2023. december 31.

Éves összesítő, avagy a TOP 25+1 könyv 2023-ban

Sziasztok! 

Ismét vége az évnek. Jó vagy sem, 😅 szokásomhoz híven, jöjjön ezúttal is egy amolyan év végi összesítő. 

Elképesztő évet tudhatok magam mögött. Már ami az olvasást illeti. Minden évben a 100 könyv a cél. Idén megpróbáltam megcélozni, hogy 150. Nost ezt totálisan túl is sikerült teljesíteni. Sőt! Meglett a 200 könyv! Még mindig alig hiszem el! Álmomban sem gondoltam volna, hogy ez sikerülhet! 

Szóval 2023 = 200 könyv = 65.386 oldal

Ebből hozok nektek 25 kedvencet. Sokkal több lehetne, szinte mind, mert szerencsére kevés olyan könyvet fogtam ki az idén, amit ne szerettem volna. Nagyon nehéz volt ennyi könyvből csak ennyi kedvencet választani. Nagyon sok kerülhetett volna még a listára, de ők a legek. 

Nem sorrendben írom őket, mind szerelem. Persze a 25 könyvön felül a többi 175 is, de ők a legnagyobb kedvencek idén. Lássuk is a listát. 



Carrie Cooper - Üdv ​újra, valóság! (Nem csak egy szerelmes történet 2.) 

Nem kérdés, hogy C.C. regény kerül a kedvenceim közé. Idén elolvashattuk a sorozatának a 2.befejező részét. Ahogy a cím is mondja, ez nem csak egy szerelmes történet. Szó szerint szerelem nekem minden regénye az írónőnek. Könyvről könyvre bűvöl el az írásaival, az írásmódjával, a történeteivel. A legnagyobb külföldi szerzőket megszégyenítő módón képes írni. Ez a sorozata a romantikára, a szenvedélyre van kiélezve. Ezt mindig úgy emlegeti, hogy feladja neki a leckét az ilyen részek írása. Elolvasva viszont hamar rájövünk, hogy Carrie Cooper ismét tökéletesen vette a saját maga elé állított akadályt. Ezúttal is azonnal a szívünkbe zárható karaktereket kapunk, egy életszagú történetet. Ami különféle kapcsolati mintákat mutat be. Legyen az jó vagy rossz. Tökéletesen tanulságos olvasmány, amellett pedig rendkívül szórakoztató. Humor, szeretet, baráti és romantikus kapcsolatok. Csupa tűz, szenvedély, szerelem. Imádtam olvasni! 



Guillaume Musso - Central ​Park

Ez volt az első könyvem a szerzőtől. Igaz, ennek hála igen magasra került a léc. Óriási volt ez a könyv! Imádtam! Ugyanakkor olyan szempontból nem volt jó, hogy azóta nem találtam tőle olyat, ami ennyire hűha lenne. Olvastam már párat ezután, voltak kedvencek, de eddig a Central Park viszi a prímet. Szerettem, hogy többféle műfajt kevert a sztoriba a szerző. Az írásmódja miatt gyorsan, jól olvasható. Akár egy ültő helyben is le lehet gyűrni. Már a fülszöveg azonnal megvett. Igazán fordulatos, eszes sztori. Le a kalappal ahogy ez egészet kitalálta és összerakta az író. Nem véletlenül került erre a listára. Brutális zseniális regény volt számomra. 



Heather Webber - Éjfélkor ​a Fekete Rigó kávézóban 

Idén kétszer is elolvastam ezt a könyvet. Megjelenés előtt már rögtön megfogott. Egyszerűnek mondható, de mégis gyönyörű borítót kapott. Csodás a színe, lefesti magát a történetet. Egy igazi figyelemfelkeltő külsőt kapott regény. Ugyanakkor én általában ilyenkor, ha ennyire tetszik külsőre egy könyv, ha elolvasom, ritkán szokott tetszeni. Na ez a regény volt a kivétel a szabály alól. Óriási szerelem lett. Egy családregény. Családi, baráti kapcsolatok, némi misztikummal fűszerezve. Egy csodás kisváros, aminek összetartók a lakói. Viszonylag sok szereplő, de tökéletesen nyomonkövethető. Családi és romantikus kapcsolatok, humor. Ugyanakkor komoly témákat is feldolgoz. Igazán tanulságos. Egy sokrétű, lehengerlő történet. 



Péntek Tünde - Csak ​még egy perc

Nem volt kérdés, hogy Tünde regénye is a listámra kerül. Ez az első könyve, mégis egy profi, gyakorlott író stílusával tárja elénk. A száztornyú Prága városában kalandozhatunk. Azonnal megszerethető hősökkel. Humor, szeretet, szerelem. Beleszőve a koncentrációs táborok világa, ami egy igen nehéz, komoly hangulatot ad a történetnek. Mégis az előbb említett hozzávalóknak hála, mivel mindféle elem van a történetben, tökéletesen megvan az egyensúly. Életszagú és komoly, ugyanakkor szókoraztató is. Egy csodás szerelmi történet, családok történeteivel együtt. Egy új írónő, aki bámulatosan képes átadni a helyszíneket, az érzéseket, a cselekményeket. Idén ő is nagy szerelem lett számomra. 



Borbás Edina - Igen? 

 Hosszabb idő után újra jelent meg regénye Edinának. Ő egy igazán sokoldalú írónő. Vannak történelmi romantikus regényei, romantikus, némi kis fantasyval fűszerezve. Ez a regénye pedig ismét valami újdonság lett tőle. Egy valami viszont minden könyvében közös. Az ahogy képes megírni ezeket a regényet. Edina valami csodálatosan ír. Bámulatos maga a cselekmény is, újdonságként hat a műfajban. Fantasztikusan alkotja meg a karaktereit. Mindig kerülnek komoly témák a sztorijaiba. Már az első pillanatban a külsejével megvett ez a könyv. Elolvasva pedig? Amíg írja a következő kötetet, biztos újraolvasós lesz. Annyira szerettem ezt a sztorit. Komoly témák, szenvedély, szerettem! Egy lehengerlő regény, sok más hozzávalóval fűszerezve, Edina egyedi és utánozhatatlan stílusával. 



Henry Oster · Dexter Ford - Az ​auschwitzi lovászfiú

Egy könyv, ami igazán nehéz, szívszorító. Mint minden könyv, aminek a koncentrációs táborokhoz van köze. Mégis egy igazán szívet melengető, gyönyörű történet is egyben. Egy fiúról, aki brutális dolgokat élt meg, mégis túlte mindezeket. Ahogy mindezt elmeséli ez a könyv az elképesztő. Egyszerre fájdalmas és dühítő. Olvasni, hogy mik történtek akkoriban...... Nekünk ma ezekbe belegondolni is sokszor annyira hihetetlen. Hogy emberek miként voltak mindezekre a szörnyűségekre képesek..... Hogy milyen kevesen vannak ilyen emberek mint Henry. Túlélők, akik minderről mesélni tudnak. Nem egyszerű olvasmány, mégis a nehézsége mellett gyönyörű is volt. Sok-sok ilyen témájú kötetet olvashatunk manapság, mégis ha lehet ilyet mondani, nekem ez lett az elsőszámú. 



Lynn Painter - Mr. ​Téves Szám (Mr. Téves Szám 1.)

Idén újraolvasás volt nekem ez a romkom. Egyre kevesebb jó történet akad ebben a műfajban is. Annyi mindent el lőttek már az írók. Akkora újdonságnak ez a sztori sem mondható, mégis a szerző írásmódja, a karakterei, ahogy szövi a szálakat, az elképesztő. Óriási szerelem nekem ez a regény. Egy végtelenül jó humorú, szórakoztató írás. Teli szerelemmel és szenvedéllyel. Ugyanakkor néha akadnak komolyabb cselekmények és témák is benne. De itt inkább a szórakozáson és egy szép szerelem történetén van a hangsúly. Sok nevetéssel párosítva. Annyira szeretem! 



Ludányi Bettina - Nyomodban

Elég sok könyvet olvastam az írónőtől idén. Sőt! Igyekeztem behozni a lemaradást és szinte minden regényét elolvasni idén. Pont ezért volt nehéz egyet választani most ide a listára. Pedig mind simán felkerülhetett volna. De így is toltam kicsit, mert eredetileg csak 20 helyes lett volna a lista. Végül a Nyomodban mellett döntöttem. Betti minen regényében több műfaj előfordul. Krimi, thriller, lélektani szálak, romantika. Minden regényét másért imádom! Itt végre egy olyan karaktert kapott saját történetet, akiről már olvashattunk korábban. Kedveltem és imádtam ezúttal csak Daisy-ről olvasni. Oké, nem titok, hogy a férfi, akit párjául kapott, teljesen levett a lábamról. Igazi szívem csücske ez a regény. 



Monica Murphy - Million ​Kisses In Your Lifetime – Egymillió csók egy életen át (Lancaster középiskola 2.)

Sok olyan regényt olvashattunk már, amiben ilyen karakterek vannak, ezek a cselekmények. Igaz lehet, hogy nem egy történeten belül. Az írónő itt mindent összegyúrt, hozzáadva a saját stílusát, írásmódját. Különleges karaktereket alkotott meg. Lehet a maga műfajában sokan nem jónak, vagy unalmasnak vélik, nekem mivel látjátok erre a listára is rákerült, hatalmas kedvencem lett ez a könyv. Szórakozató olvasmány, komoly témákkal. Családi, baráti, iskolai és romantikus kapcsolatokkal. Ezeknek is sokféle fajtáját mutatja be. Egy szép szerelem története, a pénz, csillogás és az ármánykodás világában. Néha lehetett mosolyogni rajta, ámulni, átérezni a főhősök közti szerelmet. Aggódni miattuk és értük. Tetszett ahogy írónő elénk tárta a szereplőket, akiket rögtön megszerettem. Szinte. Mindig akad kivétel. Ugyanakkor ez is, ahogy ezt a gazdag, milliomos miliőt mutatja be és mindent ami ezzel a másik világgal jár szuperül átadta. Nekem óriási szerelem lett ez a sztori. 



Spira Eszter Mirjam - Találkozzunk ​a Csillagok völgyében! 

Remélem hamarosan újra olvashatunk ilyen regényt az írónőtől. Ez volt az első könyvem tőle, de totálisan beleszerettem az írásába. Lehengerlően szépen ír, egy csodálatos történetet kaptam ezálltal a könyv álltal. Ami életszagú, tanulságos. Hol vidám, hol szomorú. Imádtam, hogy magyar helyszínek és szereplők. Igazán váratlan, fordulatos, titkokkal teli volt. Nagyon szerettem Szamira különleges életét és útját végigkövetni. Vele és a többi karakterrel, ezzel a mesés történettel, amiből sokat vihetünk magunkkal a saját utunkon is. Nem volt kérdés, hogy jön az idei Top kedvencek közé. 



Mercedes Ron - Az ​én hibám (Bűnösök 1.

Egy újabb könyv, amit nagyon-nagyon köszönök a Drága kolleganőknek! Annyiszor szembejött pedig velem, a neten, itt a boltban is, akárcsak az ebből készült film. Mégis annyira tipik, sablonosnak tűnt és gondoltam, hogy nem akartam elolvasni. Neki viszont óriási szerelem, meg én se bírtam már, hogy folyton bele botlok és fogalmam sincs mi ez. Na így estem neki. Ezer hála mindennek, ami ehhez vezetett végül. Imádom! A filmet is rongyosra néztem már belőle. Pedig könyvből készült film ritkán jó, de egy újabb kivétel. Nagy szerelem a film! Akárcsak a regény. Igen, lehet tipikus a történet, hiszen mostohatesók szeretnek egymásba. Olvastunk már ilyet. Mégis tudott bele olyan elemeket, cselekményeket, érzéseket, olyan hozzávalókat adni hozzá a szerző, amitől teljes mértékben szerethető és egyedi lett. A karaktereiről nem is beszélve. Szóval örülök, hogy elolvastam mert óriási kedvencem lett. 



Chris Carter - A ​gonosz nyomában (Robert Hunter 10.)

Ugye, hogy nincs lista Chris Carter nélkül? Imááádooom! Az idei különleges Könyvhét óta pedig pláne. Amikor is volt lehetőségem személyesen is találkozni ezzel a nem mindennapi szerzővel. Előtte is minden regénye számomra szent és sérthetetlen. Valami zseniális a pasi. Ebből kifolyólag az írásai is. Különösen kedvenc volt idén ez a 10.rész. Hiszen egy korábbi részből ismert őrült és félelmetes karaktert tért vissza benne. Hogy tovább kínozza a kedvenc főhősömet. Néhol kegyetlen krimis részek, brutálisan zseniálisan kigondolt cselekményszálak, a már jól ismert és szeretett kedvenc karakterek. Kell ennél több? Ha krimi, akkor Chris Carter! 



Lucy Maud Montgomery - Anne ​a Zöld Oromból (Anne 1.) 

Egy igazi klasszikus ez a kötet. Nekem mégis új volt. Hiszen se a megfilmesített verziót nem láttam, és a könyvet sem olvastam még. Ahogy mondják, jobb későn, mint soha. Pláne nem lehetett kihagyni, hiszen a kiadó elkezdi újra kiadni a sorozatot, nem mellesleg ezzel a csodás, új külsővel. Már ez megvett magának. A sztoriról nem is beszélve. Így kiolvasva nem is érzek késztetést, hogy a filmesített verziót is lássam. A szerzőnek hála olvasás közben én már magam előtt láttam mindent és csak félnék, hogy ez a mesés film, amiként lepergett előttem, nem olyan lenne, mint amilyennek én elképzeltem. Ez a vörös hajú, élénk képzelőerővel megáldott cserfes kislány pillanatok alatt a szívembe lopta magát. 



Devney Perry - Indigo ​Ridge (Az Eden család 1.)

Júj, szerelem ez a kötet! Egyrészt külsőre. Hát valami gyönyörű lett! Akárcsak a sztori amit rejt. Egy igen népes familia, az Eden család történetét meséli el ez a sorozat. Az első részben az Eden családból Griffin, valamint az új rendőrfönök Winslow sztoriját olvashatjuk. Meg kell hagyni, nem hétköznapian indul a kapcsolatuk. Sok humor, szócsatás párbeszédek. Azokat mindig imádom. Két karakter,akit rögtön meg lehet szerezni. Akárcsak a többi szereplőt. Persze kivétel mindenhol akad. Imádtam, hogy az írónőt nem lehet bekategorizálni. Nem egy romantikus történet, volt itt minden. Lehet rá mondani a romantikus, családregény, krimi, thiller jelzőt. Mind nagy kedvencem, így meg összegyúrva egy regényben? Nem volt kérdés, hogy szerelem lesz ez a történet nekem. Életszagú momentumok, sokat lehet tanulni belőle, mindenféle kapcsolati típusokat bemutat, érzelmek sokaságát vonultatja fel. Titkok, fordulatok. Egy pillanatra sem hagy unatkozni, miközben csodás vidékekre kalauzol el a szerző és egy mesés igazi amerikai kisvárosba. 



R. Kelényi Angelika - Váláshelyzet

Erről a regényről még eztán hozom Nektek az értékelést, mégsem volt kérdés, hogy a kedvenceim listájára kerül-e. Annyira sajnálom, hogy későn olvastam. Azt amilyen apropóból. De végig miközben olvastam Angelika mosolyát láttam magam előtt, az ő hangját hallottam és csak reméltem, hogy látja mennyire jól szórakoztam a regényével. Mennyi mindent vihetünk utána és közben magunkkal az ebben olvasottak után. Egyszerre tanít és szórakoztat. Elképesztően jól mulattam olvasás közben. Miközben nagyon jó gondolokat adott át a sztori. Szerelmek és kapcsolati válságok. Van itt minden, ami a tökéletes olvasásélményhez kell. 



Lucy Score - Amit sosem fedünk fel 

Az első rész is jó volt, szerettem, de ezt egyenesen imádtam! Sokkal jobban bejött mint az első. Pedig ahogy megismertük az itt szereplő hősöket az első részben, ezt meg nem mondtam volna. Abszolút kellemes csalódás volt, hogy nem csak egy oké, jól van tetszik, elmegy történet lett. Nagyon nem. Állati jól mulattam, a humor, szócsaták innen sem hiányoztak. Rögtön a kedvencem lett a két főhös, így hogy végre jobban megismerhettük őket. Egy döcögősen induló kapcsolat. Két teljesen ellentétes ember, a céljaik sem különbözhetnének jobban, de pont ezért szép ahogy végigkövethetjük, hogy a szerző miként alakítja a sorsukat. Miközben persze a korábbi karakterek is visszaköszönnek, és betekintést enged a következő részbe. Nagyon szerettem ezt a kötetet! 



Mosonyi Mara - A szirt

Ismét egy új írónő. Ráadásul vele is abszolút új kedvencet szerzőt avattam. A szirttel pedig új kedvenc regényt. Itt is nagyon tetszett ahogy az írónő a különböző stílusokat ötvözi. Volt itt krimi, thriller, romantika, erotika. Mindenből a kellő mennyiség. Nem kevés titok, ennél is több meglepetés. Kedvenc szereplők, kevésbé szívem csücskei, de így volt bámulatos. Mara gyönyörűen ír, lehengerlően és érzékletesen adja vissza legyen szó a leíró részekről, helyszínekről vagy cselekményekről, az érzelmekről már nem is beszélve. Milliónyi mutatkozott meg és imádtam, hogy olvasás közben mindezt átéltem. Magam előtt láttam ezt a kisvárost, az itt elő fiatalokat, akik évekkel később immár felnőttként tértek vissza. Fantasztikus volt nyomonkövetni a történéseket, miközben próbáltam azért rájönni mi is folyik itt. Persze közel sem sikerült. Az írónő teljes mértékben és úgy meglepett, hogy csak na. Lehengerlő élmény volt olvasni. 



Claire Contreras - Szív és eskü

A sorozat ezen, immár második része, ha lehet még nagyobb szerelem lett, mint az első. Igen, egy újabb maffia sztori. Lehetne. De mivel Claire Contrerasról beszélünk, közel sem egy uncsi, ezerszer lerágott csont sztorit kapunk. Persze, lehetnek ismerős elemek, de abszolút újdonságokkal vegyíti. Remek női karaktert kapunk, természetesen egy olyan férfit, aki minket nőket azonnal megvesz. Eszméletlen jókat nevettem nekik és rajtuk szokszor. Vannak persze komoly témák is a történetben, mégis kellő mennyiségű humorral remekül ellensúlyozza a komoly részekeket. Szeret, szerelem, tűz, ármánykodás, meglepetések. Van itt minden. Mindez az írónő csodás írásában. Mindig lenyűgöz mennyire jól forgatja a szavakat, fantasztikus ír le mindent. 



Sienna Cole - Az igazság arca

Ezzel a kötettel igazából csak jövőre számoltam. Április környékén jön a folytatást és bevallom sokkal előbb a vége miatt nem akartam. Féltem, hogy a falat fogom kaparni. Persze nem bírtam ki és így is lett. Na de reméljük gyorsan elrepül az idő. Méltó folytatása a sorozat első részének. Éppen önálló kötetként is megállná a helyét, de persze csakis sorban az igazi. Visszaköszöntek a kedvenc szereplőim. Volt akivel már az elsőben sem mindig tudtam zöld ágra vergődni, hogy akkor most szeretem őt vagy sem? Na itt erre többnyire pontot tettem. Lehet velünk van a baj, ahogy azt lányokkal szoktuk beszélni, de egye fene, vállaljuk. 😂 Az első rész is nagy kedvenc lett, de ez? AZTAMINDENSÉGIT! Oda meg vissza! Olyan történések, fordulatok, hogy még most is pislogok ha eszembe jut. Krimis elemek, ugyanakkor a szerző ezúttal is a lélek rejtelmeit boncolgatja. Meg kell mondjam zseniális módón. Brutálisan jó könyv! 



Colleen Hoover: Reminders ​of Him – Emlékek róla

Idén is olvastam pár CoHo könyvet és abszolút ez lett az elsőszámú kedvenc. Sőt! Nem csak idén, hanem az eddig elolvasott CoHo könyveim között is. Pedig ezen sírtam a legtöbbet. Egyáltalán bármelyik regényen régen sírtam ennyit. Egy nehéz, szívszorító történet ez, de annál csodálatosabb. A jól megszokott elemmekkel és stílussal a szerzőtől. Sokszor nehéz, fájdalmas, mégis vannak benne boldog, szép pillanatok. Legyen az családi, baráti, vagy akár szerelmi szál. Hiszen ez egy szenvedélyes, szép szerelem története is. Sok-sok szállal, amik végül mind összeérnek. Nem feltétlen könnyű olvasmány, mondom, sírós, de még így is megéri. Csodálatos volt! 



Anita Boza - Az éjszaka érintése 

Egy újabb olyan kötet, amit ha lehet még jobban szerettem mint az elsőt. Ebbe talán kicsit több nevetés, jókedv jutott. Persze itt is voltak nehéz, kemény témák, cselekmények, de Anita remekül ellensúlyozta ezt. Akár a romantikus szállal is. Már az előző kötetben kíváncsi voltam miként hozza majd el nekünk Makarov karakterét. Hát abszolút fantasztikusan oldotta meg. Minden pillanatát szerettem és élveztem a kötetnek. Két elég erős karakter, amiből születtek hol nehezebb, hol szócsatás, vicces pillanatok. Volt itt minden. Mindenből kellő mennyiségben, ezúttal is csodálatosan megírva. Anita mestere a szavaknak, ha mondhatok ilyet, bámulatosan forgatja a " tollat". Maga a történet is remek, a fordulatok, a szereplők. Szerelem volt első olvasásra. 



Rácz-Stefán Tibor - Kamupasi ​karácsonyra 

Őróla sem hoztam még az értékelést, de ami késik, nem múlik. Egy újabb lehengerlő írás a szerzőtől. Ezúttal egy LMBTQ történet. Annak is csodás! Ráadásul tökéletesen passzol ehhez az időszakhoz. A mesés téli Budapest, ismét visszatérhetünk az Ambrózia könyvesboltba. Találkozhatunk, ha olvastátok az Éld át a pillanatot című kötetet például, az ott megismert kedvencekkel. Megismerhetünk két szuper srácot. Akik hol különböznek egymástól, de van amiben hasonlítanak. A problémáikat, mert persze ezúttal is kerülnek komoly témák a történetbe, de talán most kevesebb. Egy tökéletes, aranyos, karácsonyi történet. Sok nevetéssel és humorral, szeretettel és szerelemmel. Nem volt kérdés, hogy Dani és Zénó is a kedvenceim közé kerül-e. 



K.M.Holmes - Izlandi vakrandi

A már amolyan mesés útikönyvnek is beillő történet is abszolút listás. Szerelmes lettem Izlandba. Tristan és Nia karakterébe. Egy ízig vérig téli, romantikus történet. Ami hol nevetésre késztet, néha komolyságra. De természetesen inkább az előbbin és a szerelmen van a hangsúly. Az írónő a tőle megszokott stílusával ismét lehengerli az olvasót. Csodás tájak, amiken a leírásoknak hála mi is ott lehetünk. Megismerhetjük az igazi Izlandot. A szokásokat, legendákat. Miközben egy szép szerelem bontakozik ki előttünk. Tűz és szenvedély. Sok nevetés. Családi, baráti kapcsolatok. Egy újabb tökéletes K.M.Holmes történet. 



Benjamin Stevenson - A ​családomban mindenki gyilkos (Ernest Cunningham 1.)

Nem volt kérdés, hogy ez a könyv is bekerül az idei kedvencek közé. Nem is volt tervben pedig, de egy jól sikerült baráti beszélgetés ismét és egy remek olvasásélmény született belőle. Elképesztő mennyiségű humor van benne, annak ellenére ahogy a címből is következtethető, ez egy krimi. Abszolút találó a cím. Rgyszerű mégis figyelemfelkeltő borító. Állati jókat derültem olvasás közben. Ez mellett pedig elképesztően sokat agyaltam, hogy akkor mi folyik itt? Végül olyan szinten lepett meg a szerző, hogy csak na. Brutálisan jól összerakott sztori. Gyilkosságok, egy csodás téli helyszín, ami néhol ilyesztő. Egy elfuserált család, még érdekesebb kapcsolatok. Sok titok, meglepetés, humor. Nr1. 

 +1 

Na jó kicsit csalok, de akadt még egy nagyon-nagy kedvenc karácsonyi, téli történet. Így lesz a lista végül 25+1 


Carrie Elks - Isten ​hozott Winterville-ben! (Winterville 1.)

Olvastam pár téli, karácsonyi történetet, természetesen főként romantikus témában, de abszolút ez lett a befutó. Valahogy idén egyik sem ért fel ehhez. Pedig némely cselekmény totális klisé, mégis úgy írta meg, olyan más elemeket adott hozzá a szerző, ami fantasztikussá varázsolta számomra. Már az első oldalak után tudtam, hogy beleszeretek ebbe a sztoriba. Csodás külsőt kapott, ennél ha lehet még szebb a mögötte rejlő sztori. Egy csupa hó és téli aranyos hely, remek és azonnal megszerethető karakterek. Humor, szenvedély, szeretet, némi problémával fűszerezve. Néha egy macska - egér kapcsolat, de egy annál szebb szerelem lesz belőle végül. Imádtam olvasni! 


Nos ők lennének. Ti olvastátok valamelyiket? Ha netán nem, akkor jó szívvel ajánlom őket! 

Ha a könyv írója és sorra címre kattintotok, akkor ha van az adott könyvből értékelés, ajánló arra kattintva elérhetitek! 


Köszönöm Nektek az egész éves figyelmet, hogy egyre többen és ilyen sokan lettünk! Jövőre ugyanitt! Addig is csodás és nagyon boldog új évet kívánok Nektek! 





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése