2023. november 4.

Anne L. Green - Menedékem, ​Toszkána (Toszkán lázadó 3.)

 📚 Könyvajánló 📚


Bianca ​és Matteo habár egymásra talált, a lány úgy véli, a szerelmük korántsem olyan időtálló, mint Siena macskaköves utcái. Egy ékszerdobozba zárva él, mégis úgy érzi, bármit is tesz, továbbra is ott lebeg a feje felett a múlt sötét fellege. Ráébred arra, hogy számára nem elég a ciprusok szegélyezte festői panoráma, a piazzák pezsgő élete, a hagyomány és a szeretet, ami a családjához köti, de még a Matteo iránt érzett szenvedélye sem, hogy végre gyökeret eresszen, és boldogan élhessék az életüket.

Mindeközben Matteo egyre közelebb kerül a titokzatos gyilkos kilétéhez, amelynek következtében ő és a szerettei is célponttá válnak. Elmosódnak a határok, már nem számít, ki bűnös és ki ártatlan.

A Toszkán lázadó-sorozat befejező része egy tüzes borokon és mesés szépségű világokon átívelő romantikus utazás a lélek legmélyebb bugyraiba. Ezernyi titkot, érzelmet és megannyi izgalmat rejtenek a könyv lapjai. A történet során megbizonyosodhatunk arról, hogy minden nehézség és csapás ellenére hitünk vezet egy életen át.



Na így kell pikk-pakk ledarálni egy sorozatát. Az előző részeknél mondtam már nektek, ez volt az első alkalom az írónő könyveivel, hogy nem estem nekik rögtön a megjelenés után. Újabbak igyekszek egy-egy, pláne összefüggő sorozatot csak akkor kiolvasni, ha már az összes része megjelent. 

Ennél a sorozatnál is csak áldani tudom az eszem, hogy így tettem. Azért voltak részek, amihez kellett ez, hogy ne keljen várni, hanem rögtön nyúlhassak a folytatásért. 

Ahogy ez előző részeknél is elmondtam nektek, nagyon szerettem ismét Toszkánában kalandozni. Szerettem Bianca és Matteo történetét. Igaz, nektem Katie és Daniele verhetetlen párosát nem sikerült lenyomnia a trónról, de őket is a szívembe zártam. 

Azt hiszem elmondhatom, hogy méltó lezárára volt ez a Toszkán lázadó sorozatnak. 

Az írónőtől megszokott stílusban, továbbra is bravúros csavarokkal és történettel. Ami a végletekig képes tanítani. Hiszen a regényben lévő cselekmények közül bármelyik megtörténetne velünk is. Tanulságos, sokszor nehéz. Mégis mint az életben, mindig ott van a remény. 

Ezúttal is megkaptam ebben a részben azokat az elemeket amiket imádok. ALG pedig mestere ezeknek. Ahogyan képes vegyíteni több műfaj elemeit.Volt itt lélektan, pszichológia, krimi, néha egy kis vígjáték, romantika, erotika. Mindezek csodás leírásokkal tarkítva. Legyen az akár a szereplők leírása, a cselekményé vagy a helyszíneké, ezeket még mindig bámulatosan adja vissza a szerző. Hiszen ahogy kinyitod a könyvet, máris ezekre a mesés toszkán tájakra csöppenhetsz. 

Szerettem nyomonkövetni miként alakul végül Bianca nem mindennapi története. Hiszen ha valaki, akkor ő egy iszonyat sokat megélt hősnő. Sok-sok szenvedés, fájdalom, félelem, kétségek. Amennyire egy életvidám lánynak ismertük őt meg a Hatalom, Mámor, Toszkána sorozatban, akkorát fordult az élete. De tetszett ahogy végül alakult a sorsa. Ha valakiről, akkor róla igazán példát lehet venni. Természetesen mint senki, ő sem tökéletes.Mégis próbálta a legjobbat kihozni magából és mindebből. 

Akárcsak a párja Matteo. 

Hogy aztán ez mennyire sikerült? Csapjátok fel a könyvet é tessék kideríteni! 😀😍

Rengeteg titok, találgatások. Itt azért már szerintem mondhatom, sőt míg az előzőben sejtettem, itt már egyre biztosabb voltam benne ki a történetben a hunyó. Már csak a miértekre kerestem a választ olvasás közben. Még így is kaptam nem kevés meglepesét. Mint minden ALG regényben. 

Remek karakterek. Óriási kedvencem volt a főszereplő páros. Vincenzo is. Na ő különösen. Én még szívesen olvasnék róla. De a vele kapcsolatos gondolataimat, érzéseimet már elmeséltem az írónőnek. 💜💛

Imádtam hogy Daniele egész sokat szerepelt, Katie. Matteo társa nagy kedvencem lett. Főleg ha Daniele is csatlakozott és a 3 férfi összekerült? Hát állati jókat szórakoztam velük. 😂 Az ilyen, a romantikus, erotikus részek, a baráti és családi kapcsolatokról szóló szálak remekül egyensúlyozták a komolyabb hangulatú részeket. 

Nincs más hátra mint, hogy ismét azt mondjam nektek, hogyha egy csodás tájra szeretnétek utazni, ahol csupa izgalom az élet, ahol egyszer fent, egyszer lent, remek szereplők társaságában tölteni az időt, akkor vegyétek kézbe a Toszkán lázadó sorozatot. 

Én ezúttal is köszönöm az élményt! 



Ha kedvet kaptatok és szeretnétek beszerezni, akkor várunk Titeket az Álomgyár könyvesboltokban vagy Online.   

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése