2023. november 1.

Kerstin Gier - Rubinvörös (Időtlen szerelem 1.)

 📚 Könyvajánló 📚


Olykor tényleg nagy terhet jelent egy rejtélyekkel teli családban élni. A 16 éves Gwendolyn legalábbis meg van győződve erről. Amíg egy napon egyszerre – mint derült égből a villámcsapás – a 19. és 20. század fordulóján nem találja magát, és világossá nem válik számára, hogy ő maga a legnagyobb rejtély a családban. Amit viszont még csak nem is sejt: az időutazások alatt kerülendő a szerelem. Mert ettől aztán tényleg a feje tetejére áll minden!
Kerstin Gier bestseller-szerző utánozhatatlan érzékkel kelti életre a legcsodálatosabb érzést a világon!
Éld át te is Gideon és Gwen kalandjait, akik szerelmükkel áttörnek az idő korlátain!


Egy igazi cuki, aranyos, fiatalokról szóló történet ez. Viszont nem csak fiataloknak. Én még az voltam mikor anno itthon megjelent, ezer éve. Most nem volt kérdés így, hogy ismét kapható lesz, ráadásul gyönyörű élfestett formában, hogy be fogom szerezni a sorozatot. 

Végre az én polcomon is ott csücsülnek. Ezt az első részt már ki is végeztem. Mit ne mondjak, egy ültő helyben, pár óra alatt. Annyira olvasatja magát. Elkezded és csak sodródsz a történettel. Ennyi év után is nagyon jó volt olvasni. Imádtam! 

Azt hittem amilyen sok idő eltelt mióta olvastam, hogy minden kiesett, de nem. Ahogy elkezdtem szépen jött vissza minden. Mégis elképesztő élményt nyújtott most is az olvasása. 

Nagy kedvenc hősnő Gwendolyn. A fiatal lány, aki népes családban nőtt fel. Akinek van egy mondjuk ki, igencsak nagyképű nénikéje és unokatestvére. Akit egész életében arra készítettek fel, hogy ő az aki  hordozza az időutazó gént. Na persze. Szépen kiderül, hogy nem is Charlotte, hanem Gwendolyné lesz ez a szerep. Egy néha szeleburdi, hebrencs, balszerencsés, de annál vidámabb, aranyosabb fiatal lányt ismerhetünk meg a személyében. Tényleg egy olyan hősnőt, akivel rögtön egy hullámhosszra kerül az olvasó és örül, hogy vele éli át ezt a kalandot. 

Nem is annyira fantasy regény, de azért mégis lehet ezt a cimkét is ráaggatni. Történelmit is, hiszen hőseink visszautaznak az időben, ennek hála néha aggasztó, félelmetes, drámai, de sokszor igazán szép, gyönyörű helyekre és időkre repítenek minket olvasókat is. Ugyanakkor ifjúsági is, mégis tökéletesen élvezheti egy felnőtt olvasó is. Romantikus is. Persze ifjusági mivoltából kifolyólag amolyan cuki, aranyos módón, de ez tökéletesen illik is a sztorihoz. 

Megismerhetjük Gideont is, a főszereplő srácot. Aki eleinte nagyképűnek hat, mégis azért ott van az hogy odáig legyen érte Gwen és mi olvasók is. Rájuk kettejükre hárul az időutazó szerep. Meglepetések, hiszen nem Gwenre számítottak. Váratlan helyzetek, titkok. Egy fontos küldetés ami a fiatalokra vár. 

Amolyan bevezetésnek tökéletes ez a  rész. Remek leírást kapunk a karakterekről. Akiket hol kedvel az olvasó, hol nem. Elég sok szereplőt felvonultat a regény, mégis teljesen jól követhető. Remekül beleszőve maga az időutazás a sztoriba. Szépen elkezdett cselekmény felépítés. De ahogy mondtam a lényeg majd a későbbieknek közvonalazódik igazán. Az biztos, hogy lesznek még itt meglepetések. 

Addig is ez egy tökéletes sorozat kezdés. Szuper karakterek és helyszín ábrázolások, történelem, humoros pillanatok, titkok és még sok hozzávaló és már kész is a Rubinvörös. Bármilyen korosztály számára ajánlom. Egy rendkívül aranyos, szórakozató történet. Ami mégis a benne szereplők családi, baráti kapcsolatok miatt tanulságos is lehet. Én nagyon élveztem, hogy újra belecsöppenhettem Kerstin Gier eme bámulatosan megalkotott világába. 

Csak ajánlani tudom Nektek! Szerezzétek be és induljatok el Ti is Gwen és Gideon társaságában ezen a nem mindennapi utazáson. 💖

Ha pedig szerettétek, vagy eztán fogjátok megszeretni a regényt, a sorozatot, akkor ajánlom figyelmetekbe az ebből készült filmeket is. Én egy újabb remek meglepetést kaptam, mert anno mikor a könyvek után láttam a filmeket, akkor még feliratosak voltak. Eredeti hang és felirat. De legalább meg lehetett nézni. Most újra rákerestem, hogy megnézzem így hogy elolvastam a Rubinvöröst. Legnagyobb meglepetésemre már elérhető szinkronos verzióban is. A másik két részt még nem néztem, de már ennek is nagyon örültem. 😍📖📺



Ha kedvet kaptatok és szeretnétek beszerezni, akkor KATT IDE.      

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése