2018. október 13.

Álomgyáros gyűjtemény

Szerintem aki olvassa a blogot tudja, hogy a kiadótól olvasok a legtöbbet szóval nem lepődtök meg. Eddig is első helyen szerepelt nálam a kiadó. Mert fantasztikus könyveink vannak. Folyamatosan kapjuk az újdonságokat, a sorozatok folytatásait. :) Lehetőséget találkozni az írókkal, hihetetlen élményeket.


Van egyre több remek külföldi írótól is könyvük de még mindig főként  a magyar íróik könyvei a legnépszerűbbek. Nem véletlenül. Egytől egyig csodálatosak.  Mégis így, hogy a könyvesboltban dolgozom sokszor találkozok azzal, hogy még mindig tartanak attól az emberek, hogy magyar írótól olvassanak. Én mondom annak aki így van vele, hogy öreg hiba. Valamikor én is hasonlóképpen álltam ehhez de én nyitott voltam akkor az újra. Azóta javarészt csak magyar íróktól olvasok. És nem bántam meg. 

Egy jó ajánlás mivel ismerjük ezeket a könyveket és hihetetlen jó hallani és látni, hogy ez miatt sikerül másokkal is megismertetni és megszerettetni az íróink könyveit. 


A legnagyobb külföldi írókat is képesek maguk mögé utasítani. Én imádom őket és még  nagyon  sokan vagyunk így ezzel. Remélem ha netán még kételkedik valaki akkor ad egy esélyt ezeknek a történeteknek. Bizton állíthatom, hogy nem fog csalódni! 

Nagyon szépen köszönöm ezeket az élményeket, pillanatokat és a lehetőséget a kiadónak! 

Na és ahogy a kép mutatja ez az én kis gyűjteményem! Nem azért de muszáj volt egy külön kép csak róluk! Olyan gyönyörűek! 

Imádom! Köszönöm Nektek! <3 


Ezt pedig csak halkan teszem hozzá: :) Ahogy időm engedi, lehet még ma érkezik majd egy kis játék. Azért írom ide mert Álomgyáros lesz! Részletek nemsokára! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése