2018. október 25.

Maya Banks - A rejtőzködő


A ​Kelly Group International (KGI): szupertitkos elit csapat, a Kelly-fivérek családi vállalkozása.
Adottságok: Magas szintű intelligencia, kőkemény test, katonai előképzettség.
Tevékenységi kör: válaszlépés emberrablás vagy túszejtés esetén. A KGI megoldja azokat az ügyeket, amelyekkel az amerikai állami szervek elakadnak…
„Az igazi férfi először lő, és csak azután kérdez.”
Sarah Daniels kénytelen bujkálni, miután szemtanúja volt egy gyilkosságnak, amit a féltestvére követett el.
Garrett Kelly vállalja, hogy szemmel tartja a lányt. Nem vonzza a tengerpart és az ingyenes nyaralás: az viszont igen, hogy esélye nyílhat levadászni a KGI egyik személyes ellenségét.
Garrett fegyelmezett katona, és jócskán túlképzett ahhoz, hogy bébiszitterként üljön a babérjain. Azonban hamarosan rádöbben, hogy Sarah többet jelent annál, ami az aktájában áll. A lány elcsábítását eredetileg taktikai manővernek szánja, de aztán rájön, hogy Sarahnak milyen szörnyűségeken kellett keresztülmennie. Ettől kezdve Garrett ösztönösen védelmezni akarja – még azután is, hogy a lánynak nyoma vész. Garrett nem tudja, Sarah kitől vagy mitől menekül. Azt viszont sejti, hogy a lány élete forog kockán… 


Köszönöm a lehetőséget az olvasására a 21.Század Kiadónak! 



Nos hát én most kissé visszafelé kezdtem a sorozatot. Nem véletlenül szeretem az ilyeneket amiknek a részei nem mindig ugyanarról a párról szólnak. Én ugyanis elsőnek a KGI harmadik részét olvastam el ami most jelent meg.

De már annyit bizton mondhatok, hogy az előző részeket is olvasni szeretném. Nem tudom azokat mennyire fogom szeretni de ezt imádtam! Ebből kiindulva biztos azok is nagyon fognak tetszeni. Bár nagyon jónak kell lenniük, hogy űbereljék ezt a részt.

Nagyon régen olvastam az írónőtől és örülök, hogy a kiadó elhozta nekünk ezt a sorozatát. Régebben is szerettem az írásait, a stílusát Maya Banks-nek. És mint most kiderült ez nem változott. Sőt! Ez még jobb lett mint amiket eddig olvastam tőle.

Minden megvan benne ami kell!

Ahogy említettem ez a sorozat harmadik része. Hat fiú testvér van és ha a továbbiakra is igaz akkor az ő történeteiket ismerhetjük meg az egyes részekből. Ezúttal a második legidősebb fiún van a sor. Ez Garrett Kelly sztorija.

" A szerelem egy ajándék, de a másik fél dönti el, hogy elfogadja és értékeli-e, vagy visszautasítja. " 

Tetszett, hogy nem olyan a férfi háttere például mint a hasonló sztorikban. Hogy valami kegyetlen rossz dolog és szörnyi titkok vannak a múltjában. Inkább egy amolyan "normális" pasinak ismerhetjük meg Garrett fiút. Na jó már amennyire ez igaz egy ilyen munkát végző férfira. Ugyanis nem egy tipikus jófiú. Kemény egy hivatása van és az élete is az sokszor. Mégis ez mellett egy szerető nagyfiút is megismerhetünk a személyében. Aki imádja a családját, a testvéreit, a sógornőit. Bármit megtenne értük. Nagyon tetszettek ezek a tulajonságai. Oké valljuk be, hogy az sem utolsó amilyen szuper szexi, dögös pasinak lefesti nekünk az írónő. Már ezzel is képes lenne megvenni minket. És az külön tetszett, hogy hiába egy ilyen pasi nem az a beképzelt nőfaló. Azért tud ha akar de csakis jó értelemben. Eszméletlen jó a dumája, vicces, okos. Nem volt kérdés, hogy azonnal szimpatikus lett a pasi.

" – Egy ilyen nagydarab, izmos férfi, és fél a gyerekektől meg a nőktől? Micsoda nyúlbéla maga! " 

Aki ahogy Sarah mondaná közel sem az a karót nyelt férfi akinek a testvére lefestik őt. Pont ellenkezőleg. Vagy tényleg csak a hely és a társaság van rá nagyon jó hatással. Az biztos, hogy Sarah mellett főleg egy tökéletes pasinak ismerhetjük meg. Előtte is kedveltem de látva őket együtt ez csak megerősödött.


De jöjjön Sarah is. Őt szintén rögtön megkedveltem. Pokoli dolgokon kellett keresztül mennie és ha ez még nem lenne elég akkor továbbra is kijut neki a félelemből és a megpróbáltatásokból. De mindezek ellenére igyekezett tiszta fejjel gondolkozni, inkább arra gondolni akit szeret. Próbál erős maradni. Sokat félt és még közel sincs vége. De a helyzetekhez képest remekül hely állt, szurkoltam neki és büszke voltam rá. Hogy képes felállni és menni tovább. Egy erős nő.

Igaz ami igaz ebben nagy szerepe volt a férfinak is. Aki képes volt elérni amit senki sem. Hogy bízzon magában és főként másokban. Hogy képes legyen túllépni, feldolgozni a félelmeit. Új dolgokat érezni amiket még soha.

Remekül átadta ezeket az érzéseket és pillanatokat az írónő.

Egy nem mindennapi helyzetből születik, alakul kettejük kapcsolata. Amiben az első pillantásoktól jelent van a vágy, a szenvedély. Hát még majd amikor nem tudnak tovább ellenállni és engednek ennek a vonzásnak. Na ott születnek csak igazán forró pillanatok. Amik csöppet sem hatnak soknak, pont amennyi kell és úgy megírva ahogy kell. Ezért is imádtam a történetet.

Ugyanakkor ez nem az a tipikus csak csöpögős, romantikus regény. Akad benne izgalom is bőven. Mindkettőjüknek akadnak titkaik amik hatással vannak az életükre. Külön de együtt egyaránt. Csak idő és hely kérdése kié mikor derül ki.

Tetszett ahogy mindent kitalált Maya. Nem kevés félelem, izgalom, fájdalom van a történetben. A szereplőknek, hogy úgy mondjam nem csak az érzéseikkel kell megküzdeniük hanem a nem éppen jó emberekkel is akik ártani akarnak nekik.

Hazugságok, félelem, rejtőzködés szövi be a kapcsolatukat. Féltem ez a része miatt de ahogy várható volt nem csalódtam az írónőben. Izgalmas és fordulatokban gazdag regény. Néha picit jobban is mint megérdemeltek volna de egye fene pont ezért is volt letehetetlen.

" – Brutálisan bátor dolog volt, amit ott tettél. Szerintem Garrett maga sem tudja, hogy az ölébe fektetve elfenekeljen-e, vagy a lábad nyomát csókolgassa. Nem kell szégyellned magad, sem zavarba jönnöd miatta. Ma kiérdemelted a tiszteletemet és a hálámat, hogy gondját viselted annak az embernek, akinek a barátságát nagyra értékelem, és akivel büszkén dolgozom együtt. " 



Ahogy már mondtam szenvedéllyel és szerelemmel teli pillanatok is akadtak. Nagyon megszerettem ezt a párost. Tökéletesen összeillettek. Egy teljesen más oldalukat is kimutatták egymás mellett. Ezek mellé pedig az írónő még remekül bele tudta szőni a regényben a vicceket, beszólogatós párbeszédeket is. Nem kellett félteni a párosunkat. Imádtam őket!

És igen nagy ez a bizonyos Kelly família. Az előző részek párjai, a testvére,kollégák és barátok sem hiányozhattak. Az tuti, hogy a Kelly fiúkat nem kell félteni. Atyám! Ezek nem semmi pasik! Hihetetlen jókat tudtam derülni az egymásnak tett beszólásaikon, megjegyzéseiket. Remekül kitalálta és megalkotta ezeket és az egész sztorit Maya Banks.

" – Hadd találjam ki! A gyerekektől is fél? 

Garrett összevonta a szemöldökét. 

– Nem félek. Csak óvatos vagyok… Talán egy kicsit tartok tőlük. Na jó, megrémítenek. Úgy értem, hiszen azok terroristák cuki kisembereknek álcázva. " 

A két azonnal megszerethető főszereplő mellé megkaptuk a már megismert párokat és mellék szereplőket. Akiket szintén imádtam. Persze a gonoszok sem hiányozhattak. Na ilyen téren sem kell félni, hogy hiányoznak a sztoriból .De le a kalappal. Egy izgalmas, félelemmel ugyanakkor szenvedéllyel és szerelemmel átszőtt regényt kapunk. Ami tökéletes kikapcsolódás bárhol és bármikor.

Pillanatok alatt kiolvastam. Hol a szereplőkkel rettegtem, izgultam, reménykedtem, nevettem vagy éppen szerettem. Remekül ki tudott kapcsolni. Csak ajánlani tudom. Én pedig ahogy lehet elolvasom az előző részeket is mert már alakulóban a negyedik rész :)

Hajrá mindenkinek!



Értékelés:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése