2023. november 2.

Penelope Ward · Vi Keeland - Csábító ​briganti

 📚 Könyvajánló 📚


MEGÉRI KOCKÁZTATNI A CSALÓDÁST EGY MÁSODIK ESÉLYÉRT?

Chance az a pasi, aki a legvadabb álmaimban szerepel, nem olyasvalaki, akibe egy autós pihenőben botlik az ember Nebraska közepén. A szexi, pimasz ausztrál az utolsó ember, akire számítottam, hogy összeakadok vele, miközben átutazom az országon.

Amikor lerobbant a kocsim, megegyeztünk. A következő dolog, amire emlékszem, hogy együtt utazunk, az erotikusan túlfűtött éjszakákat szállodákban töltjük, és nem tervezett kitérőket teszünk. Mindezt egy kecskével…

Az egyszerű költözés életem kalandjává vált. Minden csupa móka és kacagásvolt… Egészen addig, amíg közbe nem szóltak az érzelmek. Akartam őt, de Chance valamin nem tudott továbblépni. Azt hittem, ő is akar engem, de valami mégis visszatartotta. Nem lett volna szabad beleszeretnem ebbe a csábító brigantiba, főleg, hogy tudtam: az útjaink egyszer különválnak.

Történet arról, hogyan ismerkedjen meg az ember újra a saját életével.

Vesd bele magad!


Ismét egy hamisítatlan Vi Keeland & PenelopeWard regényt olvashattam. Imádom a párosukat. Most ezt olvasva, egy kicsit eltöprengtem rajta, hogy milyen lehet így, ketten megírni egy regény? Én valahogy úgy képzelem, hogy a történet eleje, ami elképesztően humoros, mókás, szócsatás, szenvedélyes volt, az Vi tollából került ki. A bonyodalmak, az nehezebb, érzelmes részek pedig Penelope írásai. Már csak az eddigi önálló regényeik alapján gondolom így. Aztán ki tudja. 

Hozzá kell tennem, nagy kedvenc lett ez a regény. 

Igaz, örültem volna ha végig megmarad inkább ennek a romkomnak a sztori, ahogy az elején indult. Felszabadult, vicces, szócsatákkal teli, tüzes pillantások és ahogy láthattuk miként kezd el vonzódni egymáshoz Chance és Aubrey. 

De aztán beigazolódotta sejtésem. Jött a dráma, a titkok, bonyodalmak. Persze, várható volt, hogy ezek az elemek sem hiányozhatnak a regényből. De olyan elképesztően cukin, imádnivalóan indult a történet, hogy reméltem ez a vonal végig megmarad és csak valami kisebb bonyodalmat ha kapnak a sztorijukba.Tévedtem. 

Persze így sem mondom azt, hogy nem tetszett. Mert nagy kedvenc lett ez a regény. Chance, Aubrey és Pörkölt párosa. 😍😂 

Párosunk egy hosszú utazás elején ismerkedik meg. Mindketten szemet vetnek úgymond a másikra, de próbálják inkább, főleg Aubrey mogorván tekinteni a másikra. Úgy könnyebb, mint bevallani, hogy bejön a másik nem igaz?  Úgy alakult a sorsuk, hogy Chance kénytelen a lánnyal tartani és elindulnak egy közös utazáson. 

Amiben hamarosan egy harmadik fél is a társuk lesz. Pörkölt. Chance őrült, de imádtam ezért a pasit. Esküszöm ez a kis cukiság, Aubrey is adott nevet nek,i de Chance Pörköltje jobban bejött, imádtam. Azt hiszem ő lett a kedvenc szereplőm. Óriási ötlet volt belecsempészni a sztoriba. Iszonyat feldobta, állati jókat nevettem velük, Pörkölt cukásagain és hogy mennyire okosnak, eszesnek, érzelmesnek jött a le drágám. 

Na de kicsit a rendes szereplőkről is. Itt van Aubrey. Egy gyönyörű, erős, okos fiatal nő. Aki mégsem tudott eddig igazán élni. Nem annyira szerette amit csinált, vagy nem tudta eddig mi az amit igazán szeretne. Páldául munkában. Nagyon tetszett, hogy a Chance társaságában töltött idő mennyire felnyitotta a szemét. Hogy igenis élje az életét, saját főszereplője legyen az életének. Hogy eltudja dönteni mi az ami boldoggá teszi. Számára új dolgokat próbált ki ezen az utón. Imádtam ezt a nevezzük lelki utazásnak akár, végigkövetni. Az útkeresését. Közben pedig egy végtelenül szimpatikus női karaktert ismerhetünk meg. Akinek brutál jó a humora, eszes, de csökönyös is tud lenni. 

Bizonyos szempontból Chance az ellentéte. Ő igenis teljesen kiélvezi az életet. Ilyen szempontból jól is jött, hogy ellentétes személyiségek. Sokat tanulhattak egymástól. Ami például vizsont a makacsságot illeti, na abban egyformák voltak. Pont ebből kifolyólag születtek remek vicces, egymásnak beszólogatós pillanatok. Imádtam ezt a párost! Valamint ennek apropóján lettek a későbbi komolyabb részek nehezebbek is. 

Az elejétől remekül ábrázolta a szerző páros a kettejük közt rögtön vibráló kémiát. Ahogy egyre közelebb kerültek egymáshoz. Bemutatta, hogy mennyire, vagy meddig képesek, ha egyáltalán képesek, ellenállni az egymás iránti vonzalmuknak. Vi és Penelope párosa ahogy megszokhattunk, még mindig remekelnek ezekben a tüzesebb, erotikusabb jelenetekben is. 

Kíváncsian vártam, hogy alakul a történetük. Főleg Chance szála, hiszen róla elég kevés infót csepegtettek az írónők. Aztán jött csak a még nagyobb meglepetés. Na mindenre gondoltam csak arra nem, ami végül minden gondot okozott. Ezért a lépésért le a kalappal. Igazán nehéz, elgondolkodtató, életszagú, tanulságot momentumokat fűztek ezekkel a szálakkal a sztoriba. 

Részben értettem a férfi miért tette amit és miért úgy ahogy. Aubrey reackióját is erre, de végül ő nála sem mindig tetszett ahogy kezelte a pasi ügyeit és ezt az időhúzást. Döntésképtelenséget. Persze érthető is volt a történtek után, de azért csak ott volt ez a pasi és az, hogy boldog véget vártam, kívántam nekik. 

Hogy aztán ez sikerült-e? Olvassátok el Ti is és derítsétek ki. Vi és Penelope párosának az egyik legjobb, legszórakozatóbb regénye. Rengeteg nevetés és humor. Miközben egy igazi érzelmi hullámvasútra is felülhetsz. Ami egyszer fent, egyszer lent. Fájdalom, könnyek, titkok, nehézségek. A végén pedig kiderül, hogy Aubrey és Chance útja vajon ugyanabba az irányba kanyarodik-e el..... Én imádtam! Ha egy igazán jó kis kikapcsolódásra vágytok, életszagú momentumokkal, akkor a Csábító Brigantit ismerjétek meg! 😉💘


Ha kedvet kaptatok és szeretnétek beszerezni, akkor KATT IDE.        

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése