2024. augusztus 11.

🍓 Sophie Lark - Brutal ​Prince (Alvilági románc 1.) 🍓

  📚 Könyvajánló 📚


 Az ő kapcsolatuk a pokolban köttetett…
A Griffin és a Gallos család generációk óta csatározik a chicagói alvilág irányításáért. Rivalizálásuk mindig is egy valóságos puskaporos hordó volt, ám a helyzet akkor válik robbanásközelivé, amikor Aida, a legkisebb és legzabolátlanabb Gallo testvér belóg egy, a Griffin-kúriában rendezett partira, és akarata ellenére óriási kárt okoz. Hogy elejét vegye a totális háborúnak, a lány apja gyorsan feleségül adja őt Callum Griffinhez, az ír maffiavezér legidősebb fiához és örököséhez.
A rideg, ambiciózus és kegyetlen Callum eltökélt szándéka megszelídíteni konok menyecskéjét. Ám Aidát sem kell félteni, mindent megpróbál annak érdekében, hogy Callumnak ártson. Azonban ez egyre nehezebbenk bizonyul, mert Callum túl jóképű…
Aida a szívét egy páncélszekrénybe zárta. Callum bizonyítani akar.
Az irányításért folytatott küzdelembe vajon melyikük bukik bele elsőként?

 

Nem igazán tudtam az elején, mikor elkezdtem olvasni, hogy fog-e tetszeni. A fülszöveg sem hangzott rosszul, gyönyörű kis könyv is. Szerettem volna szeretni. Még akkor is, ha némiképp lerágott csont már a történt. 

Egy maffia sztori. Két ellenséges család. Már-már egy kis Rómeó és Júlia feeling. Csak kevésbé tragikus végkimenetellel és itt hamarabb egy oldalra állnak a családok. 

Ráadásul mivel mind a férfi, mind pedig a női szemszögbe bepillantást nyerhetünk, így ugye Callum gondolataiba is. Volt az elején egy rész, mikor a leendő asszonykáját elküldte egy wellnessre. Hát volt utána egy-két olyan hímsoviniszta megnyilvánulása, hogy csak dülledő szemekkel bámultam, hogy tényleg képes volt ezeket mondani? És valóban. 

Na de szerencsére folytattam. 

Mert végül nagy kedvenc lett a kötet. 

Amiben Callum és Aida két brutálisan erős jellem. Még a férfiból előbb nézi ki az ember. Szerintem nem kell bemutatnom őt. Dögös, szexi, félelmetes, kemény. Csak a munkának él. Nem igazán akar még a családdal kapcsolatos kötelességeire és elvárásokra gondolni. Igen arrogáns és nagyképű. De jó a humora. Mégis azért ahogy szép lassan elkezdtem őt megismerni, be lehet itt látni az igazi Callum álarca mögé. Aki néha engedte megmutatni az érzéki és érzékeny, rendes pasi oldalát. Azt már inkább kedveltem. 

Aida pedig elképesztő volt. Fiúk mellett nőt fel, egyedüli lányként. Mégis egy végtelenül erős és lázadó fiatal nő lett. Aki keményen kiáll magáért. Azért amit akar és gondol. Noha azért a maffia része befigyel itt is, hiszen neki is megvannak a kötelességei, amiket elvárnak tőle. 

Egy elég már-már idétlen galiba után, a két család feje, a fiatalok édesapjai úgy döntenek, ideje végre inkább összefogni és együtt erősnek lenni, mint egyrészt állandóan hadban állni és utálni egymást, meg így mások felé is erősebbek tudnak lenni. Ehhez pedig a két fiatalnak egybe kell kelnie. 

Ahogy említettem, a családok, így ők is utálják egymást. Elég ridegen, néha viccesen indul az egész kapcsolatuk. Természetesen van itt komolyság is. 

Itt már azért tetszett nagyon. Pedig tényleg nem okozott maga a sztori akkora újdonságot. Igen, akadtak azért új és remek fordulatok. De főleg az tetszett ahogy a szerző ír. Igen, már a címből is sejthető, hogy például mikor a páros között elkezd kialakulni és végig olyan köztük a kémia, hogy hűha. Ezeket a jeleneteket igen pikánsan és szókimondóan írta meg az írónő. Lehet nekem néha már sok volt, de még fogjuk rá, a sztoriba elment. 

Összességében ahogy elkezdtem jobban megismerni a szereplőket és beindult a sztori, nagyon szerettem. Imádtam látni miként fejlődik a páros kapcsolata. Ők maguk ebben a házasságban. Külön, egy személyenként is. 

Remek jeleneteik születtek. Nem szűkölködik a történet forróbb jelenetekben sem. Amit még fokoznak a kiegészítő rajzok. Állati menők lettek, tök jó ötlet volt, hogy egy-egy jelenetet megrajzoltak. Nagyon feldobja ezt az egyébként is remek és pikáns kötetet. 

Az erotikus részek és az mellett, hogy nyomon követhetjük a szereplők életét, a kapcsolatuknak az alakulását, azért voltak itt már-már krimibe illő jelenetek is. Fordulatos, ádáz. Volt itt minden. Igazán olvasatta magát ahogy belelendültem. Sőt annyira, hogy egyszer azt vettem észre, hogy vége. Komolyan. Szó szerint. Fel sem tűnt, hogy úgy sodort magával a sztori, hogy egyszer csak ennyi volt. Mondom ne már. 😅 Egy remek kikapcsolódás volt. Egy szépen és ütősen kivitelezett könyv. Némileg ismerős sztori, mégis azért tartogatott meglepetéseket. Vicces és komoly is, tele szenvedélyes és szerelmes pillanatokkal, miközben két fiatal önmagát is keresi. Két rivális család, akik végül lehet, hogy a végén egyként, egymás mellett küzdenek? Olvassátok el és kiderül. 🍓💕🍓

Nagy kedvenceim lettek a két család fiai és lányai. Kíváncsian várom az ő történeteiket is.  



Ha kedvet kaptatok és szeretnétek beszerezni, akkor KATT IDE.     

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése