2024. augusztus 1.

Kollár Betti - A ​vonzás hatalma (A vonzás törvénye 4.)

       📚 Könyvajánló 📚


Paris biztos benne, hogy megtalálta az igazit, akivel kész leélni az életét. Már a külföldre költözést tervezgetik… ám, amikor az utolsó pillanatban váratlanul elbizonytalanodik, és felbontják az eljegyzést, egyedül marad az üres lakásban, összetörve, magányosan, kilátások nélkül.

Ace nem sokat tud az igaz szerelemről. Általában ágyról ágyra jár, a párkapcsolatai során senkit nem enged igazán közel magához. De ha egy barátjának szüksége van rá, nincs nála odaadóbb ember.

Ace úgy dönt, segít Parisnek túljutni a szakítás utáni legnehezebb időszakon. Mivel egyikük sem szeret egyedül lenni, a lány egy hirtelen ötlettől vezérelve beköltözik hozzá. Azonban minél több időt töltenek együtt, annál inkább kénytelenek szembenézni mindazzal, ami elől egészen idáig menekültek.




Ez volt az első regényem Bettitől, de tuti, hogy nem az utolsó. Már az első oldalak elolvasása után tudtam, hogy imádni fogom ezt a könyvet és hogy az egész sorozatot olvasni szeretném.

Rám jellemzően tök jó vagyok, hiszen az utolsó megjelent résszel, a negyedikkel kezdtem. Tipikus én. De hiába egy sorozat része, abszolút megállja a helyét önálló kötetként is.

Mégis, ahogy elkezdtem, rájöttem, azért találkozhattunk a 3 korábbi könyv párosaival. Így tudtam, hogy mindenképpen szeretném az ő történeteiket is elolvasni. És úgy lenne az igazi, úgy állna össze teljesen a kép.

Ráadásul valahogy mindig abban a hitben éltem, hogy Betti ilyen kis tini regényeket ír. Azok már most ennyi idősen nem mindig kötnek le. De ennél a résznél olyan sok idézetes Tik-Tok videójába futottam bele az írónőnek, hogy hamar rájöttem, hogy igenis nekem való könyv és sorozat lenne.

Plusz, elképesztően örültem így már elolvasva a kötetet, hogy ezzel kezdtem. Így már legalább, ha a korábbi részeket olvasom majd, akkor tudni fogom, hogy Ace már révbe érte.

Ugyanis elképesztően és azonnal szimpatikus lett a pasas. Igazi könyves álompasi. Persze ez mellett tipikus férfi is. Brutálisan szexi és dögös. A nők a lábai előtt hevernek. Csakis az alkalmi kapcsolatok híve.

A jelenben játszódó történet előtt, ő és Paris már bonyolódtak egy egyéjszakás kalandba. Aztán idővel, egy baráti társaság és miegymás, továbbra is találkoztak. De valahogy az a közösen eltöltött éjszaka akkor tényleg csak annyi időre szólt. A lánynak meglett álmai férfija és kapcsolata, Ace pedig visszatérhetett a kalandjaihoz.

Mégis aztán kicsit változnak a dolgok. Paris és a párja szakítanak. A lány elég pocsékul van, ráadásul a barátaik is elutaznak. Egyetlen személy van, aki kéznél marad, Ace. Hiába voltak egy társaságban, nem igazán lehetett közeli barátnak mondani őket. Eddig. Felületesen megvolt a véleményük egymásról, egy régi együtt töltött éjszakának hála, de ennyi.

Most mégis Ace mindent megtesz, hogy Paris mellett legyen ezekben a nehéz napokban. Sőt! Össze is költöznek elvileg pár napra. Hogy a lány se legyen egyedül. Itt kezd egész más fordulatot venni a kapcsolatuk. Eleinte persze barátokként. Mindketten rájönnek és felmerül bennük a kérdés, hogy miért is nem beszélgettek többet? Miért nem ismerték meg egymást rendesen?

Mert ennek az alakuló barátságnak, és egy nehéz helyzetnek hála, mindketten rájönnek, hogy sokkal több rejtőzik a másikban, mint amit ránézésre, vagy az együtt töltött éjszakájuk után gondoltak.

Imádtam olvasni miként kezdtek tényleg jóban lenni. Látni, hogy milyen az együtt lakás, miként kezdenek alakulni közös szokásaik. Szerettem mindkettőjüket megismerni. Látni, hogy Ace-ben is sokkal több van, mint a szexi külső. Egy érző, édes pasi. Aki remek barát, bármikor segít ha kell, lehet rá számítani. Aki elképesztően tud szeretni. És mint kiderült, nagyon jól képes lenne helyt állni egy komoly kapcsolatban.

Paris is rögtön szimpatikus volt. Ellenben a lány exével. Tetszett, hogy ezzel a szállal is csempészett egy komoly mondanivalót a történetbe Betti. Önbizalmi és önértékelési problémákat mutatott be. Szerettem látni, hogy Ace ezekben is miként segít a lánynak. A lánynak, aki ezt eddig így gondolta természetesnek. Hát közel sem volt az. Az egész kapcsolata nem. Ace és az ő alakuló barátsága, majd románca hihetetlen új dolgokat mutatott neki. Megtanította, hogy ő egy igenis értékes ember. Hogy ne másoknak akarjon megfelelni, másokért tenni dolgokat. Hogy ő igenis egy gyönyörű fiatal nő, szerethető. Jó volt ezt a változást végigkövetni. Hogy miként viszonyult ezután mind saját magához, mind a kapcsolataihoz.

Miközben a komolyabb témák mellett sok-sok vidám pillanatot is kapunk. Rengeteg humor, "húzzuk egymás agyát" pillanatok és párbeszédek. Nagyon jól szórakoztam olvasás közben.

Természetesen a tüzesebb jelentek sem hiányozhattak. Hűha. Igazán remekül működött a kémia a párosunk között. Főleg mikor végre elengedték a félelmeiket és engedtek a vágynak, ami egymás karjaiba vonzotta őket.

Betti csodásan írta meg és adta vissza ezeket a jelenteket is. Az egész sztorit. Gyönyörűen írta meg. Egy szórakoztató olvasmányt kaptam, egy csodás barátság, majd szerelem történetét. Remek barátok voltak a párosunk mellett. Nehéz témák, de mindez kellő egyensúlyban. Egyszerre gondolkodtat el a sztori, miközben nagyon jól szórakozol az olvasása közben. Bele leshettünk a múltba, miközben láthattunk miként alakul hőseink jelenje, majd töprenghettünk és szurkolhattunk, hogy vajon milyen jövő vár rájuk?

Azt sajnáltam csak, hogy olyan hamar vége lett. Elkezdtem és csak úgy faltam az oldalakat. Imádtam Ace és Paris párosat! Természetesen nagy szerelem volt a történetben Django. Nagyon szerettem, ahogy az írónő őt is beleszőtte a páros életébe. Odáig voltam érte.

Egyenlőre még így, hogy nem olvastam a korábbi részeket, simán kijelentem, hogy igencsak fel kell kötnie a gatyát a többi párosnak, mert nehéz dolguk lesz, hogy letaszítsák nálam a trónról Paris és Ace párosát. Kíváncsian várom őket!

Addig nagyon jó szívvel ajánlom nektek ezt a történetet. Fiataloknak, felnőtt korosztálynak. Bárkinek. Betti egy bámulatos regényt alkotott meg ezzel a könyvvel. Vicces, rendkívül jól lehet szórakozni rajta, de közben sok a komoly téma. Fordulatos, telis-tele érzelmekkel. Szerelem, bánat, fájdalom, kételyek, remény. Van itt minden. Mindez egy bámulatos regényben. Úgy, hogy az elsőtől az utolsó lapig fogva tart a könyv. Közben pedig minden egyes érzelmet, momentumot teljesen át tudsz érezni. Imádtam ezt! Köszönöm szépen az élményt! Én új kedvenc írónőt avattam! 💚





Ha kedvet kaptatok akkor KATT IDE a beszerzéshez.     


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése