2024. február 10.

Disney ​– Micimackó mesegyűjtemény

📚 Könyvajánló 📚


Ez a mesekönyv tizenöt bűbájos történeten keresztül mutatja be a kicsiknek, mit is jelent az igaz barátság. Tarts Micimackóval és társaival, és tanulj te is a gondoskodásról, a segítségnyújtásról, az elválásról, egymás hiányának megéléséről és a tartós barátságok kialakításáról.


Olvastam már pár Micimackós mesekönyvet, de ez erősen viszi a prímet. Igaz első látásra mikor kézbe vettem, arra gondoltam, hogy mennyivel szebb lenne, ha kemény borítós lenne a kötet. De így, hogy elkezdtem olvasni, azt kell mondjam, hogy így is tökéletes. Még egy puha borítós könyvhöz képest is jó minőségű papírból van. A borítók és belív lapjai is tökéletesek. Remekül mutat rajta és benne ez a csodás mese. 

Nekem a Micimackó mindig is nagy szerelem volt. Ez pedig különösen, hiszen egész sok rövidebb mesét rejt a könyv. 

Ráadásul, ami külön jó pont, már ami az illusztrációkat, rajzokat illeti, hogy azok az igazi klasszikus rajzok vannak benne. Mint a mesékben is. Láttam már olyan könyvet a kedvenc mackónkról és a barátairól, amiben valami igazán gagyi krikszkraksz illusztrációk voltak. De ez? A jó öreg klasszikus forma és valami meseszép az egész. 

Oldalanként visszonylag kevés szöveg. Van, hogy csak rajz van egy-egy oldalon. Hiába 306 oldal, nagyon hamar kiolvasható. Pláne, ha felnőtt vagy és te magadnak olvasod. Gyerkőcöknek pedig ugye akár mesénként el lehet húzni. Mivel én a magam szórakoztastására olvastam, nem tudtam letenni. 


Kinyitottam és teljesen beszippantott. Azok a csodálatos illusztrációk.... Imádtam! Sok-sok szuper történet a Száz holdas pagony lakóival. Micimackó, Malacka, Tigris, Nyuszi, Füles, Bagoly, Kanga és Zsebibaba, Róbert Gida. Könyv, vagy mesefilm, mindent imádok, ami Micimackó!

Ez pedig tényleg egy annyira csodálatos kötet lett, hogy teljesen beleszerettem. Igen, lassan 35 éves fejjel. De még mindig azt vallom, hogy a mesékhez soha nem lehetünk öregek. Ezek kortalanok. 

Nagyon jól szórakoztam olvasás közben. Ezekkel a már-már klasszikus és szerethető, kedvenc karaktereinkkel, a Száz holdas pagonyban. Sok rövid, de annál cukibb történet. Kis gyermekeknek olvasva, lehet még nem jön annyira le a sokszori mondanivalója, ők inkább a képeket és meséket élvezik, de ha már egy kicsit idősebb gyerkőc, fiatalok vagy felnőttek olvassák, akkor remekül átjön a könyv, a történetek mondanivalója. Igazán tanulságos kis mesék. Szeretről, önmagunkról, barátságról és még sorolhatnám. Remek tanítások is, miközben fantasztikusan szórakozhatunk Micimackóékkal. 

Amit pedig még inkább imádtam, hogy olvastam a meséket és végig, nyilván a sokat látott mesék is segítettek, végig az egészet konkrétan a szereplők hangján hallottam. Nagyon élveztem. 

Jó szívvel ajánlom kicsiknek és nagyoknak. Egy igazán impozáns, mesés kötet. Több rövid mese, mindet imádtam, persze akadtak nagyobb kedvencek. Micimackó és a Száz holdas pagony lakóinak történetei igazi örök klasszikusok. 🐻🍯🐷🐰🐅🐾🌳






Ha kedvet kaptatok és szeretnétek beszerezni, akkor KATT IDE.       

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése