. De egy bátor nő mégis arra ösztönzi, hogy harcoljon, álljon fel. Egy lehengerlő férfi lett. Erős, határozott. Annak ellenére, hogy Nicole milyen személyiség, ő is bármit kész lenne megtenni a nőért. Nem fél, pedig mindkettőjüknek lenne oka. Egy olyan férfi lett, akit nem csak a külsőjére vonatkozó leírások miatt szeret meg az olvasó. Igen, nyilván Nicole elmesésései alapján ez is segített, hogy én is nagyon hamar belezúgtam a pasiba. De az összes többi belső tulajdonsága miatt is azonnal levett a lábamról. 

Két sokat szenvedett ember, akiket egymás útjába sodort az élet. Egy románc, amire nem számítanak. Főleg a lány. Mégis az első találkozástól érzik ezt a vonzást egymás iránt. Azok a bizonyos szikrák.... Hát hűha.... 🔥 Csak úgy sisteregtek az oldalak, ha ők ketten összekerültek. Imádtam ezeket a részeket olvasni! A szenvedéllyel, vággyal és erotikával teli pillanatokat még mindig tökéletesen adja át az írónő. Maximális hőfokon égett a tűz kettejük között.

De vannak itt nehéz családi, baráti és szerelmi kapcsolatuk. Fájdalmas múlt, félelmetes jelen és egy képlékeny jövő képét vázolja fel ez a regény. Zseniális karakterekkel, ilyen téren is elképesztő újdonságokkal és meglepetésekkel. Félelem, fájdalom, halál, titkok, ármány, szeretet, szenvedély, szerelem. Sok-sok még megválaszolásra váró kérdés. Van amikre kapunk választ, de kell majd remélhetőleg mielőbb az a második kötet. 

Akad azért a nehezebb részek mellé vidámság, gondtalanság néha, szerelem. Minden kellő arányban került a történetbe. Amiben nagyon sok a lélek útjait boncolgató gondolatot osztanak meg velünk a hősök. Eric is, de főleg Nicole. Anne L.Green csodálatosan, igazán érzelmesen és érzékletesen adta vissza ezeket. 

Tényleg minden volt itt. Egy igazán csodálatos új történet a szerző tollából. Amiben ezúttal a krimisebb vonal felé kalandozunk. Ráadásul az amerikai és az olasz helyszínek után, ezúttal Írországba kalauzol bennünket. Odáig voltam ezért. Hogy ezt a helyszínt választotta. Azért pedig főleg, hogy a leírásainak hála végig miközben olvastam, mindent magam előtt láttam. És imádtam amit láttam! 💚

Nem kérdés, hogy csak ajánlani tudom Nektek ezt a sorozatot. Ami egy igazán erős, lehengerlő kezdést kapott. Csupa újdonságot az írónő részéről. A megszokott ALG hozzávalókkal, de sok új elemmel, ami a történésekkel, gondolatokkal és a  karakterekkel kapcsolatban volt érezhető. Én szerelembe este Eric és Nicole történetével. Nagyon-nagyon várom a folytatást! Addig is, ha szeretnétek a csodás Ír partok felé kalandozni, akkor hajrá és ismerjétek meg ennek a zseniális párosnak a történetét. 

Drága Erzsó, ma mondtam Neked, de ismét köszönöm az élményt és nagyon büszke vagyok Rád! Egy csodát hoztál létre! 💚💚







Ha kedvet kaptatok és szeretnétek beszerezni, akkor várunk Titeket az Álomgyár könyvesboltokban vagy Online.  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése